درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درس خوان میشوییییم

سلام دوستاااااااان

خوبین شما؟..... من خوبم.... آماده... سرحال.... این روزا تو جو عروسی پسر خاله بودیم و ........ دیشب 3شبه بود و تموم!.... حقوقمو گرفتم و دیگه سرکار نمیرم و .... استراحتینگ..... تازه.... از امروزم شروع کردم درس بخونم!... درس خوندن واسه کنکورم سخته هاااااااا.... نمیدونم چجوری بخونم خوب!... امروز جزوه ی ریاضی مهندسیمو نگاه میکردم! خوندنش کلی وقت میخواد!.. جزئی درس خوندن سخته...من دوست دارم کلی بخونم.... باید کامل جزوه هامو بخونم بعد تست بزنم و ....... آخه حل کردن یه معادله 2 ساعت طول میکشه... اینجوری که وقت کنکور تموم شده... نه؟..... ارشد قبول شدنم سخته ها!.....چی کار کنم؟.... این هفته آزمون اولمونه... جامع... تعیین سطحه!.... من که اصلا آمادگیشو ندارم!... ولی باید بخونم..... یکی از دوستام امسال برق چمران قبول شده!.... یعنی چطوی درس خونده؟... منم میتونم آیا؟

هفته ی قبل رفتم کارای کاراموزیمو انجام دادم..... بزودی باید برم بیمارستان.... با مهندس که صحبت کردم... گفت زیاد وقتتو نمیگیرم... 10 روز بیای کافیه!... منم شااااااااد... خواستم بگم میشه منم وقت شما رو نگیرم این 10 روزم نیام؟.... ولی نمیشه... بالاخره باید یکم کار یاد بگیرم دیگه...نه؟

خوب آخه اگه ارشد برق قبول نشم.... شاید بخوام برم پزشکی علوم تحقیقات..... اونوقت نمیشه که هیچی بلد نباشم که...نه؟

میگمااا... کسی که میخاد درس بخونه... باید دور اینترنتو خط بکشه؟.... مگه میشه آخه؟.... روزه 2 ساعت که به درسم لطمه نمیزنه؟...نه؟

فکرشو کنیییییید.... از هفته ی دیگه باید برم سر کلاس بشینم!..... نم اچه احساس میکنم درسم تموم شده!... حس دانشگاه رفتن نیست اصلا..... بد بختیو.... بری سر آزمایشگاه... هی میکرو پروگرم کنی... شبیه سازی کنی... جواب نگیری!... باز خوبه... به لطف دوستان عزییییییییییزم.... تمام شبیه سازی ها رو دارم!

خلاصه........ 

دیگه تفریح و بیرون رفتن و اینا تموووووووووم 

درس میخوانییییییییم 

 

 

پ.ن: 

جواب سوال: 

مرد نروژی: آب میخوره...تو خونه ی زرد زندگی میکنه...سیگارdan hill میکشه و ماهی تو خونش داره. 

درسته؟

نظرات 4 + ارسال نظر
انجل یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 17:16 http://weblog.dezfoul.net/sky_angel

نه جیگر غلطه. دیگه جوابشو برام ایمیل کن در ملا عام نذار . ok ؟

مطمئنم درسته!
تمام روابطشم صدق میکنه

مهران دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 00:11 http://www.tafa.blogfa.com

درس خواندن به چه دردی میخورد !!

خیلی به درد میخوره!

وقتی درس میخونی و امتحان میدی و نمرت خوب میشه...... من لذت میبرم.... وقتی یه معادله ی ۳ صفحه ای رو حل میکنی.... و به جواب میرسی...... خیلی کیف داره.... وقتی یه مدارو تحلیل میکنی و.... جوابشو بدست میاری.... خیلی لذت داره.... وقتی یه برنامه مینویسی و شبیه سازیش میکنی و جواب میده و با برنامه ای که تو نوشتی... یه موتور به چرخش در میاد.... لذت میبری.... و و و ..... پس درس میخوانیییم

انجل دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 14:14 http://weblog.dezfoul.net/sky_angel

حالا از من اسرار از تو هم انکار. بابا می گم غلطه. ولی ناراحت نشوُ چون من می دونم که تو می تونی چون می خوای. مگه نه؟

:دی!

باشه حالا نمیخای ۱۰۰ ساعت اکانت بهم جایزه بدی بهونه نیار دیگه!

ماهک سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 01:03

امیدوارم موفق باشی دوست عزیز

مرسی ماهک جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد