درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

تشکر از دوستان

سلام 

 

مرسی از همه... اولین بار بود که وقتی صفحه ی مدیریت وبلاگمو باز کردم ۸ تا نظر توش بود.... 

ممنون از همه. 

 

آقا مهران... شرمنده! سعی میکنم بیشتر دقت کنم... 

 

آقا محسن ممنون بابت نظراتتون... شاید شما هم درست بگین ولی منم دلایل خودمو دارم که خیلی مفصل(درست نوشتم آقا مهران؟) هستن! 

 

آردنت جان تو صفحه ی وبلاگت اون روزی که اومدو یه جوری بود که رو لینک کلیک نمیشد! 

 

آقا امین خیلی لطف داری شما... همینجوری هم واسه ما مشوقی شما... ولی فرصت میل زدن ندارم!... آخه هم کار و هم درس و دانشگاه و .. هم کنکور و پروژه و ... 

 

عرض شود خدمت همه که من گرایش بیو الکتریک میخونم ولی چون ظرفیتا کمه میخوام الکترونیک شرکت کنم! 

 

قابل ذکره که متلب خیلی قابلیتای زیادی داره.... که تو هر زمینه ای و هر رشته ای بسیاااار مفیده... بخصوص تو زمینه ی رشته ی ما که من اطلاع دارم میشه برنامه های خیلی زیادی رو نوشت و مدارای یادی رو باهاش طراحی کرد و کارای پردازش سیگنال و پردازش تصویر و مدلسازی و اینا انجام داد..... هیچ کسی هم نیست که متلب رو کامل بلد باشه چون هر کسی فقط تو یه زمینش میتونه تخصص داشته باشه و .......... 

 

همین دیگه! 

 

پ ن: "چه بسیار اموری که خیر میپندارید ولی شری در آن نهفته است و چه بسیار اموری که شر میپندارید ولی خیر شما در آن نهفته است" 

 من به این آیه خیلی معتقدم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 20:16 http://dez-negar.blogfa.com

سلام...به روزم...همونطور که قول داده بودم با آسیاب های باستانی دزفول...منتظر حضورتون هستم.[گل]

مهران بقایی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 00:55 http://http:/www.tafa.blogfa.com

8/8 من در پست نو

امین دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 09:33

خوب من چند بار بگم بهت ؟!!... برنامه ریزی کن که بتونی میل هم بزنی هم بخونی !!!....

برنامه ریزی کن !...

تو به قسمت اعتقاد داری ؟! بعضی از دوستام رو میبینم هیچ کاری نمیکنن بعد تو ناامیدی میگن خوب قسمت این بوده ! تازه گاهی اوقاتم تنبلی خودشونو گردن قسمت میندازن !

من هیچ چیزی رو به عنوان قسمت قبول ندارم.. اون چیزی رو که میتونی پیش میبری و اون چیزی هم که خودتو به هزار در بزنی و نشه پیش برد حتما همون پ ن هست که گفتی ... یا شایدم قسمت ؟


اول مرسی که دقیق میخونی و دقیق نظر میدی

والا چی بگم!

منم خیلی به قسمت اعتقاد ندارم ولی.... به حکمت خدا اعتقاد دارم...

گاهی وقتا واسه بدست آوردن خیلی چیزا خیلی زحمت کشیدم ولی بدستشون نیاوردم! بعدشم آدم چاره ای نداره جز اینکه به خدا اعتماد کنه و بگه خوب... حتما قسمت نبوده!

ولی اینکه دست رو دست بذاری تا ببینی قسمتت چیه که.... خنده داره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد