درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

من چرا لهجه دارم خو!

از دوستان خبر رسید که نمره های آز میکر اعلام شده... با عجله خودمو به اینترنت رسوندم و .... فایلم باز نمیشد!... سوار رخش شدم و پیتکو پیتکو خودمو به آموزش دانشگاه رسوندم.... فایلمو باز کرد و گفت!.... آزمیکرو 15 شدی!... خو من این همه زحمت کشیدم عرق جبین ریختم... فکرمو به کار انداختم برنامه نوشتم... بعد تو آزمایشگاه مدار بستم.... هی جواب نمیگرفتم... هی باز و بستش کردم و به برنامه ها ور رفتم تا جواب گرفتم... بعد حالا 15!... نه خو این انصافه!.... بعد فلانی من بهش برنامه میدادم از من بیشتر بگیره؟... خوب البته نمره هیچ وقت برام مهم نبوده... 

 

 

دیروز امتحان زبان دادیم!... امروز نمره ها تو سایت بود!... پس دیروز الکی به استاد نگفتم!... واقعا سرعت نور داشته این بشر!...  16.5!...خیلی زشته آدم زبان تخصصی 16.5 بگیره! خودم میدونم! 

 

الان که از دانشگاه برمیگشتم.... سر پیچی که از دانشگاه میاد رو بلوار آزادگان...پرایدی چپ کرده بود!.... میگم این پراید چه چیز فگریه! ... خو برا چی ملت پراید میخرن!... لذت رانندگی اینه که تو دنده 4 بپیچی!.... بعد فک کن سوار پراید باشی!... نه چیزی از خودت میمونه نه ماشین... چند تا کله ملق میزنی و الفاتحه!.... هرکی پراید داره خواهشا تا سوار میشه اول کمربندشو ببنده!... بقیه هم ببندن البته...

 

وای!... این چه وضعشه؟... چرا من تو نوشته هام انقدر لهجه دارم!.... کمال همنشینه دیگه... ولی به زودی درست میشه! 

 

دیگه؟... کارنامه ی آزمون آخرمو زدن.... یعنی عالی دادم!.... یعنی اگه این آزمونه کنکور اصلی بود...یعنی امیرکبیر تو شاخم بود...  یعنی خدااااااااااااا کمکم کن!.... یعنی کاش یه عقلی داشتم از اول خوب میخوندم که حالا.... حالا هم اتفاقی نیوفتاده... سراسری شند.... دسته جمعی میریم علوم تحقیقات.... فک کن.........

نظرات 19 + ارسال نظر
امیررضا سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 13:45 http://hakarim.blogfa.com

نمره نمره است دیگه
16 و 12 و 10 و 20 نداره که خواهر
بگو خدا رو شکر
به داده و ندادش
بده به خدا نا شکری

ای بابا

من زحمت کشیدم!

ولی خوب

خدایا شکرت

محسن شیطون سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 14:57 http://dez-negar.blogfa.com

سلام...در مورد نمره ... جالبه ... من که زبان سی رو به بچه ها درس میدادم 18 گرفتم و یکی از دوستان گرفت 20 ! در صورتی که مطمئنم حداقل امتحان عملیش رو از من کمتر گرفته و من یکی از معدود کسانی بودم که برنامه رو کامل نوشتم . جالبه که این استاد مدیر گروهمون هم هست و نمیشه گیر داد بهش و باهاش دعوا کرد.....
در مورد لهجه...چه اشکالی داره؟ افتخار هم می کنیم لهجه دزفولی داریم...اصلاً مگه دزفولی حرف زدن عیبه؟ من که حال میکنم دزفولی حرف میزنم...راستی برا ماشین...انصافاً هیچی مثل این حال نمیده که با ماشین سر پیچ گاز بدی جوری که ماشین یه طرفش بخوابه و هر چی رو داشبورده پهن بشه کف ماشین-قربون این داشبورد پژو برم که همینجوری چیزی روش نمیمونه چه برسه که با ماشین تو دنده 3 و پرگاز بپیچی- وای چه حالی میده لنگر انداختن با ماشین و همینطور ترمز دستی کشیدن ... واااااااااای.....تا حالا این کارا رو کردی؟؟؟ مثلاً با پراید هیچکدوم از این کارا رو نمیشه بکنی یعنی میشه ولی ممکنه تو آخر کار جای لاستیک ها و سقف ماشین عوض شه.......
ببخشید زیاد نوشتم...پر حرفی کردم!

خو هی شیطونی میکنی آخرش همین میشه دیگه!
زبان سی ۱۸ میشی

دیگه زبان سی درسیه؟

نه خو د گو بینم!.... زبان سی؟ دیگه درس آسون ترش هست؟
.
.
.
.
.

من زبان سی ۱۲.۵ شدم!... اون موقع درس نخون بودم خو!
ترم ۲ بودم!

یادش بخیر....
یه بار سر کلاس زبان سی.... من و روزهای تکراری.... چقدر به سر قوین خندیدیم... من دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم از کلاس اومدم بیرون و یه رییییز میخندیدم!... فک کن... تو راهرو!... یه دختر تنها سس باشه از خنده!... همش تقصیر دختر اردیبهشتی بود

دختر اردیبهشتی... تو یادته؟

مریم سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 17:31 http://mosafer777.blogfa.com

سلام
وای الی ترسوندیم هرچند من همیشه کمربند میبندم ولی خوب با دنده چهار هم می پیچم دیگه این کارو نمی کنم (چرا آخه آیکون نداری؟؟؟؟؟ )

نوچ نوچ نوچ!

تو هم پرایدی داری؟

زشته!.... معلمی پرایدی داشته باشه.... تا عید عوضش کن مریم...

کرولا بخر!

دنده اتومات!

پوپک سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 17:51 http://www.dezfeeli.blogfa.com

بیا با من مدارا کن که من غمگین و دل خستم اگر از درد من پرسی بدان لب را فرو بستم

بیا از غم شکایت کن که من همدرد تو هستم اگر از همدلی پرسی بدان نازک دلی خستم

بیا از درد حکایت کن که من محتاج این هستم اگر از زخم دل پرسی بدان مرحم بران بستم

برو راه وفا اموز که من بار سفر بستم اگر از مقصدم پرسی بدان راه رها جستم

سید رضا سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 18:50 http://srsreza.blogfa.com

سلام.وای چقدر حرف می زنی.منظورم اینه که می نویسی.اینقدر نگران امتحاناتت نباش.قبول می شی .امیر کبیر هم میری.پایدار باشی.

دوباره زندگی چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 00:45 http://zendegi2bare.parsiblog.com

سلام دوست گرامی
امیدوارم در امتحاناتتون موفق باشید
با اپی تازه به روزیم خوشحال می شیم نظراتتون رو بخونیم

مهران چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 00:52

۲۰۶ v9 باشه خوبه ؟

از پراید بهتره!

مرهان چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 02:42 http://merhan.blogsky.com/

بیا

محسن شیطون چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 03:21 http://dez-negar.blogfa.com

امشب به دلیل درد بیش از حد عضله ران پا نشد آپ کنم...به امید خدا فردا شب آپ میکنیم .

merhan چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 08:31 http://merhan.blogsky.com/

الی چطور میتونم توی نظری که دادی جوابت بدم؟؟
البته بعد از تایید
من با بلاگ اسکی بلد نیستم

حیف که اینجا شکلک نداره



وقتی رو قسمت نرات تایید نشده کلیک میکنی.... نظراتو که میبینی یه جایی نوته پاسخ به نظرات دیگه!

این سوال سر کاری بود؟
مگه ممکنه شما بلد نباشی!

سعید چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 09:33 http://lovenight.mihanblog.com

سلام مرسی که سر زدی موفق باشی

محسن شیطون چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 13:11 http://dez-negar.blogfa.com

سلام...خوشحالم که تونستی آیدی بسازی و اینکه اعتماد کردی و آی دی رو به من دادی...من آیدی شما رو ادد کردم ، آیدی من اینه :tornado_alardis . نمیدونم تا حالا با یاهو مسنجر کار کردی یا نه ولی وقتی آیدی رو تو یاهو مسنجر باز کردی یه پنجره میاد جاوت و تو اون پنجره دکمه ای که روش نوشته Allow رو بزن.
راستی نظرت در مورد حیران رو دیدم...اگه عکس گرفتی و به نظر خودت خوشکلن اگه تونستی عکسها رو آپ کن و لینک اونا رو به من بده که با اسم خودت ( الی پلی ) اونا رو بزارم تو وبلاگم.
خوبه؟؟؟

سلام

اول مرسی بابت کمکت

این آی دی رو ساختم برای اینکه تو وبلاگم بزارمش و دیگه همش ملت ازم آدرس میلمو نخوان!

تا حالا عکس آپلود نکردم!

یا عکسا رو برات میفرستم یا آپلود میکنم بزنی تو وبلاگت

دختر اردیبهشتی چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 13:12

نه..آقا یادم نمیاد به سرقوین میخندیدیم:(
من حافظه ام تهطیله..فقط یه موارد مضخرفی یادمه که ای کاش...
آقا یه سوال...وقتی مقنعه میزنی شاخاتو چجور قایم میکنی؟؟؟؟؟؟؟
خیلی واسم سواله!!!!!
ما هم با آقامون خونه کرایه میکنیم در نزدیکتان..
(حالا اگه اسمایل داشتی اون سبزه رو میزدم)

ولی من دقیقا یادمه!

آخه رفتم تو فضا سبز اس ام اس دادم به انگیزه که کلاس تموم شد وسایلمو بیارید بیاید!

حالا بزاااااااار یک شاخی نشونت بدم!

چه خوب!... اونوقت با بچه ها هر وقت غذا نداشتیم چتر میشین رو سر تو و پخمالو!... و آقاتون!

من از الان دارم به این فکر میکنم که وقتی تهران خونه گرفتم تختمو ببرم یا اونجا برم تخت جدید بخرم!

یاس چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 18:57 http://ghandan556.blogfa.com

سلام اجی!(همین طوری گفتماااااا)
خوب نمیدونم چی بگم!ولی خوب منم فکر میکنم
نباید بگی چرا و به همین نمره هم راضی باشی!
این جمله واسه من خیلی قشنگه برا تو هم نوشتم:
اگرتنها ترین تنهایان شوم باز هم خدا هست او جانشین تمام ندشته های من است!

؟ چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 19:09

اومدم تا از ۱۳ بودن نجاتت بدم...

آرون چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 21:05

خو امتحان دارم ببخش

پورمحمد چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 23:52 http://pouranjizd.blogfa.com

-پوران جیزد- هر روز با مطلبی جدید شما را فرا می خواند (به دوستان خود بگوئید)

محسن شیطون پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 02:03 http://dez-negar.blogfa.com

سلام چطوری؟ خوبی خوشی سلامتی؟
آپم....این دفعه با عکسهایی از اطراف باغملک .
منتظر حضورت هستم...دوست من.....

آرون پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 12:43

خیال کردی!!!!!!!!!
هیشکی بیشتر من لهجه نداره!!!!!!!!!
سلام که بکنم همه میفهمن دزفولیم!
اصلا سلام نکنم هم می فهمن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد