درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

خراب کاری میکنییییییم

امروز خنگی زدم!!! 

 

میخواستم عکسای دوربینو خالی کنم رو سیستم.... دوربینو با کابل یو اس بی وصل کردم به لپ تاب... باتری دوربین تموم شد.... حال نداشتم منتظر بمونم تا باتریش شارژ شه!... رم دوربینو درآوردم.... برای اولین بار!!... گفتم ببینم رم ریدر لپ تاب واقعا رم میخونه یا نه!!!!.... 

 

رمو خوند.... عکسا رو کپی کردم رو سیستم.... بعد متوجه شدم... که بله!!!... رم گیر کرده تو رم ریدر... کلی با  گیر سیاه و این چیزا بهش ور رفتم... ولی نشد!!... دوست داشتم زمان به عقب برگرده تا منتظر بمونم باتری دوربین شارژ شه!  

 

 

باید به مموری کارت یه چیزی وصل میکردم؟؟؟ 

 

حالا دیگه انقدر بهش ور رفتم که دیگه رم ریدر هم خراب شد و رم خونده نمیشه!!!..... و رم گیر کرده اون تو..... و مهم تر از همه دوربینمون بی رم شده!!!..... 

 

شما راه حلی دارید؟؟؟ 

 

باید هم رمو بی خیال شم و هم رم ریدرو؟؟...  و صداشو در نیارم و برم یه مموری کارت دیگه بخرم؟؟؟...  باید لپ تابو بدم نون خشکی ببره جاش جوجه بگیرم؟؟...  برام جیک جیک کنه؟؟ حالا جواب بابا رو چی بدم؟؟... 

 

کمکم کنیییید!!... من جز شما کسیو ندارم...:دی 

  

 

بابا میخاد بره تهران!!... صبر کنم بره... ۲ روز بعدش... که دلش برامون تنگ شده بهش زنگ بزنم بگم بابا جووووون یه رم واسه دوربین بخر؟؟ 

 

بچه بودیم.... یه روز.... ۵ شنبه بود...  خونه بابزرگم بودیم....همه مامانا رفته بودن شهید آباد... هممون تنها خونه بودیم... تو حیاط فوتبال بازی میکردیم.... توپو نمیدونم کدوممون.... زدیم تو یه دونه از مهتابی های تو حیاط خونه بابزرگ اینا!!....افتاد شکست!!... بعد ما عزااا... فکر میکردیم الان بیان دعوامون میکنن!!.... تو این فکرا بودیم که جوابشونو چی بدیم؟..... بابام اومد!... دختر عموم... رفت گفتش عمو... ما اون شیکوندیم!... بابام گفت وقتی اومدن بهشون بگید عمو بوده!!... :دی... یادش بخیر.... حال کردیم!!.... این قضیه برمیگرده به حداقل ۱۵ سال پیش!... 

 

نه ولی جدا!!... جواب بابا رو چی بدم؟؟  

  

حالا چیکار کنم؟؟؟؟ 

 

---------------------------------------------------------------- 

 

درست شد!!!... میدونید چیکار کردم؟... ۲تا کارد دستم گرفتم!!... یکیو زدم پایینش... یکی بالاش!!... بعد کشیدمش بیرون!!... رم درومد!... حالا.. رمو امتحان کردم سالمه!!... ولی رم ریدرو نمیدونم!! 

 

خوبه یه کار کنم؟.... ۲باره رمو بزارم تو ببینم رم ریدر کار میکنه یا نه؟

نظرات 17 + ارسال نظر
یه پسر خوب جمعه 27 فروردین 1389 ساعت 20:55

چرا این کار رو کردی
وقتی رم رو میزنی به لپ تاپ
وقتی میخوای درش بیاری باید به جای اینکه هی بکشیش بیرون

اول یه خورده فشار بدی به داخل بعد
خودش میاد بیرون و راحت در میاد

آره... منم فک کردم اینجوریه!!.. مثل دوربین که وقتی میخای رمشو در بیاری.. فنریه و فشارش ککه بدی راحت میاد بیرون!!... ولی این یکی اینجوری نیست!!!......

مستانه جمعه 27 فروردین 1389 ساعت 22:01 http://baadbaadak.com

بالاخره باید یه جوری از اون تو در بیاد... به یه جا نشونش بده. شاید بشه

حالا ببینم چی میشه... مرسی عزیزم

مرهان جمعه 27 فروردین 1389 ساعت 22:45

اگه ناجور گیر کرده ، ریسک نکن.
بده لب تابو باز کنن و رم رو درارن که یه وقت اتصالی نکنه مادر بردتو بسوزونه.

نه بابا دیگه این ریسکو نمیکنم که بدم بازش کنم.. اون موقع ممکنه لپ تابم از دست بدم!!

جدی؟؟؟... اگه رم بمونه ممکنه مادر برد بسوزه؟....

وای خدااااااااا

قول جمعه 27 فروردین 1389 ساعت 23:37 http://www.ghol.blogfa.com

با حال بود

عه... کجاش باحال بود؟

محسن شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 00:42 http://dez-negar.blogfa.com

بهترین راه همون گرفتن ته رم با 2 تا انگشت ( که البته ناخن باشه بهتره ) و کشیدن بیرونه. فقط حواستو بده به رم فشار نیاری (‌با گیر یا هر جیزه دیگه ای )
ضمناً رم رو باید با خشاب میزاشتیش تو رم ریدر !

اگه کار به جایی رسید که خواستی زنگ بزنی به بابا! ( مثلاً اگه رم 2GB هست ) زنگ میزنی به بابات و میگی : بابا رم دوربین کمه زود پر میشه...بی زحمت یه 4GB بگیر واسم !

خیلی ته رفته و با ناخن نمیشه درش آورد!!

آره!.. خشاب نداشتم!!

ممنون از راه حلت.. رمش ۴ گیگ بود:دی
.


.


.


.


.


.


.

نه شوخی کردم رمش ۴ گیگ نبود!

سید رضا شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 08:27 http://srsreza.blogfa.com

سلام.مطلب را بسیار زیبا نوشتی.تبریک ولی لب تاب را خراب کردی....نترس درست می شه.

راستش این پست خیلی به دل خودم هم نشست!!!

محسن شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 09:21 http://dez-negar.blogfa.com

اگه رم بمونه مادر ببرد نمیسوزه...منظ.ر ایشون این بوده که اگه به رم ور رفتی ممکنه اتصالی کنه و مادر برد رو بسوزونه...که بازم بعید میدونم همچین اتفاقی بیفته....ولی بهترین راه واسه حل این معضل (!) همون نشون دادن نت بوک به یه مرکز تعمیراته !

ممنون....

احسان شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 09:41 http://kajopich.blogfa.com


هفته پیش همین بلا رو رو لپ تاب یکی از بروبکس آوردم! بعد از کلی دنگ و فنگ ... وقتی عرق n نفر رو در آوردم بالاخره تونستیم با موچین رمو درش بیاریم! تو هم امتحان کن. ما کردیم شد... شما هم بکن که شاید بشود!

:دی

اولین کاری که کردم این بود که با موچین امتحان کنم!!


نشد!!

امین شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 10:08

فک کنم هر چیزی دستتون رسده کردید توش !...

راستشو بگو... با کارد هم امتحان کردی ؟...

نه با کارد نه!!

امین شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 11:58

خواهش میکنم..

قابلی نداشت !!

:دی

دستت درد نکنه!!

محسن شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 14:43 http://dez-negar.blogfa.com

تبریک !
با اون خط آخر کاملاً موافقم...فکر درستیه ! امّا قبل انجامش 2 کارد رو بزار دم دست بازم میشن!

مرهان شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 17:33

معلومه مدرکتو خودت به دست آوردی، نه با تزویر و تظاهرو ریا و نیرنگ و دورویی
:D

روناش شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 19:25

حالا دوربین محکم بزن زمین ببین چی میشه؟؟؟

negar یکشنبه 29 فروردین 1389 ساعت 09:03

salam
eli mananam axaye eydo mikham belakhare usp o peyda kardin ?

به به نگاره سحر خیز؟...

آفتاب از کدوم طرف درومده؟

عکسا رو؟.... اگه زود تر میگفتی دیشب میدادم بابا برات بیاره!!...
تو اردیبهشت خودم میام... برات میارمشون عزیزم

عزرازیل! یکشنبه 29 فروردین 1389 ساعت 09:16 http://ezrazil.blogfa.com

جالب بود خوب نوشتی آدم هی می ره دنبال اینکه ببینه چی شد آخرش!!!

یک رم 4گیگ یکشنبه 29 فروردین 1389 ساعت 13:23 http://ruzhayepambei.persianblog.ir

با سلام.
من یک رم 4 گیگ هستم که در یک ریدر خودمان گیر افتاده ام.
یک بی شع... مرا به این روز افگنده.
البته دیشب پریشب فهمیدم که قصد کشتن مرا داشته و از قصد مرا در آن تو انداخته..چونکه اول هی با گیر سر و اینا سیخونک میزد و بعد با کارد و چاقو به جانمان افتاد..البته من هی جاخالی دادم..
تازه با ناخنهایش هم چنگول کشید رویم..
لطفا به من کمک کنید..
(این من هستم که دارم از لبه های رم ریدر بیرون را نگا میکنم به امید کسی که بیاید..سوار بر اسبی سپید..)

پوپک یکشنبه 29 فروردین 1389 ساعت 18:18

الی جون از این به بعد هر وقت خنگی زدی بنداز گردن من. بگو دوستم پوپک بوده.
ولی از شوخی گذشته سعی کن همیشه هر رمی که داری از طریق رم ریدر وصل کنی به کامپیوتر .اتصال مستقیم سخت افزارهایی مثل دوربین و موبایل و .... باعث میشه سرعت سیستم پایین بیاد. و هر بار که رم دوربین یا موبایل یا فلش و... رو وصل کردی به سیستم ولپ تاپ سعی کن اون مموری رو فرمت کنی تا اگه احیانا ویروسی شد با فرمت کردن ویروسها از بین برن.البته بعد از فرمت یه ته پوشه باقی میمونه که بهتره اونم حذف کنی و یه پوشه جدید برای ذخیره عکسا درست کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد