درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

خاله شادونه

فضا: برنامه ی زنده ی تلویزیونی... شبکه ی ۲... خاله شادونه... یه تماس تلفنی برقرار میشه.. یه بچه ای پشت خطه: 

 

بچه: سلام خاله شادونه... من خیلی دوستت دارم 

 

خاله شادونه: سلام عزیز دل خاله منم خیلی دوستت دارم 

 

بعد خاله و بچه یه مقداری حرف میزنن و میخوان خدافظی کنن 

 

بچه: راستی خاله شادونه من یه پسر دایی دارم اونم خیلی دوستت داره اسمش امینه... 

 

خاله شادونه: قربونت برم منم بهش بگو منم خیلی دوستش دارم 

 

بچه: خاله اون عاشقته 

 

خاله شادونه: عزیزم منم عاشقشم و میبوسمش.... 

 

بچه: خاله پسر داییم دندون پزشکه! 

.  

برنامه ی زنده ی تلویزیونیه دیگه....

نظرات 5 + ارسال نظر
روزهای تکراری چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 00:06

ها ها هاااااااااااااا
راستی؟؟؟؟؟
خاک تو سره اون پسره...من از خاله شادونه متنفرم...
ولی فک کنم قند تو دلش آب شده
:))))))

مهران چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 02:04

خیلی جالبه خودت پای برنامه بودی ؟

نه... دیشب تو مهمونی دختر عمم برام تعریف کرد... البته اون گفت که خودش پای برنامه بوده...

پوپک چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 07:41 http://www.dezfeeli.blogfa.com

واااای
عجب سوتی داده خاله شادونه.....
ولی حسابی خندیدم
برنامه زنده همینه دیگه!!!!!!!!

محسن شیطون چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 08:20 http://dez-negar.blogfa.com

جدی جدی جدی؟؟؟؟
یاد اون پسره و سگش و بابا شو عمو پورنگ و احمدی نژاد افتادم....خیلی دوس دارم بدونم خاله شادونه اونوقت چجوری قضیه رو جمع کردم...انصافاْ قیافش دیدنی بوده حتماْ و اصل خنده......
پ.ن : ممنون از نظرت....بابا سرییییییییییییییییییییع ..البته منم سریع شدم و هنوز درس نخوندم!!!!!!!!!! الان میرم بخونم....۲ ساعت هم وقت دارم که برا این درس واقعاْ زیاده.

آرون چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 12:26

من از خاله شادونه متنفرم!
ایول عجب بچه ی باحالی بوده..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد