درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

اول اسفند 1400

تو زندگیم هر چیزی که به دست آوردم یه چیز دیگه بخاطرش از دست دادم... یه چیزی که دلم نمیخواست از دستش بدم...


کاش حق انتخاب داشتیم... یعنی وقتی برای هدفی تلاش میکردیم... تهش معلوم بود اگه به اون هدف میرسیدیم چیو از دست میدادیم... بعد فکر میکردیم که ارزششو داره یا نه...


تو یه هزار تو گیر کردم این روزا... مینویسم که وقتی تموم شد یادم نره که من وقتی به پشت سرم نگاه میکنم به خودم افتخار میکنم که این همه راهو اومدم... این همه سختیو تحمل کردم... 


باید بنویسم که هیچ وقت فراموش نکنم تو این روزهای سخت کیا کنارم بودم... کیا ازم حمایت بی دریغ کردن... هر اتفاقی بیفته باید قدرشونو بدونم.


همه دارایی من این روزا آدمهایی هستن که یه لحظه تو سختی هام تنهام نذاشتن... امیدوارم بتونم براشون جبران کنم. هیچ وقت محبت هاشونو فراموش نکنم.