درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

فراموشی!

دیشب از یه نفر برخورد خیلی خوبی دیدم.... یه کاری کرد که فکرشم نمیکردم... چقدر بخشیدن دیگران کار خوبیه... کاش همه ی آدما بتونن ببخشن... (اینو اینجا مینویسم که همیشه یادم بمونه)  


 یکی از ویژگی های خوبی که تو وجود آدما هست اینه که میتونن هر چیزی رو فراموش کنن... فراموش کردن اولش ممکنه سخت باشه... ولی غیر ممکن نیست... مثلا وقتی کسی عزیزی رو از دست میده... بی تابی میکنه... لباس سیاه میپوشه... غصه میخوره و اشک میریزه... ولی بالاخره فراموش میکنه و اشک ریختنا تموم میشه...و به روال عادی زندگی برمیگرده....مثلا وقتی کسی در حق آدم بدی میکنه...  با خودت میگی هیچ وقت نمیبخشمش... این کاری که در حقم کرده جبران ناپذیره.. . ولی بعد از یه مدت... همه چی فراموش میشه... و میبخشیشمثلا گاهی وقتا تو خانواده ها مشکلاتی پیش میاد که باعث قطع رابطه میشه... ولی بعد از یه مدت... با پا درمیونی یه بزرگتر... همه چی به روال عادی برمیگرده و کدورت ها برطرف میشه وهمه چی فراموش میشه...

خوب!... این فراموش کردن در چنین مواردی خیلی خوبه... ولی...

کاش... طوری نباشیم که با یه اشتباه... تمام خوبیای طرف مقابلمونو فراموش کنیم...


 

الان یه خانومی تو تلویزیون گفت... مصرف روغن زیتون باعث جلوگیری از آلزایمر میشه... چه جالب! من زیاد روغن زیتون میخورم و حافظم خرابه... اگه نمیخوردم چی میشدم!... فک کنم یه تومور تخریبگر تو مغزم هست که هارد مغزمو ویروسی میکنه و باعث میشه اسامی افراد از ذهنم پاک شه!... گاهی وقتا دارم با بعضیا که بعد از مدتها دیدمشون حرف میزنم ولی... اسمشون یادم نمیاد!... اسم استادامو که اصلا بلد نیستم!... فروشنده هایی که پیشمون کار میکنن هم اسماشون اصلا تو حافظم نمیمونه!

کاش میشد مهندسای پزشک عزیز...  یه کارت حافظه میساختن تا به حافظه ی آدما ضمیمه بشه و ...  اطلاعات توش سیو بشه!... فک نمیکنم دور از دسترس باشه هاااااا... نظر شما چیه؟

خرما ارده هم واسه تقویت حافظه خوبه؟... اره فک کنم ارده خیلی خوبه!

باقله چی؟

نظرات 9 + ارسال نظر
س م ح چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 21:51 http://baraye1bar.blogsky.com

موافقم نعمته خیلی بزرگیه.
ولی نباید باعث بشه ما گذشته خودمونو فراموش کنیم. باید اشتباهاتمونو یادمون باشه تا دیگه تکرارشون نکمیم.
آهنگ وبلاگمو عوض کردم ببین می پسندیش.
یکمی تکراری شده بود گفتم تنوعی بشه. دوباره مجنونه لیلیو میذارم نگران نباش.
ولی فقط یعنی به خاطره آهنگه به من سر میزدی.؟

شهاب چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 22:06

پست قبلیت یه گزارش جالب و نسبتا کاملی بود از اتفاقایی که پریروز تو دانشگاه افتاده بود...یادش به خیر دو سال پیش تو همین روزا سه تا هم اتاقی هام رو گرفتن...
قدر این روزا و این خاطره ها رو خوب بدونین چون که دیگه تکرار نمی شن..

مهران بقایی پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 00:53

باقله نور علی نوره .... این پلی دیگه چه صیغه ای یه الی

محسن پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 00:54 http://weblog.dezfoul.net/mohsenkh

با اون قسمت اولش موافقم

قبلاْ‌هم در موردش نوشته بودم !

کینه و حس انتقام فقط باعث آزار خود آدم میشه !



قالبت مبارک

مریم پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 09:26 http://www.cassper.blogsky.com


سلام. خوبی؟
منم اونی رو که وبلاگم و حذف کرده بود بخشیدمش سخت بود اما بخشیدمش.

تو این انمتحانای فشرده هر چی هم که بخوریم بازم کم میاریم.

حمیدرضا بچه اهواز پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 18:19 http://hamidseyedmohammadi.blogfa.com

سلام.خوبید؟ دیگه سر نمیزنید/ کجایید/

مریم پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 18:25 http://mosafer777.blogfa.com

سلام الی جان
خدارو شکر بالاخره من تونستم به آخر پستت برسم تو این دو هفته هر وقت اومدم بلاگت نتونستم تا آخر پستت بیام کلی عصبانی شدم امیدوارم تونسته باشی پامهایی که رات زیر کامنتات نوشتم بینی و از دستم ناراحت نشده باشی

ناشناس فعلان پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 19:18

salam

webloge jalebi darin

har kari ke to rooz anjam midi ro minevisi

afarin

vali say nakon az khodet ziyad begi choon enjori momkene to makanhaye dige mesle daneshga hame beshnasanet

albate shenakhtane khodet mohem nist nazare man ene ke adam nabayd tarze fekresho be hame bege

makhsosan en ke to to jonbeshe sabz rafti va alan ye mohrehye shenakhte shodehe

naaaaaaaa?

shokhi kardam

kash manam mesle to hosele dashtam va en karo mikardam ama heyf ke dige ramaghi baram namonde

man barat ye payam ferestadam to ghesmate tamas ba man age dost dashti chek koon

agaram doost dashti manoo add koon

milana1367@yahoo.com

bay

خوده خودم جمعه 20 آذر 1388 ساعت 13:14 http://www.khodamokhodam.blogsky.com

حالا میخای چیکار مثلا اسمه بضیارو بدونی
منکه اسمه دخترعممو هم نمیدونم(اینو امروز کشف کردم!)
ولی برا تقویتش هرچی بخوری خوبه!من بیشتر احتیاج دارم یه چیزاییرو پاک کنم از تو حافظم
به نظرت چی بخورم؟! مرگه موش خوبه؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد