درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

زن ها تنها ترین موجودات هستند

قبلن ها هر چیزی که پیش میومد و میتونستم به مامانم بگم... اگه نمیشد به مامان بگم به الناز میگفتم.... اگه نمیخواستم به الناز بگم به دوستام میگفتم... بالاخره هیچ حرفی نبود که بخواد تو دلم بمونه هیچ وقت تنها نبودم... همیشه دوستای خیلی خیلی خوبی کنارم بودن... که حتی اگه پیش میومد یک ماه بهشون زنگ نمیزدم، وقتی که مشکلی داشتم یا چیزی اذیتم میکرد، انقدر دوستیمون محکم بود که میشد بهشون زنگ بزنم... و بگم من نیاز دارم برات حرف بزنم... و اونها هم با تمام وجود گوش میشدن برای شنیدن حرف هام...


اون دوستام همشون هنوز هستن... هنوز هم همشون انقدر دوست هستن که بتونم زنگ بزنم و بگم هیچی نپرس فقط پاشو بیا، یا اینکه هر جا هستی برو خونه الان میخوام بیام حرف بزنیم... ولی.... الان دیگه یه حرفایی هست که به هیشکی نمیشه گفت :(


دخترا همیشه فکر میکنن وقتی ازدواج کنن از تنهایی در میان... ولی من فکر میکنم زن ها تنها ترین موجودات روی زمین هستن...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد