درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

سلااااااام! خوبین شما؟.... منم خوووووووب! 

 

شاد و شنگول!... دیروز عصر همش مغازه بودم! یه کم که هوا خنک شه ملت همه جو گیر میشن و میان کاپشن و پلیور میخرن!.... خبر جدید اینکه به همه ی جنسامون داریم دزدگیر میزنیم و ....  

 

دزدگیرامون از اون مشکی قلمبه هاس! چند روز پیش مامانم میگفت یه خانومی اومده گفته از این مانتو ها میخوام ولی این دکمه رو نداشته باشه!!! فکر کنید! یعنی نمیتونسته تشخیص بده که این دکمه نیست!!... 

 

این دفعه یه نفر یه تیشرت انتخاب کرده و خریده... اومدن دزدگیرشو درارن که جنسو تحویل مشتری بدن! گفته نه درش نیارید! من با این دکمه میخوامش! عجباااااااا!!! 

 

من که خیلی حال میکنم!... دیروز عصر همش یه مانتو دستم میگفتم و از جلوی دستگاه رد میشدم و .... آژیر!!! بعد میخندیدیم خوش میگذشت! 

 

وااااااااای ساعت ۱ زبان تخصصی دارم! هنوز نه ترجمه کردم نه تمرینای گرامرو نگاه کردم و نه برنامه ی میکرو نوشتم! ساعت ۳ هم آزمایشگاه میکرو دارم!!!!!! 

 

باااااااای

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 08:46 http://mehrdad777.blogsky.com

سلام ممنون که به وبلاگ من سر زدی. اگه خواستی منو با اسم " داستانهای کوتاه" لینک کن بعد بم خبر بده تا لینکت کنم
مرسی

[ بدون نام ] یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 11:31

یکی دو روز آینده می خوام آپ کنم

یه قسمتی از آپم برداشتی از یکی از آپدیت های گذشتت بود !
با این آپت یه قسمت دیگه به آپ من هم اضافه شد ! ;)


حالا آپ که کردم متوجه میشی

به جای این کارا بشین سر درست !
بعد خودت از این دزدگیرا بساز


موفق باشی

شما؟

محسن یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 11:32 http://weblog.dezfoul.net/mohsenkh

من هی یادم میره اسمم رو بنویسم
تکرار نظر !!!!!! :D


یکی دو روز آینده می خوام آپ کنم

یه قسمتی از آپم برداشتی از یکی از آپدیت های گذشتت بود !
با این آپت یه قسمت دیگه به آپ من هم اضافه شد ! ;)


حالا آپ که کردم متوجه میشی

به جای این کارا بشین سر درست !
بعد خودت از این دزدگیرا بساز


موفق باشی

مهران بقایی یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 14:27

آدرس مغازه رو بدین مشتری شیم

کنتراست یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 17:14 http://contrast2160.blogfa.com

سلام عزیز
رشته کامپیوتر هستی ؟:)
منم عاشق خریدم .یعنی حال می کنم که فصل عوض شه و برم خرید .
عشق خریدم دیگه!

من! بیو الکتریکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد