درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

مدارا!

بیا با من مدارا کن که من مجنونم و مستم اگر از عاشقی پرسی بدان دلتنگ آن هستم 

بیا با من مدارا کن که من غمگین و دل خستم اگر از درد من پرسی بدان لب را فرو بستم 

بیا از غم شکایت کن که من همدرد تو هستم اگر از همدلی پرسی بدان نازک دلی خستم 

بیا از درد حکایت کن که من محتاج این هستم اگر از زخم دل پرسی بدان مرحم بران بستم  

برو راه وفا اموز که من بار سفر بستم اگر از مقصدم پرسی بدان راه رها جستم 

برو عشق از خدا اموز که من دل را برو بستم اگر از عاقبت پرسی بدان از دام تو جستم 

مجنونم و مستم به پای تو نشستم  

مجنونم و دستم به دامان تو بستم هشیار شدم آخر از دام تو جستم 

عاشق..... عاشقم و خستم 

 

ترانه ی قشنگیه نه؟... من که عاشقش شدم!....... 

 

اولین باری که شنیدمش... داشتم نکست پرشین استار میدیدم... یکی از شرکت کننده ها اینو خوند... خیلی به دلم نشست ولی نمیدونستم خوانندش کیه... دیروز صبح که بیدار شدم.... تا تیوی رو روشن کردم... پی ام سی داشت اینو پخش میکرد...دیدم خوانندش شهرام شکوهیه... تو گوگل نوشتم... آهنگش اومد... دانلودش کردم!... از دیروز تا حالا هزار بار گوشش دادم! ریتم آهنگش خیلی به دل میشینه! 

 

آهنگش ۵ دقیقس!... یعنی اگه برم رو تردمیل ۱۰ بار این آهنگو گوش بدم ۵۰ دقیقه گذشته!.... حدود ۳.۵ کیلومتر راه رفتم... حدود ۱۲۰ کیلو کالری سوزوندم... 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مصطفی چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 22:17 http://bia2del.blogsky.com/

سلام
واقعا آهنگ قشنگیه

اگه کسی خواست دانلود کنه

کیفیت بالا
۴۱ مگابایت
http://server2.hamedhoseini.ir/Up4/Tohi-Sandy-AmirAbbs/Shahram%20Shokoohi%20-%20Modara%20(www.PersiaShow.com).avi

کیفیت متوسط
۱۶ مگابایت
http://server2.hamedhoseini.ir/Up4/Tohi-Sandy-AmirAbbs/Shahram%20Shokoohi%20-%20Modara%20(www.PersiaShow.com).wmv

اینم برای مال تلفن همراه
۶ مگابایت
http://server2.hamedhoseini.ir/Up4/Tohi-Sandy-AmirAbbs/Shahram%20Shokoohi%20-%20Modara%20(www.PersiaShow.com).3gp

مهران پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 01:14

از خواجه حافظ پنهون نیست از تو چرا پنهان باشه مدتی بود برده بودم که دست به عصا تر از قبل می رونی از لحن نوشته هات پیداست حساس تر شدی این خوبه خیلی خوبه نتیجه ش این شده که دیگه غلط املایی نداری از طرفی درسو مشقات هم پا گیرت شدن ولی عیبی نداره درست میشه روز به روز بهتر میشی!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 10:01

سلااااااااااااااااام ..... واااااای سر آپ خاله شادونه مردم از خنده ..
شعره هم خیلی قشنگ بود ...

روزهای تکراری پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 21:49

شعره معمولی ای بود!!!

شعره مناسبه حاله من؛
جمعه روزه بدی بود...روزه بی حوصلگی...
یا...از صدا افتاده سازو کمونچه...مرده میبرن کوچه به کوچه...
یا...
سیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ه

محسن جمعه 25 دی 1388 ساعت 00:14 http://mohsenbak.persianblog.ir/

خدا خیر بده به مصطفی....دیگه نمیخواد برم دنبالش بگردم....
میگما...
ای تردمیل و اینا چرت و پرته....طناب ....فقط طناب....هیچی مثل طناب نمیشه...
با سیم بکسل ۸ و دسته های فولادی....از کت و کول میندازتت نفستم میگیره...بی نهایت کالری هم میسوزونی....(هه هه هه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد