درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

دیدین چی شد؟

از زیر امتحان میکرو در رفتیم!... البته من خیلی خوشحال نشدم از اینکه امتحان نمیگیره.. اخه اونجوری معلوم نیست چطور نمره میده و حق اونایی که خودشون برنامه مینوشتن ضایع میشه!

امروز جلسه آخر تکنیک بود... دانشگاه تمووووووووم!... موند 2تا امتحان و تحویل پروژه!... میخوام حسابی رو پروژم کار کنم... واسه ارائه پروژه همه رو دعوت کنم!.. نم اچه جو اراده دادن گرفته منو!... شما هم میاید؟

دیگه!... امروز عمو نذری داشت.... بعد از کلاسم رفتم کمکشون یه مقداریشونو من پخش کردم!...

موس لپ تابم بازم خراب شده!... این سیستمم نم چشه!... هی موس خراب میکنه!.... بازم افتادم تو خرج!... دفعه ی قبل تو تیر بود موس خریدم!... از تو شریعتی از اون مغازه که سر چهار راهه!... یه موس مشکی ساده خریدم... یه دکمه داشت به جای دبل کلیک اونو یه بار فشار میدادی... خوب بود!... ۶۵۰۰ خریدمش.... ولی سیمش اتصالی پیدا کرده بود... تو آزمایشگاه میکرو هم یه بار از دستم افتاد و به رحمت ایزدی پیوست... حالا موندم بدون موس!... موس لمسی لپ تابم هم که... دبل کلیک نمیکنه!... اونم خرابه.... این چند روزه همش با کیبورد کار میکنم... کیبورد لپ تابم خیلی خوش دسته!

 

شیطونه میگه یکی از پازلامو باز کنم و بسازم!... فردا پس فردا تو خونه بیکارم!... 1000 تیکه 2روزه تموم میشه؟...... یه استراحتی هم هست!... خرجی هم نداره!... وگرنه همش باید از بیکاری بیام اینترنت و اکانت مصرف کنم!...  

 

 

صبح یه سر رفتیم خونه بابزرگ... عمو اینا هم از تهران اومدن ... دیدیمشون... عمو میگه الی بی معرفت شدی جواب اس ام اس نمیدی!... راست میگه!... بی معرفت شدم! 

 

قبض موبایلم 3 روز پیش اومده بود دره مغازه... 2 روز پیش هم بابا پرداختش کرده بود اورده بودش خونه... اونوقت تازه امروز برام مسیج قبض موبایل اومده!... 

  

نظرات 4 + ارسال نظر
پخمالو جمعه 4 دی 1388 ساعت 16:04

نظرتو تایید کردم!!!
حذفش کنم؟
اون که گفتی میگیرنت..
آخه یه وبلاگایی دیدم یه چیزایی مینویییییییییییییییسن منم جرات دار شدم.
اون یارو که یکی واسش کامنت گذاشته رو ۶ سال محکوم کردن..هه هه

محسن جمعه 4 دی 1388 ساعت 18:54 http://mohsenbak.persianblog.ir/

وای....
دیشب اومدم این بسته نبود....چه زود زود ...چه زیاد زیاد...چه قشنگ قشنگ...!!
بلاگاسکای شکلک نداره؟خیلی بده که....
موس منم خرابه.یه کلیک زیادی خودش میزنه!یه جای که کلیک میکنم اگه زیرش یه دکمه باشه فشار داده میشه!وقتی یه بنجره رو میبندم اگه زیرش یه بنجره هم اندازه باز باشه اونم بسته میشه.....میخوام برم موس بخرم اما نمیشه...چرا؟
از یکی طلبکارم.روم نمیشه بهش بگم.باید برم در مغازش اینقدر ازش چیز بخرم تا حسابم صاف بشه.تا حالا ۲ تا cd آهنگ و یه بازی ازش خریدم.حالا یه موس هم میخرم.باز حدود 40 تومن دیگه هنوز باید چی بخرم!!حالا مغازشم از ما دوره...
ای بابا از دست خودم.....

تینا جمعه 4 دی 1388 ساعت 22:21

واسه ارائه پروژه اگه منو دعوت کنی با کله میام کلی هم بهت انرژی مثبت میدم:دی

فاطمه یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 19:21

خیلی دوست دارم بدونم چند تا پازل هزار تیکه ای داری
آخه من هیچ وقت به پازل علاقه خاصی نداشتم البته هزار تیکه ایش رو هم نداشتم شاید اگر اونجوری بود منم علاقه مند می شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد