درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

مودمم سوخت!

سلاااااااام 

 

۲ روزه ننوشتم.... اووووه... ۲ روز خیلیه هااااا مگه نه؟ 

 

نمیدونید که چیکار کردم که!... مودم لپتابو زدم تو پریز برق!!!!!... شب بود.. خابالو بودم!... تاریک بود.. پریز برق هم کنار پریز تلفن بود... پلاکو زدم تو برق... نشستم پشت سیستم... دیال آپ زدم... یهو صداس جرقه اومد و بوی سوختن آی سی ها!... زود سوکتو از پشت کامپیوتر دراوردم... ولی کار از کار گذشته بود.... دوست داشتم زمان ۱ دققه به عقب برگرده تا با دقت بیشتری پلاک رو وارد پریز میکردم!......  ولی... 

 

خوب فدای سرم... چیکار کنم!  

 مودم اکسترنال خریدم...  راحت نصب شد. 

------------------------------------------------------------ 

 

جمعه که رفتیم آزمون... وقت دفترچه اول تموم شد... خانم مهندس جلو نشسته بود... ۴تا دختر بودیم تو کلاس... پاشد ۴تا دفترچه برداشت واسه ۴تامون... بعد نشست سرجاش... یه پسر تپلی اون جلو هم ردیف خانم مهندس نشسته بود... دید مهندس واسه دخترا دفترچه برداشته... پاشد چند تا دفترچه برداشت به بعضی از پسرا داد... این کارو با نیش باز انجام میداد... صحنه ی خنده داری بود... 

 

---------------------------------------------------------- 

  

امروز به استاد راهنمام زنگ زدم و کلی در مورد پروژم حرف زدیم...  در مورد اون روز که تو کلاس زبان برام منفی گذاشته بود هم بهش گفتم... یه عالمه خندید!... گفت باشه مهم نیست!... بعد گفت رفتی اتاق عمل... با افتخااااار بهش گفتم آره!... چه خوب شد که رفتم هاااا... اگه نمیرفتم حالا باید بهش میگفتم نه! 

 

---------------------------------------------------------- 

 

وقت واسه کنکور خیلی کمه!... الان کارنامه ی آزمونمو دیدم.... واسه همه ی درسا ضعیف زده... بعضی از درسا خیلی ضعیف.... فقط یکی از درسا متوسط!... غصه دار شدم... دوست داشتم سراسری قبول شم ولی... خوب... تلاش نکردم... تو این فرصت کم هم... خیلی دلم میسوزه... به خاطر فرصت هایی که میتونستم ازشون استفاده کنم و بر باد دادمشون.... حالا فقط ۱ ماه مونده.... و کلی کار...

نظرات 11 + ارسال نظر
کسری دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 16:27 http://kasra22.blogfa.com

ADSL ......کمی پولش بیشتره
پول ....واژه ای دوست داشتنی در دزفول

فاطی تکنیک دوست دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 16:49

سلام بلاخره این زبان کار دستم دادو اون آدرسی که برام روش نوشتی اومدم خوبه خوب خودت رو سرگرم می کنی اما .........حالا دیگه کارت به جایی رسیده که ما رو در جهان اینترنت مردم ازار معرفی می کنی؟ها ها ها .....
ولی خداوکیلی فکر نمی کردم اینقدر دست به نوشتنت خوب باشه یادم باشه یه چند تا سوال اساسی بعدا ازت بپرسم
راستی یه چیز دیگه <<این روز های تکراری >>مال کدوم یکی از بچه هاست کارش دارم حتما بگی ها وگرنه .........

یه پسر خوب دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 17:25

می خواستم خدا حافظی کنم
خدا نگه دار

مریم دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 17:56 http://mosafer777.blogfa.com

سلام
دو روز ننوشتی به نظرت خیلی زیاد بوده من چی بگم
دختر یکم هوای درس و مشقتو داشته باش

آرون دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 18:47

منم تا حال چند بار مودمم اینجوری سوخته......

امیررضا سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 09:25 http://hakarim.blogfa.com

ای بابا
آخه آدم خواب آلود می ره سراغ نت؟

مهتاب سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 11:03 http://www.dezrood.blogfa.com

بیچاره از مودم ...

محسن شیطون سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 12:16 http://dez-negar.blogfa.com

سلام ... بذار اوّل اینو بگم....من تو فامیل معروفم به این دلیل که 2تو یه مدت کم 2 تا مادر برد سوزوندم و یه پاور و چند تا مودم( حسابش از دستم در رفته ) ...ولی اینو بگم حسابی شناس اووردی که لپ تاپت دچار مشکل نشده ... ضمناً اینم بگم که دلیل adsl گرفتنم سوختن مودم موتورولا بود که بهانه ای شد که بابا که نمی خواست adsl برام بگیره و میگفت گرونه....البته با کمی پاچه خواری من و تعریف از این سرویس adsl بالاخره گرفت اونم بخاطر سوختن چند باره مودم dial up !
در مورد آپ کردنم واقعاً نمیدونم چی بگم ! منی که میخواستم همون شب عاشورا عکسامو آپ کنم تو وبلاگ هنوز که هنوزه آپ نکردم...دلیلشم این بود که شب و روز پای این پروژه خودم بودم ... یه نرم افزار ثبت اطلاعات خرید و فروش برای هر مغازه ای...خیلی جالب از آب درومده...اوّل فقط برا پروژه آخر ترم بود ولی الان بعد تحویل پروژه روش کار میکنم و به عنوان یه نرم افزار قوی میدم تو بازار...البته با کمک چند تا از دوستان..در مورد آپ هم باید بگم که امشب دیر وقت بعد ساعت 1 یه آپ میکنم با بیش از 57 تا عکس ....البته این بار آپم یکم فرق داره و وقتی اومدی تو وبلاگم فرقشو میبینی...وقتی آپ کردم بهت میگم....راستی مودم اکسترنال رو چقدر گرفتی؟
راستی اگه با یاهو مسنجر هم کار میکنی این آی دی من : tornado_alardis .. به لطف adsl تقریباً همیشه آی من روشنه البته به غیر از بعضی وقتا !

منم میخواستم حالا که سوخته... یه باره مودم ای دی ای ال بگیرم... ولی!... من میخوام از لپ تابم همه جا استفاده کنم و بعضی جاها به دیال آپ نیازه!

مودم اکسترنال ۲۸ تومن بود!... ۲۴ تومن برامون حسابش کرد
مارکشم:alfex


فعلا که خوب داره کار میکنه!

روزهای تکراری سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 17:42

اه اه...
چه آدمای گند زنی...افتخارم میکنن...
واقعا که...
عتیقه خب دوتا اسمایل بنداز اینجا کشتیمووووون
برعکس وب من..ماشاللللللللللللللااااااااا
:)
من تا بحال ۳ تا تلفن سوزوندم!!!زدم تو برقو...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووققققققققققققققققق

مهران سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 23:36

دور موتورت کم شده مثل اینکه

محسن شیطون چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 02:44 http://dez-negar.blogfa.com

سلام....جالبه مارک مودم adsl منم alfex هست....شانس منو ببین...حالا که اومدم آپ کنم بلاگفا قاط زد....شانس منه دیگه....ولی من همه عکسهامو آماده کرده بودم...از بدشانسیه....رفت تا فردا....احتمال زیاد بازم شب...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد