درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

همسایه ها!

مستانه جون تو یکی از پست های وبلاگش از کتاب همسایه ها نوشته بود... منم که اصولا بیکارم و اصلا  3 هفته دیگه کنکور ندارم!... کتابو دانلود کردم و خوندم... وقتی کتاب میخونم...  مثل اینه که دارم فیلم میبینم... کاملا صحنه ها رو تو ذهنم مجسم میکنم... بخصوص همچین کتابی که خیلی قشنگ و کامل صحنه ها و شخصیت ها و فکر شخصیت اصلی داستان رو توصیف میکنه!... این کتاب طوری بود که وقتی میخوندمش دقیقا حس شخصیت اصلی داستان رو درک میکردم...  من که خیلی خوشم اومد!

شما این کتاب رو خوندید؟

یه چیزی بگم؟

من فکر میکنم توانایی دارم همچین کتابهایی بنویسم!.... و فکر میکنم شدیدا به نویسندگی علاقه دارم!...

نظرات 1 + ارسال نظر
دختراردیبهشتی چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 17:39

آآآ راستی قالبه جدید موبارک...
باز که بی اسمایل شدی توووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد