درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

مسکن!

وااااااااااای سرم درد میکنه! 

 

۳ روزه که روزی شاید ۱۵ ساعت پای سیستم نشستم!... هرچی مطلب جمع میکنم بازم میبینم در مورد بعضی از مطالب هیچی ندارم!... چه شری شده این پروژه.... درس و مشق که هیچی دیگه...  

حالا فک کن... از صبح تا شب دارم واسه پروژم مطلب جمع میکنم و ترجمه میکنم... بعد... یه لحظه یادم میاد که الان تو فرجه ی امتحانامه و من باید درس بخونم!... بعد... یادم میاد که فردا آزمون دارم و .... مغزم کلا تعطیله و .... بعد کلا پروژه هم تعطیل میشه و ....

 

بعد سرم شدید درد میکنه!... پدرشوهر خالم همیشه یه توصیه هایی واسه سر درد داره... یه بار... گفت دارچینو با یه ذره آب قاطی کن بزار رو پیشونیت... چند لحظه بعدش پیشونیت شدیدا میسوزه... وقتی سوزشش خوب شد سردردت بر طرف شده!... من این کارو انجام دادم... اصلا تاثیر نداشت!...  

 

بعد چند شب پیش.. خالم میگه راه حل جدید پدر شوهرم واسه سردرد اینه که پوسته نارنجو بزاری دوره سرت... بعد یه کم دراز بکشی خوب میشی!... خوب این کارم کردم ولی بازم جواب نداد! 

 

و بالاخره تنها راهی که واسه ادم میمونه..... استامینوفنه!.... 

 

خوب گاهی وقتا که فکر میکنم.... بعضیا میگن وبلاگت هیچی نداره... هیچ مطلب به درد بخوری توش نمینویسی.. ولی!... من دارم تجربیاتم رو در اختیار ملت میزارم دیگه... نه؟ 

 

خوب تجربه اینه که وقتی سرتون درد میکنه استامینوفن بخورید.... 

 

وقتی بنزین ماشینتون تموم میشه بنزین بزنید... 

 

وقتی کسی ازتون کاری رو میخواد و از پسش برنمیاید بگید نمیتونم.... وگرنه!... میمونید توش و نمیدونید چیکار باید کنید...   

و مهم تر از همه:

  

و وقتی جایی نمیتونی حرفتو بزنی..... به وبلاگت پناه بیاری.....

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 20:01 http://mohsenbak.persianblog.ir/

و وقتی جایی نمیتونی حرفتو بزنی..... به وبلاگت پناه بیاری.....
آفرین.....آفرین...آفرین......خیلی درسته ...آفرین......خیلی درسته....آفرین....آفرین......
در ضمن....پا برهنه تو برف راه رفتن هم برای دندون درد خوبه!!!!برای سر درد نمیدونم باید امتحان کنی!!! فقط مشکل برفه فکر میکنم......

روزهای تکراری چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 21:05

تقصیره خودته...همشو کذاشتی دقیقه 90
دیدی هی هم که ازین بلاها سرمون بیاد عار نمی گیرمون..
:/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد