درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

چه گیری افتادیم

میگم!... چطوره یه پیج (چه گیری افتادیم) اینجا وا کنم!؟؟ 

 

  

ساعت ۱۱:۳۰ دختر عمه زنگ میزنه... میگه اگه بیدارید پاشیم بیایم خونتون... میگیم بله.. اتفاقا حوصلمون سر رفته تنهایی... سریع پامیشیم خونه را تمیز میکنیم... تو یه ربع خونه برق میوفته!... مسیج میدیم به دختر عمه که کوشین پس؟... میگه یه جایی هستیم میگن تا سحر باید بمونید نمیذارن بیایم!... میگیم خب دستت درد نکنه باعث شدی خونمونو تمیز کنیم.. خوش باشی... گلی گریه میکنه میگه همین الان یاید کسی بیاد خونمون!!... 

 

 

مادر بزرگم بعد از چند ماه منو دیده... سر سفره ی افطار لازم میدونه که به اندازه ی چند ماهی که خونشون نرفتم باید بخورم!... هر چی میگم مادر بزرگ دارم میترکم... میگه خوشمزه نیس؟... دوس نداری؟... برات یه چیز دیگه درست کنم!!!... منم مجبور میشم در حد مرگ بخورم که طفلی ناراحت نشه!!... 

 

 

چه گیری افتادیم هاااااا! 

یارو اومده میگه چرا پسورد اون نوشته ات را به من ندادی ولی معلومه به بعضیا دادی چون یه نفر برات کامنت گذاشته!... 

 

خواهرمان بعد از ۱ ماه دیشب اومده میگه آجی... اصلا میدونی تو کادو تولد به من ندادی!!.... میگم مامان و بابا از طرف هممون دادن دیگه!... میگه نه قبول نیس.. میگم خب باشه میبرمت بیرون هر چی خودت دوس داشتی برات میخرم!... میگه ایکس باکس دوس دارم!!.... واقعا چه گیری افتادیمااااااا 

  

 

باقی اش باشه شما!

روزمره

وقتی میام خونه... سیستم خوابم هر جوری که باشه... دوباره روی دیفالتش برمیگرده!... دیفالتش اینه که شب ها قبل از ۱۲ میخوابم و صبح با بوی ادکلن بابا وقتی میخواد بره سر کار بیدار میشم... انقددددررر این جور بیدار شدن بهم فاز میده که حد و حساب نداره!.... 

 

 

دیروز صبح رفتیم مغازه... جنس جدید باز کنیم و قیمت بزنیم و ... چقد همه چی برام جدید بود!... چقدر همه چی گرون شده!... فاکتور خریدا رو نیگا میکردم که قیمت فروش بزنم!... قیمت خرید خیلی از چیزا از قیمت فروش قبلنمون بیشتر شده!... آخرین باری که جنس باز کردم قبل عید بود... خیلی هم نگذشته ازش با این حال!... قیمت ها وحشتناک بالا رفته!....

این شب ها...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

روزمره

ساعت ۳ رسیدیم... نصف شبی کلی آدم تو خیابون بود... از خیابان قلعه گذشتیم... بوی روغن سوخته ی سمبوسه فروشی ها خیابونو عطر آگین کرده بود... هوا هم خوب بود... گرم نبود:دی... من خوابه خواب بودم... چشمام باز نمیشد که فضا را بررسی کنم... رسیدم خونه.... رفتم ملتو بیدار کردم... بعد دیگه حرف زدیییییییم تا سحر... خیلی حس خوبی بود... خیلی ی ی ی ی... 

 

دیروز... هزار جا کار داشتم... عمو گفته بود میخواد زود حرکت کنه و اگه کارم طول بکشه منتظرم نمی مونه... از کله ی سحر اینور اونور بودم... بابا چند جا کار داشت براش انجام دادم... خودمم کلی کار نصفو نیمه داشتم که باید تمومشون میکردم... روز سختی بود کلا!!... این وسط گلی زنگ زده... میگه آجی یه کاری ازت میخوام نه نگو... میگم امر بفرما!... میگه خرسم خونه ی دایی حمید جا مونده لطفا برو برام بیارش!!(خواهره داریم؟)

  

عصر رسیدم خونه.... با خودم گفتم باید برای شام توی جاده یه فکری کنم!... از طرفی اصلا وقت نبود که چیزی درست کنم... رفتم سوپر سر کوچه... چند بسته الویه ی آماده خریدم:دی.... بعدش دیگه عمو اینا اومدن دنبالم... تو جاده بودیم... بهشون گفتم براتون الویه درست کردم!... اونا هم باور کردن:دی... منم صداشو بالا نیاوردم:دی... بعد دیگه ساندویچ درست کردم بهشون دادم... اونا هم تعریف:دی... چه دستپختی و این چیزا... بعدش دیدم جدی جدی باور کردن!... بهشون گفتم که دستپخت سوپر سر کوچموم بود:دی... و هیچ مسئولیتی در قبلا زنده موندنتون به عهده نمیگیرم:دی... 

 

دیروز تو جاده وقتی دیدم مودمم آنتن داره خیلی خوشحال شدم:دی... در جا آپ کردم:دی... 

 

هنوز از خونه خارج نشدم...و... آفتاب و دمای هوا را بررسی نکردم:دی... تجزیه تحلیل های بعدی متعاقبا با سمع و نظر شما دوستان گرامی خواهد رسید... 

 

پ ن: الان داشتم لینک نازخاتون و مهدی جهان پناهو به لینک های وبلاگم اضافه میکردم... تو دلم به نازخاتون میگفت آخه این اسم کوتاه چی بود انتخاب کردی:دی... من باید به تعداد اونایی که اسمشون از تو بلند تره رو لینکت کلیک کنم که بالابره!.... با هر سختی ای که بود لینک نازخاتونو بالا بردم.. نوبت به آقای جهان پناه رسید... اسمشو طولانی نوشتم که همون پایین بمونه:دی

:)

اینجا جاده ی تهران قم ه...... 

تو ماشینم...  

ماشین در حال حرکته...  

لپ تابم روشنه...  

مهرنوش داره برامون میخونه...  

باد خنک کولر میاد...  

خورشید داره غروب میکنه... 

 

دم مودم جی اس ام و ایرانسل گرم:دی