درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

میوه ی ممنوعه!

دیدین؟.... دیدین؟.... امروز سوم  اسفنده هاااااا.... یعنی الان زمستونه؟؟..... نه دیگه... عید اومد... هوا که بهاری شده.... احتمالا درخت ها دچار شکوفه ی زودرس میشن... یه چیزی تو مایه های بلوغ زود رس و اینا.... وای خدااااا.... چقدر بوی شکوفه های درخت های مرکباتو دوست دارم.... دیروز... یه میو فروشی داشت کنار میفروخت!....(کنار میوه ی درختی خود رو در خوزستان است)...  یعنی عملا... دیگه عید اومد دیگه!!!.... چقدر دلم کنار میخواد!!.... از نوع نشسته!.... بدون هسته... گس... میخوااااااام! ....  بعد وقتی میخورم... همه میگن... نخور... ضرر داره...!!!... مریض میشی!!!... و من

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
دختراردیبهشتی دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 10:23

ای ی ی ی
کناره گس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باید شیرین باشه و قلمبه و قرمز..
وشسته..
تو از بچگیت انقد چرک بودی..من یادمه..
میگم این پستام میخاد خیل یطولانی شه..نخاستی نخون..دلم خاسته بنویسم..برای خودم..

دیشب خیلیییی خسته بودم!!!

امروز میخونمشون....

امین دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 10:54

گس ؟...

گس....

مثل؟

گس مثل خرمالو....

گس مثل... چی اگه گفتی؟... دری...

گس مثل کنار نرسیده

محسن دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 11:02 http://mohsenbak.persianblog.ir/

میدونم کنار چیه نمیخواد بگی...
تو لار هم بد..درختشم خار داره...خارای کوچیک کوچیک و خشک...
اون موقه نمیدونستم چیه بعد دیگه یاد گرفتم سر پست که بودم میرفتم کنار میخوردمحالا اینکه چیزی نیست یه سربازی بود از اردبیل بود نمیدونم کجا بود..مال اون طرفا بود بعد یه بار میگفت چقدر اینجا ها امام زاده هست!! گفتم همه جا هست .گفت نه اینجا خیلی زیاده قدم به قدم گنبد ساختن!! گفتم بابا اینا گنبد نیست که اینا آب انباره ربطی نداشتا ولی خوب ....
اینجا هم درختا شکوفه کردن...بلوار چمران داره سفید میشه..مثل این خیابونای ژاپن که همه دختاش شکوفه سفید دارن اینجا هم همون شکلی میشه...ولی خیلی زود تموم میشه.....

محسن شیطون دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 11:10 http://dez-negar.blogfa.com

سلام عرض می کنیییییییییم.
اوّل اینو بگم که ایندفعه رو اشتباه کردی عزیزم/////آخه الان هوا بهاریه یا تابستون ؟ دیگه فوق فوقش ... ولی ما همیشه هوامون خوبه و بددنمون بهش عادت داره....یعنی هر جور باشه مشکلی نیست...چند شب پیش عمو اومده بود خونمون گفت "هوا رو دیدین ؟ خیلی نامردیههههه....آخه هنوز زمستونه...." .هوا اینجا خیلی باحاله....یا تابستون یا زمستون...بهار اینجا یک یا 2 هفتس و پاییز هم همینطور ....مطمئناً تو شهر های دیگه دیدی....پایییز که میشه. برگها زرد میشن..هوا به معنای واقعی پاییزی میشه...بهار هم دقیقاً همینطور...ولی در هر صورت خدا رو شکر می کنیم .
ولی اینو راس میگی...واقعاً عالیه بوی شکوفه ی درختا...یه بار عید که تو جاده دزفول بودیم از کنار باغ ها رد می شدیم...یه لحظه شیشه رو کشیدم پایین ، بوی شکوفه ها رو احساس کردم....باور کن چند ثانیه از حال خودم خارج شدم!
یه سوال ؟ خوردن زیاد کنار ضرر داره؟ نمیدونستم .
پ . ن : خونه دومادمون یه کنار دارن خیلی بزرگه...همیشه یه ظرف بزرگ کنار میاره واسمون...خواستی بگو واست پست کنم !!!!!

واااااااااااای بازم خیلی پر حرفی کردم ببخشید....سرتو درد میارم با این نوشتن بیخود و بی خاصیتم !

نقش دیوار دلم دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 12:13 http://naghshe-divare-delam.blogfa.com/

من عید که شد میرم باغمون 10 روز اونجا با می مونم صفا



اینقده صبحش عالیه که نگو

وقتی پا بشی صدای پرنده ها ، هوای عالی

ی باغی هم هست روبرو باغمون اون ور دختر زیاد هست
ههینشم خوب ی خوبیه

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 15:35

تهران به دوستام دری میدم.. میگن اسم این چیه ؟.. میگم خرما خشک.. دریه یا خرما خشک ؟

ای وای!

اشتباه نوشتم.. منظورم خارک بود نه دری!!!

نم اچه اون لحظه اصلا خارک نمیومد تو ذهنم... هاهاها

محسن شیطون دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 19:53 http://dez-negar.blogfa.com

.....دیدی چی شد؟
هی گفتی بهاره و من گفتم تابستونه ... تا .....
الان با موتور رفتم بیرون.....یخ میزنیییییییییییییم....حالا اومدم نشستم پا کامپیوتر با کاپشن...هنوز گرمم نشده کاملاً....جالبه که گوشام هم درد میکنه....سرفه و عطسه....سرما خوردگی..........بابا من بیخود کردم گفتم تابستونه.....زمستونه....سیبریه....سرده هوااااا

سید رضا دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 20:10 http://srsreza.blogfa.com

سلام.دیروز همسایه برام یه پاکت پر کنار آورد.هنوز تو یخچال هستند.یه دونه خوردم.شیرین بود.میخوای برات بفرستم ؟کوچیک که بودم زیاد می خوردم ولی الان نه.نمی دونم چرا.

خوش به حالتون!

چرا هیشکی منو دوست نداره!

هیشکی برای من کنار نمیاره!!!

موج مخالف سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 00:36 http://mojemokhalef.blogfa.com

آی گفتی کنار آی گفتی من آرد کنار رو بیشتر دوززززززززززززز دارم

آرون سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 08:50

اول اون میوه فروشیتو درست کن که نوشتی (میو)!

چشم!
مرسی که گفتی

مهتاب سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 13:54

آآآآآآآآآآآآآآآ ... اچه وخ نکنم خوارم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد