درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

........

امروز.... از اونجایی که دیشب اصلا نخوابیده بودم... صبح که بیدار شدم خواهرمو برسونم مدرسه... شکنجه میشدم.... خوابه خواب بودم!.... ولی امان از مسئولیت!... و مسئولیت پذیری.... رسوندمش مدرسه.... برگشتم خونه... لالا!!!!.... تو خواب عمیق بودم... با صدای تلفن بیدار شدم... تو عالم خواب و بیداری... مبایلمو نگاه کردم ساعت نه و نیم بود... نمیدونستم کجام... گیج بودم.... اصلا یادم نبود که چند ساعت پیش خواهرمو رسوندم مدرسه!!!.... فکر کردم خواب موندیم و گلی دیرش شده!!!!.... پاشدم که برم گلی رو بیدار کنم!!!... یهو فهمیدم که الان کجام!!!... و موقعیت چگونه است!.... و گفتم آخییییییییششش!!!... ۲باره خوابیدم! 

 

بیدار بودم.... ولی دوست داشتم دراز بکشم و ..... فکر کنم!!!.... نمیدونم چرا!!... ولی امروز برام یه روز متفاوت بود.... خیلی متفاوت.... خیلی خیلی متفاوت!!!... 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مهران بقایی سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 23:55

خبر نشستهای نقد ادبی در دزفول را از طریق این آدرس دنبال کنید :
www.n-adabi.blogfa.com


سلام
امروز برای اولین بار به وبلاگتون اومدم!

البته نظراتتون رو توی وبلاگهای دزفول نت زیاد دیدم
و امروز اتفاقی لینک وبلاگتون رو توی وبلاگ محسن کا-اچ دزفول نت خودمون دیدم و اومدم اینجا...


به عنوان اولین نظرم که واسه وبلاگتون مینویسم میخوام یه گیر کوچولو بدم!

شما که دیشب َاصلاَ نخوابیده بودین چطور صبح َبیدارَ شدین؟!!!


یه نگاه تقریبا گذرا به وبلاگتون انداختم و چیزی که نظرم رو جلب کرد عنوان مطلب دکتر بازی بود!
ما هم بچه بودیم دکتر بازی میکردیم آمپول هم میزدیم!!!!!!!!!!!!
اون موقع ها ما خیلی بی تربیت بودیم
الانم یه خورده هستیم!

من از این شکلکا خوشم اومده!

قشنگن!

گفتم که شب نخوابیدم!... صبح کمی خوابیدم و بیدار شدم!!!!

محسن شیطون چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 02:43 http://dez-negar.blogfa.com

سلام...تو هم مثل 48 ساعت گذشته من بودی ( از لحاظ ساعت و زمان خواب ) .
ساعت 5 خوابیده بودم....مامان ساعت 6:30 بیدارم کرد واسه نماز . بهش گفتم الان من تازه یه ساعت و نیم خوابیدم...گفت میدونم ! . باور میکنی حدود 10 دقیقه بیدار بودم ، 8 دقیقشو چشام بسته بودن...بیدار بودم با چشای بسته ! یعنی در اصل هر چی سعی کردم باز نمیشدن !.
ولی فکرشو بکن...چقدر خوابت عمیق بوده که وقتی بیدار شدی تا چند لحظه نمیدونستی کجایی و چیکار میکنی///البته این حالت فکر کنم واسه همه پیش اومده باشه....از خستگی زیاد...
واسه منم امروز متفاوت بود، میدونی چطور؟ چون بعد از مدتها ظهر با خیال و فکر راحت خوابیدم...اونم حدود 3 ساعت...

محسن شیطون چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 02:44 http://dez-negar.blogfa.com

الی عنوان مطلبت برام جالب بود. "........" میتونه خیلی معنی بده...میتونه هیچ معنی هم نده !

باقری چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 04:02 http://haqiqat.mihanblog.com/

«قالَ الاِْمامُ الْمَهْدِىُّ(علیه السلام):
أَنَا خاتَمُ الأَوْصِیاءِ وَ بى یَدْفَعُ اللّهُ الْبَلاءَ عَنْ أَهْلى وَ شیعَتى.»:
من آخرین نفر از اوصیا هستم، خداوند به وسیله من بلا را از خانواده و شیعیانم برطرف مىگرداند.
أَکْثِرُو الدُّعاءَ بِتَعْجیلِ الْفَرَجِ فَإِنَّ ذلِکَ فَرَجُکُمْ.»:
براى تعجیل فَرَج زیاد دعا کنید، زیرا همین دعا کردن، فَرَج و گشایش شماست.
نوکررخ ارباب نبیندسخت است
آغازولایت وامامت مولاصاحب الزمان برشیعیان ودوستدارانش به خصوص شمادوست بزرگوارمبارک
التماس دعا

چت روم فارسی چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 08:52 http://www.mihanchat.com

:: بزرگترین چت روم فارسی ::

سلام دوست عزیزم [گل]

از شما دعوت می کنم از بزرگترین چت روم فارسی زبانان دیدن کنید [گل]

ادرس : Www.MihanChat.Com

منتظر شما هستیم ...

راستی از شما ممنون میشم ما رو هم به پیوندها تون اضافه کنید [خجالت]

عنوان لینک : بزرگترین چت روم فارسی لینک : www.mihanchat.com

منتظرتیم ... [خجالت][گل]

وب نوشت چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 14:27 http://webnevesht.blogfa.com

بسم الله...
سلام..چی شد حالتون بهم خورد؟ البته اهمیتی نداره چون درک هرکسی نمیرسه...بعضی جلبکی ها مثل جلبک فکر میکنن

فک کنم اولین باری بود که به وبتون سر میزدم!!!

آخرین باز هم شد!
وبتونو تو لینک های الهه ی مشرق زمین دیدم!... و شما اولین لینکش بودین!!

و من خیلی متفاوت تر از شما ۲تا فکر میکنم...

و برام خنده داره تفکراتتون!!!

آرش چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 14:34 http://www.roshanieshab.blogfa.com/

سلام...
مرسی که اومدی...
کدوم گفتی نوشته ی کیه ؟؟؟؟
نفهمیدم...
راستی جواب سوالم ندادی ها...
-------
با چه اسمی لینکت کنم ؟؟؟؟
خواستی منو با اسم روشنی شب لینک کن

ساقه شکستن قانون طوفان است!
تو نسیم باش و نوازش کن!

خیلی خوشم اومد!... اینو گفتم

منو؟...

الی پلی!

آرش چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 15:10 http://www.roshanieshab.blogfa.com/

نمیدونم مال کیه ؟؟؟
اس ام اس بود
پس من لینکت می کنم...

مریم چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 18:55 http://mosafer777.blogfa.com

سلام
یه خورده هم در مورد تفاوتش میگفتی خو

اگه میشد که........!!

:دی

امیررضا چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 20:27 http://hakarim.blogfa.com

یه سور به اصحاب کهف زدی آبجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد