درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

خواب!

چند شبه همش شبا خواب بد میبینم!.... و وقتی بیدار میشم میگم آخیییش همش خواب بود!...  

دیدید گاهی وقتا تو فیلما... واسه یه نفر یه اتفاق خیلی خوبی میوفته؟... بعد طرف باورش نمیشه و میگه باورم نمیشه حتما دارم خواب میبینم!... واسه من تاحالا اصلا همچین اتفاقی نیوفتاده که از خوشحالی احساس کنم دارم خواب میبینم! 

فقط گاهی وقتا برام اتفاقای خیلی بدی افتاده که دوست دارم همش مثل یه خواب باشه و چشمامو باز کنم ببینم همش تموم شده!

نظرات 4 + ارسال نظر
آرون شنبه 26 دی 1388 ساعت 13:24 http://www.aron.parsiblog.com

من اولین نفرم...ایول
خوب برا من اتفاقای خوبی افتاده که حس کردم دارم انگار خواب میبینم...و اتفاقای بدی که دوست داشتم خواب بودن تا با بیدار شدن از دستشون خلاص شم...
مهم اینه که یاد گرفتم با زندگی کنار بیام...چه خوب...چه بد

مهتاب شنبه 26 دی 1388 ساعت 16:35 http://www.dezrood.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مرسی اومدی .... یه چهارتایی تا حالا کادو گرفتم ... هنوز آبجیام نیومدن که کادوهامو کامل بگیرم ... هر وخ همه رو گرفتم یه ساتور میارم ... هر کدوم از کادو هارو از وسط تو نصف می کنم .. که نصف نصف بشیم

مهران شنبه 26 دی 1388 ساعت 16:36

زندگی ام یه خوابه یه روز می فهمیم همش یه خواب طولانی بوده وروزی که راستی راستی می خوابیم !!‌ همون موفقع از خواب بیدار شده ایم و چشامون به دنیای واقعی باز میشه دنیایی که تمومی نداره آخر نداره هیچی تموم نمی شه و آدم میتونه همه ی لذتهای عالمو عمیقا حس کنه چه خوبه آدم زود تر از خواب پاشه نه ؟

کاملا موافقم

دختر اردیبهشتی یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 00:25

ولی وقتی ببینی اون خابه الکی تو زندگیو دنیای واقعیت تاثیر داشته و شاید زدی خرابش کردی حتا یه ذره...
خیلی ناراحت کننده اس...
و خیلی حسرت آور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد