درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

جواب شما چیه؟

فک کن.. تو مغازت نشستی... داری کفش میفروشی... یه نفر میاد میپرسه.... تو شهر شما کفش خوب کجا میفروشند!!!؟؟؟؟ 

 

تو مغازه ی لباس فروشیت نشستی..... یه نفر میاد میپرسه... تو شهر شما لباس فروشی خوب کجا هست؟؟؟ 

 

تو رستورانت نشستی... یه نفر میپرسه تو شهر شما کدوم رستوران غذاهاش با کیفیت تره؟؟؟ 

 

داری کامپیوتر میفروشی.... یه نفر میگه کجا قیمت کامپیوتر هاش از همه مناسب تره؟؟؟ 

 

لوازم آراش میفروشی... یه نفر سوال میکنه... لوازم آرایش اورجینال از کجا میتونم تهیه کنم؟؟؟ 

 

و........ 

 

 

شما چه جوابی میدی؟؟؟؟؟؟ 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

ملت میخوان برن مسافرت.... من باهاشون نمیرم..... اولین باریه که دارم به خاطر درس از تفریح میگذرم!!!..... نه که خیلی درس میخونم حالاااااا

 

نظرات 10 + ارسال نظر
سید رضا دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 08:44 http://srsreza.blogfa.com

سلامتو این سرما کجا دارند میرن.لابد کیش یا قشم یا ... خوش باشند.سوالت را هزار بار به مشتری جواب داده ام.

مازیار دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 09:56 http://therethere.blogsky.com

"گه نخور گمشو بیرون"

نه ه ه

زشته!!!!

امین دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 10:01

به نظر من اگه نمیخوای درس بخونی برو مسافرت حالشو ببر !

دیگه دیره... دیگه دیره.. برای....

ها دیگه الان بلیط گیرم نمیاد وگرنه.....

دلم سفر میخواد!!!

محسن شیطون دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 10:17 http://dez-negar.blogfa.com

الی جان ... یاد مغازه کامپیوتری که توش کار میکردم افتادم....طرف میومد پیشمون ... کلی سوال میپرسید و جواب میگرفت....3 برابر سود اون جنس براش تلفن میزدیم...بعد میگفت خب دستتون درد نکنه ... من فردا میرم از آقای انصاری میخرم این جنس رو !!!!!
این لحظه بود که من و دوستم ( صاحب مغازه ) داغ میکردیم.....و میخواستیم طرف رو از مغازه بندازیم بیرون....ولی نمیشد ، میدونی چرا؟ چون این آقا یکی از آشنایان صاحب مغازه تشریف داشتن و ( مثلاً دوست قدیمی باباش ) و نمیشد چیزی بهش بگی !

دختراردیبهشتی دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 11:44

مامیگیم.. همچه چیزی نداریم..
ای خرخوننن...
دیشب رکورد شکوندیااااااااا
تا اون وقته شب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آی کیو!
داشتم فیلم میدیدم!...

خودم تهنا بودم!!!...
ترسیده بودم!!!

فیلمش هیجانی بود....
بهت اس ام اس دادم و ...........

از ترس زیر پتو قایم شدم هیولا نیاد کشتنم بده!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 14:38

چقدر میگیری چرت و پرت بنویسی !!!!؟؟؟؟ واقعاْ متاسفم که یه آدم حسابی پیدا نشد یه وبلاگ درست و رو اصول داشته باشه!!

آرون دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 22:29

بعد از مدت ها سلام

سلاااااااام مش آرون!

رسیدن بخیر زیارت قبول....

محسن شیطون سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 06:41 http://dez-negar.blogfa.com

سلام....ایلی یه سوال......ماشینت چیه؟ 206 ؟
بعدا دلیل پرسیدن این سوال رو بهت میگم.

سلام!

نه ۲۰۶ نیست!

مهران بقایی سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 08:11

یعنی مفتی مفتی می خواهی رموز مغازه داری را قاپ بزنی ؟ نه دیگه نمی شه الی باید یه دوره شاگردی کنی بعد مشتری که آمد همچین سوالی پرسید کاری بکنی مشتری دائمی تو بشه و موقع رفتن کلی قربون صدقه ات بره

من کاملا رموز مغازه داری رو بلدم...

و در حال حاضر... اصولا مشتری دائمی زیاد دارم... و فکر میکنم خیلی حرفه ای هستم
:دی :دی :دی

شکیبا جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 14:23 http://darddelhayman.blogsky.com

منم خیلی راحت میگم که جنسهای مغازه من از همه بهتره!!
یارو باید خیلی پرو باشه که این سوال رو ازم بپرسه...هنوز برام پیش نیومد ولی اگه یکی بخاد این سوالو ازم بکنه با نگاه تحقیرانه جوابشو میدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد