درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

کنکور میدهییییییییم

امروز کنکوره؟؟... حالا چی با خودم ببرم سر جلسه بخورم؟؟..... اون موقع که کنکور کارشناسی بود... مریم یه پلاستیک پر خوراکی اورده بود!..... شیوا ساندویچ اورده بود... بچه ها ماماناشونو با خوردشون اورده بودن!....  یه بارم کنکور هوا فضا میخواستم بدم.... تهران بودم... عمم یه عالمه خوراکی برام گذاشت.... وقت نشد بخورم!.... برگشتنی.... تو ماشین با دختر عمه ها ترتیبشونو دادیم... ولی این بار فکر کنم وقت زیاد بیارم... شما چی پیشنهاد مینید؟؟.... من هوس شوکولات هوبی کردم!!!... خیلی وقته نخوردم!!!... آبمیوه هم ببرم؟؟.. یا آب معدنی؟؟....من چایی میخوام!!!.... نه!... من که هیچی بلد نیستم!... خوبه یه چیزی با خودم ببرم که صدا بده... اعصاب بقیه خراب شه.. اونا هم چیزی ننویسن!!!

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

 

خو الان همه دورو بری ها دوستامن!.... بعد همش حواسمون به همدیگس که کی چی میزنه! 

 

 

ها ها فک کن.... 

 

فاطی:  امیدوارم اینجوری باشه... چون بیشتر از هممون درس خونده

 

انگیزه: مثل همیشه خوب داده ولی میگه بد دادم!

 

نوشین:  داره جواب سوالا رو با فاطی چک میکنه 

 

.... این منم که دارم فکر میکنم که چرا درس نخوندم! 

 

................ اینا ننه برقی های خر خونن.. که همشون خوب دادن!!!... 

 

..... داره فکر میکنه که... میتونست نفر اول بشه!... 

 

هااااااا عبد کریم یادم رفت!!!... رتبش دو رقمی میشه... بچه ها دارن بهش تبریک میگن! 

  

 

ویلتی!... یکی بره دنبال پخمالو و رفیقش بگرده!!!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
محسن شیطون پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 08:54

سلام...خواب می مانیییییییییییییییم.....هر چند فکر کنم این یه ارتباطایی به اینکه تا ساعت 3:30 بیدار بودم داشته باشه....ولی گذشته از اینا دیگه برنامه جدید خواب من از ساعت 12 تا 6 هست . .
برا کنکور هم بزار من راهنماییت کنم چی ببری : 1 - از این لواشک لقمه ای ها . 2 - MAX ( همین بیسکویت ها که روکش شکلات دارن ) . 3 - یه چند تایی HiBye .
4- ( اینو حتماً ببر ) چیپس لیمو...(((وقتی خواستی بازش کنی سر جلسه، اوّل 25 دقیقه تمام با پاکتش بازی کن ... سوهان روح دیگران بودن هم بد نیست ها ا ا ا ا !))
5-(این یکی حالش بیشتره ) یک پیک نیک. یه ماهیتابه.یه یه شونه تخم مرغ ( که به خودت و تمام دوستات برسه ) . روغن و نمک...( خوبه گوجه هم ببری . شاید بعضیا املت بخوان ) .... وای فکرشو بکن همه دارن کنکور میدن که میبینیم الی بساط پیک نیک رو گذاشته داره تخم مرغ سرخ میکنه.!
پ . ن : راستی یادت نره نمک بریزیتو تخم مرغ ها .!!!!!!!

رامک پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 10:01 http://letterbox.blogfa.com

موفق باشی

دختراردیبهشتی پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 11:28

عبد کریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون که کنکور نمیده دیگه..
یعنی میگی میاد میده و همه رو دور میزنه؟؟؟

منظورم در قرن چهارم بود!!!

چرا نباید بیاد کنکور بده؟؟؟

هرا پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 11:29

harirenegan.blogfaوبلاگ خوبی داری به وبلاگ منم سر بزن

محسن پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 12:09 http://mohsenbak.persianblog.ir/

عه....اسمایلی....
من الان دوباره شک کردم نکنه اینا یه نفرن....
خودشون یه چیزی میدن بتون مندیدم یه یارویی میاد پارچ آب میگیره دسش راه میفته تو سالن میگه آب آب....
یه تیتاپ و ساندیس هم حتما میدمنتون..از مونا که تو راه پیمایی هم میدنا...
ولی اینا که قبول شدن خیلی خوشحالنا....

مهران بقایی پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 13:48

این پستت عالی بود الی

ذهن منحرف پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 14:04

موفق باشی

محسن شیطون پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 16:49 http://dez-negar.blogfa.com

الی میدونم الان سر جلسه ای..اوّل برات آرزوی موفقیت می کنم...اومدم آهنگ رو واست میل کنم که میبینم جی میل قطعه...وصل شد ئاست میفرستم.

مریم پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 19:57 http://mosafer777.blogfa.com

سلام
خیلی بد جنس شدی الی یه جوری میگی نمیام انگار خودت هر روز پیشمی
می بینم کنکور ارشد میری به به یه شیرینی افتادیم اردیبهشت

دختراردیبهشتی پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 20:00

کجای کاری..اون دیگه شده در قرنه 21

مهتاب پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 23:52

عبدکریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کی هست ؟

آرون جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 12:39

میدونی قیافه ی من الان چه شکلیه از دست این کنکور ارشد؟
این شکلی:
چون خواهرم امروز کنکور ارشد داره و کارت ملیش رو جا گذاشته خونه! منم مجبور شدم به جای بعد از ظهر - صبح بیام که کارتش رو بش بدم! اه خو اینم شد زندگی؟ همه برنامه هام به هم ریخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد