درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

دیروز داشتم تبدیل لاپلاس میخوندم... به دوستم مسیج دادم:

 من: "من کاملا متعجب موندم فلانی که انقدر میخونه چرا نتیجه نمیگیره و آزموناشو در سطح ماها میده که نمیخونیم!... به نظر تو امسال کی سراسری قبول میشه؟"

دوستم: "شاید فقط در قرن چهارم قبول شه(در قرن چهارم یکی از پسرای زرنگ کلاسمون بود)..."

راست میگه! ما هیچکدوم سراسری قبول نمیشیم!... وقتی الان که آزمون میدم ترازم انقدر پایینه قراره تو کنکور معجزه بشه؟... معلومه که نه! پس الی پاشو برو مغازه!

.

.

میرم مغازه... کلی مشغول میشم...خیلی کیف داره... یکی از فروشنده ها میاد باهام مشورت میکنه... میخواد واسه کنکور کارشناسی درس بخونه ... کلی راهنماییش میکنم... کلی روحیه میگیره... تو دلم میگم.... الی تو که لالایی بلدی یه کم خودت بخواب عزیزم!

یه کم با ملت سروکله میزنم... با لبخند لباسای خوشکل و ناز بچگونه جلوشون باز میکنم... یه خانوم و آقایی بودن میخواستن واسه پسرشون تیشرت بخرن... فک کنید! پسره حدود 15 ماهه! لاغر! یه کم دراز! سبزه!... یه بلرسوت مخمل آبی گشاد تنش کرده بودن!... میخواستن دوباره براش تیشرت آبی بخرن... نذاشتم!... بهشون گیر دادم که باید نارنجی ببرید!... اونا هم قبول کردن!

یه پازل نو دارم هزار تیکه... رو کمدمه... دوست دارم برم بازش کنم و بسازمش!... هی شیطون وسوسم(وسوسه ام )میکنه.. ولی من گول نمیخورم که!

امروز نمیدونم با چه اعتماد به نفسی قراره برم آزمون! هییییییییچی نخوندم!

دیشبم( دیشب هم) ساعت 9 و نیم خوابیدم!میدونم خیلی زوده ولی خوب خوابم میگیره! چیکار کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیدرضا بچه اهواز پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 09:46 http://hamidseyedmohammadi.blogfa.com

سلام.خوبی؟ این آزمونا تنها ملاک قبولی در کنکور نیست و بدون ترازت در کنکور اصلی ۵۰۰-۶۰۰ نمره بالاتر میره و قبول میشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد