درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

برنامه ریزی

به نطر شما.. آیا من میتونم؟ 

 

میتونم توی آذر و دی این درسا رو بخونم؟ 

 

زبان عمومی و تخصصی 

 

معادلات دیفرانسیل 

 

ریاضی مهندسی 

 

آمار احتمالات 

 

مدار ۱ و۲ 

 

کنترل خطی 

 

سیگنال سیستم 

 

الکترونیک ۱و۲ 

 

مقدمه ای بر مهندسی پزشکی زیستی! 

 

فقط ۲ماه وقت دارم! 

نظرات 7 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 19:59 http://mozakhrafism.blogsky.com

اگه نظر منو بخوای نه....

امین سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 22:03 http://weblog.dezfoul.net/sahar66

سلام همه یه نوعی سحت میگیریم توهم از الان تو فکر درسایی خدا نگیره شبه امتحانو

ببین... من دارم واسه کنکور میخونم... نه امتحانای ترم

صدای خاص سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 23:11 http://yek-jaye-khali.blogsky.com

دلیل اینکه همه رو پاک کردم میگم بهتون ولی الان نه.

صدای خاص سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 23:56

ازت یه کمک میخوام.....
چجوری قسمت تماس با ما رو گذاشتی تو وبلاگت؟؟؟
هرکاری میکنم نمیشه!!!
راستی میذارم مطالبم رو تو وبلاگ به خاطر مسائل امنیتی فعلا تا چند روزی تحریمشون کردم .

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 آبان 1388 ساعت 02:07

مهندس ناراحت نشی ولی واقعا مضخرف می نویسی
مثل خاطرات یه دختر که راهنماییه می مونه نوشته هات!!!

مهران بقایی چهارشنبه 20 آبان 1388 ساعت 10:03

تولدت را تبریک میگم / گاهی آدم خوبه یادش بیاد کی متولد شده همونطوری که تو مشغول برنامه ریزی هستی برنامه بریزه که روزهای بعدی رو که تو راهن چطوری بسازه هرکاری را میشه انجام داد سختی کارا رو هم میشه با تلاش بیشتر و برنامه ی دقیق تر و پیدا کردن راههای نزدیکتر آسون کرد ولی مهمتر اینه که نتیجه ی کار همون چیزی باشه که می خواییم یا حد اقل او چیزی نشه که اصلا نمی خواستیم

محسن چهارشنبه 20 آبان 1388 ساعت 17:09 http://dez-negar.blogfa.com

سلام...راستش نمیدونم میتونی یا نه...امیدوارم که بتونی ... انشاا... .
تولدت مبارک.
تولدت مبارک.
تولدت مبارک.
امیدوارم تو همه ی زندگیت لحظات شاد و خوش داشته باشی.
چرا برا ما کیک نذاشتی؟
خب در آخر ۲۳ سالگیت و ورود به ۲۴ سالگی مبارک
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد