درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

تحصیل کرده های مملکت!

یه چیزی!....  

 

تو دانشگاه آزاد دزفول!.... یه قانونی تصویب شده!.... طرح جدا سازی کلاس های پسر دخترا!!!!... جالب اینجاست که برای آقایون باید استاد آقا بزارن و برای خانم ها استاد خانم!!!... برای درس های پایه این کارو کردن!... قبلا که این طرحشون برای درسهای عمومی عملی شده بود... حالا نوبت درس های پایه رسیده!!!... من دوست دارم ببینم کی میشینه این طرح های مسخره رو تصویب میکنه!!!.... برای طرز فکرش متاسفم.... کم کم ممکنه دانشکده ها هم از هم تفکیک بشن.... دانشکده ی خواهران... برادران!!!!.... 

 

خو همین کارا رو میکنند که.....

نظرات 14 + ارسال نظر
سید رضا سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 10:59 http://srsreza.blogfa.com

سلام.زمانی که من هم در دانشگاه دزفول درس می خواندم این طرح را انجام دادند ولی جواب نداد.بهتره بگویم نتوانستند انجام دهند.خدا آخر عاقبت همه ما را ختم به خیر کند با این مدیران ...

س م ح سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 11:06 http://baraye1bar.blogsky.com

دس رو دلم نذار که خونه

جدی؟

دل شما هم خونه؟
مگه داشگاه شما هم اینجوریه؟

محسن سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 11:15 http://dez-negar.blogfa.com

بزار این چند تا نقطه ی آخر رو من بگم .
بیشتر ایران به خاطر این محدودیت های بی جا و الکی و مسخره مریض جنسی شدن . و این یعنی فاجعه.
واقعاً متاسف شدم.
سمای ما هم که از زمانها دور اینجوری بوده و تازه الان ابتکار به خرج دادن....3 روز اوّل هفته برا دخترا....3 روز آخر هفته برا پسرا!!!!!!!!! روز جمعه هم برا دخترا و کلاسهای پسرا تو آموزشکده رودبند برگزار میشه.
درست مثل یه مهدکودک....حالا توجه کن منظور من از اینجور مریضی چیه//از وقتی اینجور شدن کلاسها ...این پسرا که میدونن دخترا میان تو کلاسها و سلف سرویس و پا کامپیوتر ها میشینن ، همه جا شده شماره های پسرا با این مضمون : "اگر مایلید با یه پسر خوشتیپ ، پولدار و خوشکل و ناز صحبت کنید با این شماره تماس بگیرید 0916...... آقای X بچه کرج !" چی میشه به این گفت؟
جالبه یه نفر که میشناختمش ( دوست دوستم ) و شمارشو گذاشته بود گفت :‌ از بس اینا تماس گرفتن ، هنوز تماس این یکی رو قطع نکردم نفر بعدی زنگ میزده....به این میگن افتضااااااااااااح

نه ه ه ه

توجه نداری دیگه... تو مهدکودک ها که تفکیک جنسیتی نداریم که!...

امین سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 12:03

دانشگاه تهارن به خاطر اینکه توی سلف سرویس قاشق پلاستیکی میدن !! اعتراض میکنن !!!!... شما هم اینجا تو دزفول میشینید و هر کار و هر برنامه ی مسخره ای که میخوان رو سرتون پیاده میکنن....

مرده شور ببره خودشون و قانوناشون رو....

از ما که گذشت...

دانشجوها برن اعتراض!!!

آزمودن سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 13:00 http://azmoodan.blogfa.com

سلام
چقد آدم خوشش می یاد که تا آپ می شی کسی متوجه ی این آپ شدن ها باشه. و این یه کم مسئولیت آدم رو بالا می بره.

ممنونم از شما.

در ضمن جمله ی بالا رو خیلی دوست دارم:"اتفاق ها وقتی میافتند که انتظارشان را نمیکشیم!" جدیدا ها دارم این مسئله تمرین می کنم. انگار روون و جار می شی تو همه ی موجودات.
ممنون.

در ضمن اگه خواستین خودتون رو معرفی کنین. البته اصراری نیست.

این جمله تجربه ی منه!!!

من تازه وبلاگتو پیدا کردم... برام جالب بود که شما هم مثل من هر روز آپ میکنی!!! و بعضی از پستات واقعا قشنگن و من لذت میبرم از خوندنشون...

مثل اون حس مشترک!

معرفی؟...

من الی هستم!... ساکن دزفول!

خوده خودم سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 13:15 http://www.khodamokhodam.blogsky.com

اااا
جددی میگی؟!
نشنیده بودما!
خوبه هرکی صب از خواب پا میشه یه طرحی واسه خودش میریزه!
من نمیدونم تا کی باید موشه آزمایشگاهی بود!

منم دیروز پیش مدیر گروهمون بودم اتفاقی شنیدم!!!

دوباره زندگی سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 15:33 http://zendegi2bare.parsiblog.com

سلام دوست گرامی
خبر جالبی بود یا شاید تازه !
اپ کردیم خوشحال می شیم تشریف بیارید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 17:18

من یک ساعت داشتم کانکت میکردم همش بوق مشغولی شنیدم دیگه عصبی شدم

دقیقا منم همینطور!

از ساعت ۳ تا الان!
الان ساعت ۹ شده دیگه!!!!...
فک کن!... تمام مدت مشغول بود!!!

زنگ زدم شبکه میگم آقا یه شماره دیگه ندارید!! با اون کانکت شیم؟...

آقاهه گفت دخترم... الان خط شلوغه موقع شام همه میرن شام میخورن اون موقع خلوت میشه بیا رو خط!!!

آزمودن سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 17:25

og

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 18:29

نیستی ؟

من که همیشه هستم

(دو نقطه دی)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 19:35

...و ....و ...تو دانشگاه!!!!!!!!!!
merhan

فاطمه سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 19:55

سلام میدونی چیه بعضی ها که آدم های بی جنبه وبی کاری هستن از اونجایی که به قول معروف کافر همه را به کیش خود پندارد فکر می کنن بقیه هم بی جنبن پس برای راه حل مشکل به جای اینکه جنبه خودشون رو ارتقا بدن میان وطرح بی خود میدن وفکر میکنن محدودیت راه حل همه مشکلاته درحالی که محدودیت توخیلی چیزها اول مشکلات است
(البته تویه جایی هم خوبه مثلا من چند روزه متنیتورم رو از 17 اینچ به 19 تغییر دادم نمی دونم چرا چشام جنبه ندارن وبا این مانیتور بزرگه حال نمی کنن وحسابی اذیتن وهوای همون مانیتور قبلی رو کردن آخه میدونی این مانیتوره همه چیز رو کش میاره برا همین چشمام احساس بدی دارن پس محدود کردن چشم به دیدن 17 اینچ محیط برا چشم بهتر از نگاه به 19 اینچ است)[

رضا پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 14:11 http://azsefr.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
به نظر تو ارامش یه فوتبالیست اینقدر پولشه؟
ما افرادی هم داریم که خیلی معروف هستند اما همچین پولی نمیگیرند
راستی مگه تو دانشجوی دانشگاه دزفولی؟
اخه من که نشنیدم
ممنونم که اومدی و نظر دادی
منتظر حضور پر مهرتم

نمیدونم!... ولب به نظر من اونقدرا هم پول مهم نیست!!!

من فارغ التحصیل شدم!!!!

ولی تو دانشگاه دزفول این قانون جدیدا اومده!!!

محسن پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 23:46 http://mohsenbak.persianblog.ir/

آخی...یادش به خیر....
ما تو آکسفورد که بودیم خوابگاه مونم با دخترا یکی بود.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد