درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

َشهریور 1400

آخرین پستی که گذاشتم خرداد 1400 بود از اون موقع تا الان هنوز خستم... هنوزم دلم فقط خواب و تنهایی میخواد... فقط اوضاع از اونی که بود کمی بدتر هم شده علاوه بر کارهای فیزیکی یه مقدارم شکنجه روحی و مشکلات متعدد برام پیش اومده... میدونم این روزها هم میگذره ولی خیلی خیلی دلم شکسته... ناراحتی های عمیق دارم.... با هر چی کنار میام یه چالش جدید برام باز میشه... از همه چیم میزنم تا اوضاع رو درست کنم ولی فقط داره بدتر میشه... احساس میکنم بدترین روزهای زندگیمو دارم میگذرونم.... آخرین باری که 5 ساعت پشت سر هم خوابیدم یادم نمیاد... آخرین باری که خودم بدون اینکه کسی بیدارم کنه خوابم کامل شده و بیدار شدم یادم نمیاد... آخرین باری که بی دغدغه و بیکار یک جا نشستم یادم نمیاد... 


تنها دلخوشی این روزهام خنده های حلما  و همتان.... اگه نداشتمشون دق میکردم قطعا