درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

گدا(۱)

دیروز... صبح... ساعت 8!

تو مغازه نشسته بودم... یه آقایی... لر بود!... کت سرمه ای شلوار مشکی... سیبیل... صورتش هم یه خال داشت... با لبخند... وارد مغازه شد... داشت گونی های جنس ها رو نگاه میکرد... گفت چند تا از این گونی ها نداری بهم بدی؟...  گفتم این یه دونه رو اگه میخوای ببر... گفت نه!... یکی کمه... بقیه گونی ها رو که باز کردی برام نگهشون میداری یه جا بیام ببرمشون؟؟... گفتم نه!... اگه میخوای همینو الان ببر... گفت نه!... بعدش رفت بیرون!... 

 

دیروز عصر طرفای ساعت 6!

از بیرون اومده بودم... رفتم تو پارکینگ اصلا جای پارک نبود!... وسط وایساده بودم نمیدونستم چیکار کنم... خیلی شلوغ بود... دیدم یه نفر داره میزنه به شیشه ی ماشین... شیشه رو آوردم پایین... همون مرده بود که صبح دره مغازه اومده بود... فکر کردم میخواد جای پارکی بهم نشون بده!... نیشش تا بنا گوش باز... اخم کردم میگم بله؟... میگه... یه 500 تومن داری بهم بدی!!!... پر روووو!!!... گفتم برو بابا... داشتم شیشه رو میبردم بالا.. دستشو گذاشت لای شیشه!... گفتم دستتو بردار ببینم!!... گفت تو رو خدا!.. 500 تومن بده!!... گفتم ندارم... دستتو بردار!!... با اعتماد به نفس لبخند میزد!... دوست داشتم خفش کنم!... معمولا گداها خودشونو مظلوم میگیرن!!!... این خیلی جالب بود... بعد دیگه.. به سختی جای پارک پیدا کردم... ماشینو پارک کردم رفتم... داشتم از کوچه میرفتم بیرون... گداهه جلوی من بود... یه پسری داشت میومد تو کوچه... آقاهه رفت سمت پسره... گیر داد بهش.. هی گفتش پول بده... پسره بهش گفت... برو سر کوچه یه نفر ایستاده میخواد بهت پول بده!!!!!... بعد بلند خندید!!!...

من دیگه رفتم! 

حدود نیم ساعت بعد یادم اومد گوشیم تو ماشین جا مونده... رفتم که گوشیمو بردارم... میبینم نشسته... یه مشت پول دستش... داشت میشمردشون!!!....

پ ن: اینا رو میتونستم بهتر از اینم بنویسم نه؟؟... خودم میدونم با لهجه مینویسم!... ولی اینم یه طورشه دیگه!!!

این داستان ادامه دارد.....

نظرات 5 + ارسال نظر
نقش دیوار دلم پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 13:57 http://naghshe-divare-delam.blogfa.com/

سلام

از اینکه سر زدی ممنون

همه برگه های دوباره با ارفاق صحیح کرد نه فقط مال اونو

شانس اوردی به زور ازت نگرفته

بعضی واقعا باید بهشون کمک بشه

ولی بعضی گدا ها ، این گدایی کردن شده شغل واسشون

موفق باشی

س م ح پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 16:14 http://baraye1bar.blogsky.com

گداها معمولا همینجورین...
اگه من بودم یه درس حسابی بهش میدادم
ولی بعضیاشون هم گناه دارن نباید هرو با یه چشم دید

مریم پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 19:49 http://mosafer777.blogfa.com

سلام
دنیای ما دنیای غیرمنتظره ایه
کیو میخوای بکشی شیطون؟؟؟

از اون چیزا که میخوام برام پیدا کن...
بهت میگم!!

یه پسر خوب پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 19:55


من هم خاطرم رو با یکی از اینا بگم

من قبلنا توی یه مغازه خدمات کامپیوتری توی ششم بهمن کار میکردم ولی الان خودم مغازه دارم توی مدرس (چقدر دور) و چرا ؟ از بخت بد حادثه

خوب ولش کن
نشسته بودم توی مغازه که توی شم بهمن بود
مغازه یه در ویترینی داشت
یه پیرمرد گدا اومد دم در یه پنج تومن یاز توی جیبش د ر آورد
مثل یه جنتلمن زد به شیشه
من هم بهش گفتم بله
داشتم سرم رو تکون میدادم
با دست به من اشاره کرد گفت بیا
رفتم گفتمش بله بفرما
گفت پول
گفتمش باورکن میخواستم ردت کنم ولی به خاطر این حرکتت بهت 200 تومن میدم

وای نمیدونی چقدر خندیدم تا سه روز هرکی میومد از رفقا براش تعریف میکردم و کلی میخندیدیم
به نظر شما ارزشش رو داشت یا نه
200 بدی سه رزو بخندی
حتی الان هم که یادم میاد خندم میگیره

خیلی خوشم اومد!

۵۰۰ تومن بهش میدادی
:دی

دایانا پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 22:30 http://dia.blogsky.com

برا منم یه بار پیش آمد با یه گدا سمج طرف شم: پشت چراغ قرمز بودم با همسرم، یارو آمد با گردن کج ، آقا تورو خدا یه پولی بدین هیچی پول ندارم مواد بخرم ،خمار خمارم!!!!
ومنو همسرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد