درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

امروز امتحان زبان داشتم!... نخونده رفتم سر جلسه!... یعنی رو هم رفته ۲ ساعت نخونده بودم!... ولی سوالا رو که دیدم کلی پشیمون شدم!... اخه هرکی یه کم خونده بود ۲۰ میشد!... البته یه ریدینگی داده بود ۱۱ کلمه جاخالی داشت!... درمورد معده بود!... و برداشت سیگنالهل از ماهیچه ی معده بهش میگن الکتروگاستروگرام!(حالا هی بگید وبلاگت مطلب علمی نداره)  خیلی سخت بود!... با اینکه اون قسمت از درسو تو کلاس خودم خونده بودم و واسه ملت ترجمه کرده بودم ولی نصف کلمه هاشو بلد نبودم!...  نصفشو غلط نوشتم!... بعد امتحان رفتم پیش استاد گزارش کاراموزیمو بهش بدم.... کمی در مورد کاراموزی حرف زدیم... بعد دیدم برگه سوال امتحان جلوشه جوابا رو هم با خودکار قرمز توش نوشته بود... بهش میگم استاد صحیحشون کردی؟.... سس میکنه از خنده!... با لهجه ی جالبش میگه اگه سرعت نور داشتم هم نمیتونستم تا الان تمومشون کنم.... نم کجاییه!... شوهرش که ترکه خودشم یه لهجه خاصی داره!... لابد اینم آذریه!... ولی آدم خوبیه!... مدتهاست که وقتی میرم پیشش خیلی خوش برخورده!... بعد گفتمش استاد جواب اون سوال سخته کدوم بود!... گفت کدوم سوال سخته... بعد نشونم داد!... برگه رو که دیدم متوجه شدم یه عالمه غلط داشتم!  

  

بعد امروز یکی از همکلاسیا اومد تو سالن... یکی از دوستاش گفتش امروز چقدر خوشکل شدی!... بعد دختره بهش گفت حتما به خاطر اینه که دیشب فقط یه ربع خوابیدم!... یعنی چی آدم شب فقط یه ربع بخوابه!... من که نمیتونم و خوابمو با هیچی عوض نمیکنم جز یه چیز!.... اینکه دوره هم جمع شیم و تا صبح بازی کنیم... بعد صبح خونه رو تاریک کنیم و مبایلا رو خاموش و پریزای تلفن کشیده و پریز آیفون کشیده.... و بعد تخت بخوابیم... بیدار شیم ببینیم عصر شده و پلاک تلفنو که بزنیم هی تلفن زنگ بخوره بگه پس کجایید!.... ای جوونیییی کجااااایی که.....  

 

 

 

بعد امروز بعد امتحان دوست جونیا اومده بودن دانشگاه... بعد مدتی همو دیدیم و حرف زدیم و .... هااااا حسابی سورپرایز شدم!... دختر اردیبهشتی کادو تولدمو هنوز بهم نداده بود...  امروز بهم داد... کادو رو باز کردم دیدم توش پر از پوله!... یادم اومد که از قبل یه حسابایی با هم داشتیم و من فراموش کرده بودم!... ذوق کردم حسابی!... کادوشم خیلی ناز بود... دستشم درد نکنه... 

 

پ ن: مهتاب جون!... قضیه نصف نصفو فراموش کن دیگه!... من خودم کادو دار شدم!

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام..یه سایت دوستیابی جدید

دارای امکانات rss برای درج وبلاگتون در ان و اهنگ گذاری و قابلیت های دیگه

سریع عضو بشید چون محدودیت عضویت دارد

و دوستانتو دعوت کن


اینم لینک عضویت

http://360forlove.ning.com/main/authorization/signUp

اینم لینک نمای اصلی سایت


http://360forlove.ning.com

فاطمه دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 20:52

نمی دونم چرا هردفعه دوست دارم با یه اسم نظر بدم
بنده خدا پس ۴ ساله تو اون دانشگاه چی میکنی دیگه گنجشک ها و گربه ها دانشگاهم می دونن استادت از مسجد سلیمانه
وحالا ببین چقدر فجیعه که ترک ولر با هم وصلت کردن خدا به داد بچه شون برسه

دختر اردیبهشتی دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 23:51

مسجد سلیمانیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد