درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

یلدای ما

میون این همه پست یلدایی من فقط میتونم بگم از یلدا متنفرم. از عید متنفرم. از روزهای خاص متنفرم. من فقط میخوام همه چی روزمره و عادی باشه. همین.


.

.

.


یه آدمیو که جزو آدم های زندگیم بود از زندگیم حذف کردم. به همین راحتی.


.

.

.


پرم از تنفر. خلبان میگه باید ببخیش... و به جای اینکه ناراحت باشی از خدا بخوای اونو ببخشه تا ناراحتیش از دلت بره... ولی من اصلا نمیتونم ببخشم...شاید اگه به خودم بدی کرده بود فراموش میکردم ولی اینکه به عزیزم بدی کرده اصلا برام قابل تحمل نیست. خدا چقد خوبه که صفتش بخشنده س. چرا من نمیتونم... شاید گذشت زمان لازمه تا آروم بشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد