درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

انگیزه

میگم!....dance3.gifحدود یه ماهه یکی از دوستای نزدیکمو ندیدم!....خو چیکار کنم!..victory.gif اونا تو یه شهر دیگه زندگی میکنن ما تو یه شهر دیگه... بالاخره راه دوره دیگه... او و و و و .....و و و و ه ه ه ه...  ما دزفول زندگی میکنیم اونا اندیمشک!.... خیلیه هاااا نه؟

دیروز زنگ زده میگه ها الی چطوری؟... په اچه صدات گرفته؟... سرما خوردی؟... میگمش نه... تو این مدت خو دیگه... عوض شدم... اگه ببینیم نمیشناسیم... پیر شدم... موهام رنگ دندونام شده... میگه برا چی؟... میگمش خو دیگه پیر شدم پا پروژهComputerReading a Book هرکارش میکنم تموم نمیشه!

 

خو اینو ول کنید حالا......  

----------------------------------------------------------- 

الان داشتم تو اسمایلا دنبال شکلک با مزه میگشتم.. اینو دیدم:connie_caveman-1.gif 

 

بعد یاد اون روز افتادم که امتحان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی داشتیم..... یعنی درسی آسون تر ازش نیست... قبلش رفته بودیم سوله نمره ها رو ببینیم... مشخصه یه درسو میخواستم... کارت ورود به جلسه رو درآوردم و مشخصه رو از روش نگاه کردم... بعدش دیگه رفتیم که بریم سر جلسه... امتحانومونم طبقه سوم حسابی بود... هرچی گشتم کارتم نبود... این حراستی فگری هم نمیذاشت بدون کارت برم تو... گفتم حتما کارتو تو سوله انداختم!... به انگیزه گفتم... تو برو من نمیام!... برم دنبال کارتم بگردم اگه ندیدمش دیگه هیچی دیگه!... درسو حذف میکنم!... انگیزه گفت مگه دست خودته... حذفش میکنم یعنی چی... بدو بریم کارت المثنی برات بگیریم... دقیقا مثل این اسمایله انگیزه موهامو گرفته بود با خودش میکشوندم!.... البته چادرمو!... بعد دیگه رفتیم از اینور به اونور... هی گفتمش انگیزه تو برو سر جلسه.. امتحان شروع شده... گفت نه!.. باید با هم بریم... بیچاره موند تا برام کارتی صادر کردن بهم دادن!.... چه روزی بود!... خیلی خندیدیم...آخرشم... چند ترم بعد... دیدم تو کیف پولم یه کارت ورود به جلسه هست!... کارته تو کیف پولم بود و ما..........

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهران پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 13:47

شکلک ها دیده نمی شوند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 16:16

میبینم که فعالیتت زیاده تو زمینه وبلاگ نویسی !!

آرون پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 18:14 http://www.aron.parsiblog.com

منم آپم
منم شکلک ها رو نمی تونم ببینم!

مریم پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 21:03 http://mosafer777.blogfa.com

سلام
شرمنده یه مدت به نت دسترسی نداشتم
دختر بشین درستو بخون این قدر هم ولگردی نه بخشید وب گردی نکن
شکلکات هم که دیده نمیشن

روزهای تکراری پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 21:50

یالا یه پستم واسه من بنویس...
یالاااااااا
زودی باش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد