درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

تنهایی و هزار تا دردسر!

الان تو یه وبلاگی یه مطلبی خوندم در مورد تنهایی نوشته بود.... حرفش واقعا حرف دل من و خیلی های دیگه هم بود..... ولی.... تنهایی واقعا حس بدیه... و تحمل کردنش گاهی واقعا سخت میشه... ولی.... ولی کاش.... و چرا.... چرا اینجا.... چرا اینجا تنها راه از تنهایی در آمدن را ازدواج میدانند؟...

چرا تا یکی از دختر پسرای فامیل ازدواج میکنه همه میگن روزی خودت کنا؟.... یعنی همشون از زندگی مشترکشون راضی اند؟.... و همشون احساس میکنند زندگی مشترک خیلی خوبه؟... 

 

شاید آدم از کسی خوشش بیاد و دوست داشته باشه باهاش رابطه داشته باشه ولی نمیخواد باهاش ازدواج کنه... ولی.... چرا نمیشه ادم با کسی رابطه داشته باشه و خانوادش در جریان باشند!...... حتما باید دختر پسرها با هم رابطه ی پنهانی داشته باشن؟... چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

  

پ ن: کاش.... همه با جنبه تر از این حرف ها بودند!.... اول از همه خودم!

نظرات 8 + ارسال نظر
محسن شیطون سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 10:30 http://dez-negar.blogfa.com

در مورد اون سوالت :
تا حالا من نرم افزاری ندیدم که بتونه در کل خوب پی دی اف رو به ورد تبدیل کنه....خصوصاً برا فارسی....ولی یه نرم افزار دارم به اسم Nitro PDF که خیلی نرم افزار جالبیه و با اون راحت میشه فایل پی دی اف رو به ورد تبدیل کرد و بالعکس .
وقتی پی دی اف فارسی رو به ورد تبدیل میکنی نوشته ها خراب و ناخوانا میشن ولی تا حالا من تو تبدیل نوشته های انگلیسی از پی دی اف به ورد مشکلی نداشتم.
پس اگه متن انگلیسی داری دنبال این نرم افزار بگرد : Nitro PDF

مرسی لطف کردی!

پوپک سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 11:46 http://یثظبثثمه.ذمخلبش.زخئ

الی جون سردشت رو به تصویر کشیدم
منتظرتم

آرون سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 19:30

سلام
ها راست میگی چرا نمیشه؟ خود هم میشه!

انجل سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 23:37 http://weblog.dezfoul.net/sky_angel

واقعا فکر می کنی این ایده ی خوبیه که بری یه مدت با یکی باشی و بعدا با یکی دیگه ازدواج کنی؟
اگه خوب بود که خدا و پیغمبر یه چیزی در موردش می گفتن.
به نظر من عشق و دوست داشتن فقط مخصوص یه نفره و نمی تونه به چند نفر تعلق داشته باشه چون اون دیگه عشق نیست.

نه نه!
اصلا منظورم این نبود!

مهران چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 00:04

مسئله به این سادگی که گفتی نیست

خوده خودم چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 10:25 http://www.khodamokhodam.blogsky.com

ولی تنهایی خیلی قشنگه...

یه پسر خوب پنج‌شنبه 8 بهمن 1388 ساعت 11:00


من این برنامه رو دارم که میخوای خیلی هم بهتر از این برنامه عمل میکنه
هرکی خواست بگه تا بهش بدم البته به مغازه دارهانمیدم چون پدر مشتری رو درمیارن و میتونن مثلا بهش بگن ما یان 1000 صفحه رو تایپ کردیم در صورتی که با این برنامه فقط از هر صفحه با اسکنر یه عکس گرفته و تبدیلش کرده به ورد

در باهر pdf هم خوب کار میکنه ولی در آخر ویرایش رو لازم داره

ha_632006@yahoo.com

شما خیلی پسر خوبی هستی هااااا


من میخوام!

اخه یه عالمه فایل پی دی اف دارم!

که برای پروچم باید به ورد تبدیلشنو کنم تا یه قسمتاییشونو حذف و اضافه کنم!

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 18:33 http://forgotten-lovers.blogsky.com/

سلام. آره واقعا چرا اینجوریه؟ من از دوست پسرم جدا شدم چون خونواده ی من خبر نداشتن و من دیر به دیر میتونستم برم ببینمش و قرار ازدواجی هم نبود.فقط با همه ی وجودم دوسش داشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد