درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

گل پامچال

خلبان چند روز پیش یه گلدون کوچک پامچال خرید. یه گلدون مشکلی با گل های بنفش، دقیقا رنگ کوسن ها و تم خونمون. 

گلدونو گذاشتم رو میز و وقتی کار میکنم جلوی چشممه. انقدر حس دارم نسبت بهش که نمیتونم توصیف کنم. فک کنم هفته دیگه خواستیم بریم دز با خودمون ببریمش :)

ولی کلا گلدون خیلی بهمون نمیفته. اولین بار که خاله بزرگ خلبان میخواست بیاد خونمون برامون یه گلدون فلفل آورد خیلی قشنگ بود و چند تا فلفل رنگی به بوته آویزون بود. گذاشتمش تو پنجره آشپزخونه، خیلی خوشم میومد ازش. باهاش حرف میزدم موقع آشپزی، ولی بعد از چند هفته نابود شد.

بعد تر عمه اینا یه گلدون خیلی خوشکل با یه گل سبز خیلی خوشرنگ برام آوردن... فکرشم نمیکردم خراب بشه ولی اینم سر چند هفته عمرشو داد به شما.

ولی این پامچاله کلا قضیش فرق میکنه. اول اینکه خلبان خریده بعدا دقیقا ست شده با خونمون. ببینم این یکی چقدر دووم میاره.

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر اردیبهشتی سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 16:35

الی پامچال خوبه هنوز؟؟؟

نشد با خودم ببرمش دز، خشک شد طفلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد