درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

هفته ی خیلی بدی بود..... 

 

بالاخره تموم شد :(........ 

 

روزمره

نزدیک ظهر میخواستم از یه سایتی سی دی بخرم..... رفتم کارت به کارت پول واریز کردم به حسابی که گفته بودن.... برگشتم خونه.... هرچی زنگ میزدم پشتیبانی سایت جواب نمیداد..... منم اینترنتی سفارشمو گفتم.... و دیگه تماس نگرفتم....

ظهر داشتم نهار میخوردم.... دختر عمه زنگ زد... گفت بابزرگ اینا اینجان و میخوان ببیننت پاشو بیا.... بعد دیگه پاشدم رفتم خونه عمه.... هنوز نرسیده بودم مبایلم زنگ خورد.... پیک موتوری بود!.... سفارشی که صب دادمو برده بود دره خونه و گفت چرا کسی خونه نیست بسته را ازم تحویل بگیره.... بهش گفتم من چمیدونستم که تا ۲ ساعت بعد از سفارش بسته رو میارین!!!.... بش گفتم بده همسایه روبرویی....

چند دقیقه بعد زنگ زد:دی..... گفت همسایه روبروییتون هر چی بش توضیح میدم نمیفهمه:دی.... چیکار کنم؟.... بش گفتم خو بده به یکی از همسایه ها..... بعد دوباره زنگ زد.... گفت اینجا کجاس شما زندگی میکنید همسایه هاتون مثکه میخوان بمب تحویل بگیرن!!!....

کلا یه همچین همسایه هایی داریم ما:دی

-------------------------------------------------------------

دیگه اینکه امروز کلا همش بدشانسی بود.....

یه مانتو دارم..... همیشه تنمه..... امروز گذاشتمش تو سفید کننده...... بعد یادم رفت بشورمش.... الان رفتم دیدم نابود شده بیچاره:(

-------------------------------------------------------------

این سی دی که سفارش دادم برام آوردن تو لپ تابم اجرا نمیشه:(

--------------------------------------------------------------

یه نفر قرار بود یه جوابی بهم بده امروز مسیج داد و منفی بود جوابش:(

----------------------------------------------------------------

مقاله هایی که آماده کرده بودم واسه پروژه یکی از درسا که تا هفته آینده باید تحویل بدم.... امروز دیدم هیچکدوم معتبر نیست و دوباره باید یه روز بریم شریف واسه سرچ:(

----------------------------------------------------------------

دیگه یه موی سیاه تو سرم نمونده:دی

مین سویپر کات

مین سویپر و دیلت کردم.... ولی با این حال.... مغزم هنوز اینو درک نکرده که من دیلتش کردم.... تا لپ تابو روشن میکنم.... میخوام کارامو شروع کنم.... میگه اول بزار یه دست مین سویپر بزنیم!..... و ناخوداگاه دستمو میبره سمت دکمه ی استارت..... منم توو دلم به اون قسمت از مغزم میخندم و میگه هه.... دیلت شده عزیزم:دی 

 

ترک میکنم به زودی..... 

روزمره

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

استخدام....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.