درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

الگوریتم زندگی من

اینجوریه دیگه! 

تو زندگی یه قانون هایی هست.... که خود آدم کشفشون میکنه... ما یه درسی داشتیم... هوش محاسباتی!... تو این درسه... از الگوریتم های طبیعی برای کشف یه قانون استفاده میکرد... مثلا الگوریتم ژنتیک... الگوریتم مورچه ای.. زنبوری... و بعد به یه نتیجه ای یا یه فرمولی میرسید و از اون فرمول تو حل مساله ها کمک میگرفت!!!.... حالا من از الگوریتم زندگی خودم به یه نتیجه ای رسیدم.... 

 

مغازه خلوته... هیشکی تو خیابون نیست... میگیم خوب حالا که خلوته... جنس باز کنیم... ملت همه همون لحظه خریدشون میاد و میان تو مغازه و به جنس هایی که دارم باز میکنم و قیمت میزنم دست میزنن!! و بهمشون میریزن!!!.... 

 

وقتی درس دارم... همیشه خوابم میاد.... ولی وقتی درسام تموم میشه... هرکاری کنم خوابم نمیگیره!!!.... 

 

یه مدت شدید هوس پفک میکنم... به بابا میگم.... بابا یه کارتون پفک میخره که تو خونه داشته باشیم.... اصلا میلم نمیکشه برم طرفشون و بخورم!!! 

 

و خیلی چیزهای دیگه!!!! 

امروز اتاقمو مرتب کردم.... جزوه هامو جمع و جور کردم....  احساسات خوب منو فراگرفته... این کنکورو که دادم مثکه باری از روی دوشم برداشته شده!... 

اهان!... اینو یادم رفت! 

 

تا وقتی درس دارم... هر روز یا مهمون میاد... یا برنامه ی بیرون رفتن دارن خانواده.... وقتی درس ها تموم میشه و بیکاریم.... نه مهمون میاد... نه کسی برنامه ای میریزه!!! 

  

خلاصه اینجوریاس!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
لمین شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 10:33

من هوس چیتوز موتوری کردم... میخوااااااااام

محسن شیطون شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 10:44 http://dez-negar.blogfa.com

سلام...اینایی که نوشتی فکر کنم برای همه وجود داشته باشه...حداقل برا من که داره ! مثال های دیگه ای هم هست :‌وقتی چیزی رو نمیخوای همیشه جلوته و هر جا میری اوّل اونو میبینی...کافیه اونو نیاز داشته باشی اونم فوری...حالا اگه مردی پیداش کن !
یا برای ما فوتبالی ها : تا وقتی که امتاحن داریم و سخت مشغول امتحان دادنیم و وقت سر خاروندن نداریم تلویزیون چپ و راست فوتبال های داغ و مهیج پخش میکنه....ولی وقتی که امنحانا تموم شدن ، فوتبال ها هم تموم میشن ، و میرن تا 2-3 ماه دیگه...یا فوتبال میزاره بین تیمهای شتر کشان جنوب عربستان و شرکت لوله سازی شما مصر ! در صورتی که بازی های رئال بارسا ، منچستر چلسی و .... تو امتحان هاست ........ از این مثال ها تا دلت بخواد هست...چیز دیگه ای یادم اومد مینویسم اینجا !

روناک شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 12:59 http://www.ronak88.persianblog.ir

عزیزم صبر کن دو روز از کنکورت بگذره
همچین نوشتی نه مهمون میاد نه برنامه ای نه بیرون رفتنی

مهران بقایی شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 14:21

پست نو ...

یه پسر خوب شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 14:31

خوشحالم که امتحانت رو خوب دادی

به نظرمن لواشک بخوری بهتره یا پفک لینا بخوری

چون رنگ طبیعی هست و روغن بدون ترانس داره

صدای تنهایی شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 15:30 http://asemane4143

سلام الی جونم خوبی عزیز؟ ببخش که دیر اومدم.. خوشبحالت که امتحان ارشد دادی منم خواستم امسال بدم ولی نشد... برات دعا میکنم تا ایشالله قبول بشی و یکم آروم بشی... عزیزم فقط صبر کن و سعی کن حتما مشکلت رو حل کنی نذار تو دلت بمونه... نمیدونم مشکلت چیه ولی حدس میزنم عزیزم پس فکر چاره باش قربونت برم...

مریم شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 19:16 http://mosafer777.blogfa.com

سلام
احتمالا این قوانین قوانینی هستن که ما باید خودمونو باهاشون وفق بدیم نه اینکه اونا مخصوص ما باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد