درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

شهریورانه

بابا میگه خوبه.. بچه میگه خوب نیست....

 

بچه میگه اینو میخوام... بابا میگه نه باید اونو بخری... 

 

بچه میگه این خوبه... مادر بچه میگه این خوبه... مدرسه میگه نه این رنگی نباید باشه...

 

مدرسه میگه این خوبه... مادر بچه و بچه و پدر بچه و برادر و خواهرش میگن اه اه اه این چه رنگیه!! 

 

 مدرسه و مامان بابا و بچه و خواهر و عمه و خاله و .... همه میگن این رنگی خوبه... تولیدی میگه این پارچه را امسال نمیزنیم... 

  

 

رنگش خوبه مدلش خوب نیست.. مدلش خوبه.. قدش بلنده... رنگ و مدلش خوبه جنسش خوب نیست.. جنسش خوبه مدلش خوب نیست و ..... همه چی خوبه.. قیمتش خوب نیست...

 

لباس فرم مدرسه تو این روزها دغدغه ی خیلی ها شده.... 

 

مردمی که بچه مدرسه ای دارن 

عرضه کننده ها 

تولیدی ها 

خیاط ها 

پارچه فروش ها 

 

 

و...... 

 

هر سال بعد از فروش مدارسی کلی غر میزنم... و بعد میگم دیگه سال آخری بود که فرم مدارس کار کردیم.. ولی سال بعد بازم روز از نو روزی از نو....

نظرات 11 + ارسال نظر
فارسی تک دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 16:37 http://www.far30tak.tk

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و باحالی داری در صورت تمایل برای تبادل لینک من رو با اسم |جدیدترین تم های موبایل|لینک کن بعد بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم.راستی من دنبال نویسنده برای وبلاگم می گردم بیا اگه مایل بودی ایمیل و مشخصاتت رو بذار که اگه دارای شرایط بودی مدیرت کنم.منتظرمااا[قلب]

yaser دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 16:44 http://www.newsmahvareh.blogsky.com/

سلام دوست عزیز واقعا وبلاگ جالبی داری امیدوارم همیشه موفق باشی به وبلاگ ما هم سر بزن منتظرم

نرگس دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 19:03

اتفاقا بعضی وقتا بعضی خریدارها هم با گشتن همه ی تولیدیها و عرضه کننده ها غر میزنن که امسال آخرین باره که مانتو آماده میخریم!!
من هر سال پارچه میگیرم امسال هنوز وقت نکردم بدم بدوزن!!! خیاط خوب سراغ داری؟!

دقیقا.. اینم باید میگفتم....

محسن از دنیای دوست داشتنی دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 20:12

ما که مدرسه میرفتیم این قرتی بازیا نبود...همه مدرسه ها دخترونه هم یه نوع لبای داشتن. مدرسه های پسرونه هم که اصلا لباس نداشتن.
ولی دخترا تو مانتو مدرسه کوچیک میشنا. مثلا الان دبیرستان تعطیل میشه همشون بچه هستن همینا میرن خونه لباس آدم میکنن مبرشون میان بیرون بزرگ شدن!!!

آرون شید دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 21:55 http://aron.parsiblog.com

چرا فقط بچه مدرسه ای ها؟!
په ما چی؟
میدونی چنتا مانتو پرو کردم؟! همشون یه مشکلی داشتن! دارم نا امید میشم!
دوستامم مثه خودم! یکی هم به ما فک کنه خو!!!!!!

الان فصل مانتو خریدن نیست که...

تا اواخر مهر صبر کن...

خانوم گل دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 22:11 http://khanomgol83.blogfa.com

باز خوبه که دیگه ما از این دغدغه ها نداریم.
مگه شما تولیدی دارین؟

دختراردیبهشتی دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 22:30

تازه اینا که خوبن الان
ما چی بودیییییم
من هرسال که مانتوم سورمه ای بود آرزو میکردم طوسی باشه و هرسال که طوسی بود آرزوی سورمه ایو داشتم..
همش همین دو رنگ..اونوق چیییییی...گشااااااااااااااد
درااااااااااااااااااااز
حکمت خدا هر رنگیم میپوشیدیم انقدی که مدلاشون زشت بود گند میزدیم تو اون رنگه

من

طوسی
سبز لجنی
سبز چویری
سرمه ای
سبز زیتونی
سرمه ای

احسان سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 05:36 http://kajopich.blogfa.com

نو ... نو!!!!!!!!!

صادق سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 10:03 http://kamobish.parsiblog.com

من در این زمینه شک ندارم که مقصّر اصلی همون کسایی هستن که واسه لباس فرم مدرسه ای ها رنگ و مدل تعیین و تصویب میکنن !
بسیار بسیار بد سلیقه ن
یه رنگایی تعیین میکنن که فقط دل مردگی به دنبال داره و کاری میکنه که آدم حالش از خودش به هم بخوره با این لباس پوشیدنش

دختراردیبهشتی سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 11:07

هاا یه چیز دیگه..وقتی رفتیم دبیرستانو بعد دانشگاه روز اول که کفش نو میپوشیدیم تا میتونستیم تلاش میکردیم کفه کفشه رو کثیف کنیم که معلوم نشه خیلی نوئه

الی جون سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 18:21 http://elifesgheli.blogfa.com

ما که از خودمون و خانوادمون گذشته این حرفا
آخریش خودم بودم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد