درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

تخریب منزل

از کنار خونه ی یکی از اقوام نسبتا نزدیم رد میشیم.... یهو میبینم خونه نیست و تخریب شده و گود برداری!!... دوس دارم بدونم حاج خانم خونه ای که سالهای سال توش زندگی کرده وقتی از کنار خونه ی تخریب شده رد میشه چه حسی داره؟ من که با دیدن این صحنه بغضم میگیره.... به مامانم میگم مامان من اگه یه روزی از در خونمون رد بشم ببینم تخریب شده بی وقفه گریه میکنم :((


نمیدونم چی باعث می شه آدم ها انقدر میل به تحول و جدید شدن داشته باشن؟... کوبیدن یه خونه و آپارتمان کردنش خیلی منو آزارم میده... خیلی... اونم خونه ای که از بچگی صدها نفر توش خاطره دارن.... هر چقدرم که منفعت اقتصادی داشته باشه واسه من توجیهی نداره:(((



نظرات 2 + ارسال نظر
. دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 20:06

"حاج خانم خونه "

سید رضا شنبه 17 آبان 1393 ساعت 19:46 http://srsreza.blogfa.com

سلام.باهاتون موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد