درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره...

شبا که ما میخوابیم... آقا پلیسه بیداره....؟؟

 

تلفن زنگ میخوره.... یه آقای میان ساله... به صداش میاد شصت و اندی ساله باشه...  از دوستای بابا.... باهاش کار داره... میگم بابا نیست... براش کاری پیش اومده... میگه دخترم... ما بیداریم... هر موقع اومد بگو با من تماس بگیره... میگم امشب دیر میاد... ولی ان شالا میگم فردا باهاتون تماس بگیره... میگه دخترم ما شبا بیداریم تا دیر وقت ویکتوریا میبینیم!!!... مگه شما نمیبینید!!!... میگم ها؟... ویکتوریا کیه؟... 

  

---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

میگم!... منتظر بودن خیلی ادمو خسته میکنه..... نه؟؟؟ 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

تلفن زنگ میخوره.... 

 

من و خواهر کوچیکه.. با هم میپریم سمت گوشی... من بکش... اون بکش.... شماره رو میبینم... اونم شماره رو میبینه... ۲تامون میدونیم کیه... خواهر کوچیکه میگه... این شماره دوستمه!!.... بعد من پیروز میشم گوشی رو بردارم... یه نفره میگه سلاااااااااام... من هر روز وبلاگتو میخونم.... تازه با وبلاگم آشنا شده!....  

فک کن... شما که منو نمیشناسید و نمیدونید اینایی که دربارشون مینویسم... چه جوری اند و وقتی میگم علی با جوجه دزفولی حرف میزنه.... نمیتونید تصور کنید که چه صحنه ی تاریخی ای رقم خورده!... ولی اون میدونه.... بعد یه عالمه میخندیم!!!..... میگه خیلی باحال بوده!!!.... میگه هممون با هم خوندیم و کلی خندیدیم!... بهش میگم وااااااااااااای!!! تو رو خدا دیگه ادرسمو به کسی ندی!!!..... نمیخوام همه فامیلا بیان اینجا رو بخونن!!!... بفهمن تو این کله ی من چی میگذره!!!... 

.... 

در هر حال ورودشونو خوش امد میگم... اینجا دنیای مجازیه..... ولی من از دنیای واقعیم توش مینویسم...... ولی امیدوارم... هیچ وقت نوشته هامو به روم نیارن... تا من راحت هرچی دلم میخواد بنویسم!!!....

نظرات 4 + ارسال نظر
سید رضا چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 07:53 http://srsreza.blogfa.com

سلام.از اینکه دیگران افکارت را ببینند و بخوانند نگران نباش و راحت بنویس.می دانم احساسی که به شما دست می دهد چیست.من هم اینچنین احساسی داشته ام.حل شده.کمی زمان می خواهد و باقی قضایا...

سلام...
راحتم!

خوده خودم چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 09:56 http://www.khodamokhodam.blogsky.com

چه خوبه که این خطارو میکشی وسطش
وگه نه من فک میکردم اینا کاملا به هم مربوطن
الان فک نکردما!!!

آرون چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 10:26

سلام
آپ کردم!!!!!!!!!!!!!!

کامبیز چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 14:10 http://www.shahrekhodaa.blogf.com

خوبی ش اینه که مجازیه ... هرچند همه چی ش واقعی باشه ... با یازده به روزم ... خیلی درود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد