درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

من عاشق جمعه ها هستم

کاش تو شرکت یه اتاق داشتیم بعد از نهار میرفتیم دو سه ساعتی میخوابیدیم....

 

هنوز شیرینی خواب بعد از ظهر دیروز تو کله ام داره میچرخه.... بعد از مدت ها دیروز یه عالمه خوابیدم :) 

  

هی روزگار....

 

نظرات 6 + ارسال نظر
. شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 15:02

خلاصه آمار سایتت کلی حرف نگفته داره

واقعا!!!!

goli khaharet شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 15:14

خودت داری میگی ای کاش دلمممممممممممم برات تنگ شده

دل من اصلا برات تنگ نشده :دی

مسعود یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 00:06

الی یادته بازی گذاشتی من شرکت کردم ؟ میخوام یه بازی بذارم ! حتما شرکت کنی ! فردا شب حتما یه پست مینویسم بخون !

اوهوم یادمه... خیلی هم باحال نوشته بودی....

حتما شرکت می کنم :)

مسعود یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 15:51 http://bermooda13.blogfa.com

نوشتم د بیا شرکت کن به دوستات هم بگو شرکت کنن آبروم نره :دی

به گلی هم بگو

خب خیلی بازی سختیه.... ولی حالا ببینم چی میشه

دختراردیبهشتی یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 22:51

من أ خاب متنفرمممممممممممم
انقد درگیری فکری دارم نمیتونم بخابم هی فقط بد میگذره بم

الی حوصلم سر میره روزی چن بار بیا آپ کن مشغول شم
30 تا از بازدید کننده های روزت منم

ای بابا په همینجوری می شه آمار وبم کاذب شده:دی

دختراردیبهشتی دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 10:12

نه خو
شاید من 30 تا مخفیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد