درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

یه چیزی بگم؟ 

 

تو بیمارستان تو بخش های ویژه یه اتاقک هایی هست که توش طبقه بندی کوچیکه و رو هر طبقه اسم دارویی که اون تو هستو نوشته!... چند باری که رفتم اونجا... همش چشمم دنبال اسم  قرص ها بوده!... که ببینم توشون قرص سیانول هست یا نه!... ندیدم!... 

 

از اون قرصایی که هرکی بخوره در عرض چند ثانیه میمیره! ! !‌‌ ! ! ! 

 

نظرات 8 + ارسال نظر

دوست عزیز شما میتوانید با ایجاد یک وبلاگ از امکانات خوبی بهرمند شوید
دوست از امروز میتوانید یک وبلاگ تاسیس کنید بدون تبلیغات
و میتوانید به راحتی آن را تیدیل به یک سایت کنید
منتظر ثبت وبلاگ شما در قلم بلاگ هستیم
با تشکر مدیریت سایت
www.ghalamweblog.com

بــاکس سی تی شنبه 26 دی 1388 ساعت 20:07 http://www.box30t.ir

بــاکس سـی تـی با هیت بالا روزانه 10000 بازدید افتخار دارد لینک شما را ثبت نماید.
قبل ازارسال لینک حتما کدلینک باکس رادروبلاگ خود قراردهید.
درضمن باکس ما آماده تبادل بنر باتمامی وبلاگ ها و سایت ها میباشد.
بنرها به صورت تصادفی درصدها وبلاگ به نمایش درمی آیند.
پس هرچه زودتر به جمع ما بپیوندید ولینک خو را ثبت کنید.
منتظر حضور گرمتون هستیم.

رابرت دنیرو یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 00:03

سلام الی جان.
این فقط یه ژست بود یا معنی خاصی داشت می شه بگی چرا دنبال اینجور قرصی بودی؟
راستی اینجور قرصی رو تو بیمارستانا ژیدا نمی کنی چون سیانور واسه مرگ ادماست اما بیمارستان واسه احیا ادما یعنی نجات از مرگ.
لطفا به این کامنت من جواب بده..!!

ژست؟

فک کن من ژست بگیرم!.. چه خنده دار!

نه جدی گفتم من دنبالشم!

شما میدونی از کجا میتونم پیدا کنم؟

دختر اردیبهشتی یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 00:24

سلام.
الی دیدی الان زمین لرزه شد؟؟؟؟؟
نکنه پیش لرزه بوده!!!!!!!!!!
تو الان خابی عتیقه؟؟؟؟؟؟

تو دیدی؟

عتیقه با کی بودی؟.. ها ها ها؟

هااااااااااااا داشتی تست مدار میزدی!

مهران یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 00:54

هنوز زوده الی...

زوده؟

اگه زود بود که........

محسن شیطون یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 02:01 http://dez-negar.blogfa.com

یه وخ اگه دیدی نخوری ها ا ا ا ا ؟ !
انقد واب بد دیدی تا زلزله اومد//// یکی 4.9 ریشتر یکی 2.5 ریشتر یکی هم تو شوش ......................سیاسی : پیامد های سفر رئیس جمهور به خوزستان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هاا؟

اگه دیدم با آب نمیخورد با آب میوه میخورم!

حالا بزار ببینم بعدا در موردش تصمصم میگیرم

رابرت دنیرو دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 07:51

سلام الی
منظورم از ژست همون پست بود ببخشید اشتباه تایپی بود
ای بابا شما اگه دنبال مردنی راهای زیادی هست همه هم دم دست ادمن چرا بگردیم دنبال قرص.از دست آدما..!!.

احساستو دلیلتو واسه اینکه دنبال مرگی برام بنویس می خوام شعر الی رو(احساس الی)رو برات بگم.

کی گفته من دنبال مردن هستم؟

تازه اول جوونیه... من که هنوز تو زندگیم هیجانی حس نکردم!!!!

من که هنوز عاشق نشدم...

من که هنوز ارشد قبول نشدم

هنوز استاد نشدم...

من هنوز کاری نکردم تا اگه مردم همه به نیکی ازم یاد کنن و اسمم یه اسم موندگار یشه...

پس زندگی میکنیییییییم و یه عالمه آرزو داریییییییییییم.

من شما رو میشناسم آیا؟

رابرت دنیرو دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 22:34

سلام الی جان نه من یه مهمان جدید برای وبلاگت هستم پستهای که گذاشتی شاید متن و معناشون واسه تو بیشتر از دیگران مهم باشه اما اهمیت وبلاگت برام اینه که احساس می کنم قلم خوبی داری.خدارو چه دیدی شاید یه نویسنده خوبی می شدی اگه می رفتی دنبالش البته شاید هم واقعا نویسنده هستی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد