درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره!

الان با آبجی ها رفتیم بیرون...... رفتیم تو جاده سر دشت... ۳ تا تصادف شده بود!.... نوچ نوچ نوچ!... تصادف ها هم به این صورت بود که راننده ها یا از جاده زده بودن بیرون یا خورده بودن به جدول!... میگم ملت دلشون خوشه ها!... تو جاده یه عالمه خانواده که 4 نفری سوار موتور شده بودن.... یعنی پدر خانواده و مادر خانواده و 2 تا بچه!... بعد جای خودشون نبود هااا... یه سبد به چه بزرگی هم جلوی پدر خانواده رو موتور بود!... داشتن میرفتن پارک جنگلی.... بعد پارک زیر پل قدیم خلوت!.... خو برید اونجا مجبورید از شهر بزنید بیرون؟ اونم با موتور؟... جدا!... چرا اون پارکه بیشتر وقتا خلوته؟.... تازه داشتن بادبادک هم میفروختن اونجا!... امروزم که جشنواره ی بادبادک هاست تو پارک دولت!... 

  

 

صبح رفته بودم آزمون!.... خیلی بد دادم!.... خیلی سخت بود!... کنترل حتی 1 دونه هم نتونستم بزنم!.... اعصابم هم خراب بود!... 2 روزه ماشینم خرابه... هی میگمش بابا جون درستش کن خو!... دیشب گفت با ماشین من برو.... صبح پاشدم با ماشین بابا برم.... صندلیش عقب بود پام نمیرسید به کلاج.... همه هم خواب بودن کسی نبود کمکم کنه!.... زورم نمیرسید بیارمش جلوتر!... خیلی سفته صندلیش!... در نتیجه بیخیال شدم و با آژانس رفتم!... بعد من سر جلسم... بابام زنگ میزنه!... جواب نمیدم ولی میدونم میخواد بگه ماشینت درسته!... بعد دیگه هیچی دیگه.... آزمون که تموم شد... عمو اومد گفت بفرما برسونمت!... تشکر کردم از عمو!... گفتمش میخوام پیاده برم!.... الکی!... داشتم یخ میزدم!.... دیگه تا یه جاهایی پیاده اومدم بعدش یه تاکسی وایساد... سوار شدم!.... 

  

پیش میدان مثلث!... اونجا که میره منتظری... قبلا بلواری نبود!.... حالا بلوار زدن... این چه کاریه؟.... دیگه کسی نمیتونه وارد منتظری شه!.... باید بری بلوارو دور بزنی.... چه بی ربط!.... میخواستم بلوارو دور بزنم!.... خوب عرض خیابون کمه!.... خیابونم شلوغ!.... دورم 2 فرمونه شد!.... ملت تو خیابون اصلی منتظر مونده بودن تا من دور 2 فرمونه بزنم!.... خیلی زشت بود واقعا!.... من شرمنده شدم!.... ولی تقصیر من نبود هاااا.....!!!!!!ولی دوست دارم ببینم این بلوارو با چه برنامه ای زدن!!!!.... خیابون یه جوری شده!..... بعد جالب اینه که فک کنم رو لبه ی اون بلواره یه تابلوی گردش به چپ ممنوع بزنن!.... یعنی عملا هیچی دیگه!.... 

 

یه سری هم به علی کله زدیم..... ملت اهوازی بودن!... همه پلاکا 14 بودى!!!! 

 

بعد دیگه؟....  

 

اهان!... دیروز دوستای خواهر کوچیکه رو دعوت کرده بودیم..... فک کنید 20 تا دختر بچه.... همشونم شیطون!.... کشتنمون!... ولی کلی باهاشون بازی کردیم که بهشون خوش بگذره!.... همشون به گلی میگفتن خوش به حالت 2 تا خواهر داری همش باهات بازی میکنن!.... حالا فک میکنن ما تو خونه همش بازی میکنیم!.... هر کی مامانش میومد دنبالش... به مامانش میگفت نمیام میخوام هنوز بمونم!.... 

 

میگم!... جمعه ها صبح فشار آب خونه ی ما کمه!.... شما هم همینطور؟ 

 

بعد یه چیزی!.... امروز تو جاده!.... پامو تا اخر گذاشتم رو گاز ولی 130 تا بیشتر نمیرفت!.... بعضی ها که میگن 160 میرونیم.. باید چیکار کنیم که ماشین 160 بره؟.... این سوالو قطعا از بابام نمیپرسم چون الان میگه نبینم 160 بری!.... ولی خودش 160 میره...!!!!! 

 

خوب دیگه! بریم نهار بخوریم که بعد از نهار میخوایم بریم بیرون.... به بچه ها قول دادیم دفعه ی بعدی که میریم باغ ما هم بریم باهاشون خاک بازی!!!!.... اگه رفتیم از خاک بازیمون عکس میگیرم میزارم شما هم ببینید!.... آخه یاد گرفتم عکس آپلود کنم! 

 

------------------------------------------------------------------------------------------ 

 

بعدا نوشت! 

امروز هیشکی پایه نیست که بیاد باهامون بیرون!.... همه سردشونه!.... میگن باغ سرده.... بهشون میگیم خوب میریم آتیشی روشن میکنیم... میشینیم دورش... شلغم میپزیم... خرما ارده میخوریم!... ولی هیشکی پایه نیست!.... خوب این چه زندگی ای یه؟!...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 12:22

این پست نظر نداشته ؟!!

دختراردیبهشتی شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 15:49

تو چرا نمیری زیره پل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب اونم دوست داره بره پارک جنگلی.
شاید آدمه بی پولی باشه که ماشین نداره ولی دلش میخاد.بچه هاش دوست دارن.
ما هم بچه بودیم موتور داشتیم.والا اون وقتا که یه سبدم میذاشتیم جولو موتورمون زندگی بیشتر حال میداد تا حالا..
آ منم اون جدول مسخره هه رو دیدم.دیشب بش برخوردیم!!!
واقعا چیزه مسخره ایه.اصلا بنرامه و هدف ندارن فقط اینجا شلوغ میشه ترافیک میشه،یه مسیرو مسدود کنیم که ماشینا گره نخورن تو هم!!مثله همیشه ی این مملکت،احمقانه ترینو راحتترین تصمیم.
ما تمامه هفته فشار آبمون خوبه..
فقط بعضی وقتا فشار خونمون نامیزون میشه که اونم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد