درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

موقعیت شغلی

۵ شنبه یکم زود رفتم سر کلاس تکنیک... منتظر بودیم استاد بیاد... با دوستان حرف میزدیم... فاطی گفت" آقای اخوان فوت شده..." من خودم ندیده بودم ایشونو ولی تعریفشو خیلی از همه ی بچه های مهندسی پزشکی ای که کاراموزیشون بیمارستام امام علی بوده میشنیدم... یه کم متاثر شدم ولی .......  یهو گفتم بچه هاااااااااا الان یه موقعیت شغلی واسه مهندسای پزشک درست شده... حتما الان بیمارستان امام علی مهندس میخواد!... ببینیم کی از همه زرنگ تره ... همشون خندیدن...  

 

هر اتفاقی که تو این دنیا میوفته... هر کسی یه جور تعبیرش میکنه... از بعضی اتفاقا یه عده شاد میشن... یه عده غصه میخورن... 

 

ولی من هنوزم باورم نمیشه آقای مهندس فوت کردن!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد