درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روز مهندس مبارک

کی شه نتیجه های کنکورو بزنن!!... بعد قبول شده باشم....!!!!!!!!!!!!  

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------- 

میگن امروز روز مهندس بود!! 

 

بچه که بودیم.... به هرکی میگفتن میخوای چیکاره شی میگفت مهندس... ببین حالا اوضاع چطوره که همه مهندس شدن!... حتی پخمالو.....!!!!... ولی من از اولش میدونستم مهندس میشم!!.... من از اولش تیز هوش بودم.... مامانم میگه... یه کتاب داشتم... مامانم انقدر که برام خونده کتابو حفظ شدم... میدونستم تو چه صفحه ای چی نوشته!!!.... بعد خودم کتابو دستم میگرفتم... به کتاب نگاه میکردم و از حفظ میخوندم!!!.... بعد هر کی میومده خونمون... مامانم بهش گفته الی سواد دار شده!!!...فک کن!!!... ۳ سالم بوده هااااااااا!!!! 

 

بعد ها که تیزهوشان قبول شدم.... همه میگفتن الی از اولش تیز هوش بوده!!!!! 

 

 تیز هوشان که بودم.... مدرسمون کنار مدرسه ی استثنایی ها بود!!!... یه روز از سرویس مدرسه جا موندم.... همون روز.. بابزرگ میخواست دختر عمه بزرگه رو برسونه فرودگاه.... خونمون نزدیک خونه بابزرگ بود... رفتم خونه بابزرگ... که بابزرگ منم برسونه مدرسه... تو ماشین گرم حرف زدم با دختر عمه بودم.... بابزرگ نگه داشت!!!... فکر کردم دره مدرسمونم!!!... داشتم پیاده میشدم... دیدم بابزرگ میخنده!!!... اصلا حواسم نبود!!... دیدیم دره مدرسه ی استثنایی نگه داشته!!... یهو گفتم باااااااااااااااااااابزرگ!!!.... بعد گفت من میدونم تو جات اینجاست نه اونجا!!!...  بعد!!! دیگه بعضی ها هم بهم میگفتن تو گیج هوشان قبول شدی!!!... خیلی تحویلم میگیرن نه؟؟.... 

 

پ ن:میگم... من توانایی ندارم مثل دختر اردیبهشتی خاطراتمو بنویسم؟!!!... قلم دختر اردیبهشتی رو خیلی دوست دارم!!!... تو پست بعدی بیشتر مینویسییییییم!! 

 

پ ن : نمکی میخواستم تو وبت نظر بزارم نمیشه!!!.... ولی اینجا میگم!!... ۱.باز هم من خیلی متفاوت تز از تو فکر میکنم!!... و عقایدم با تو فرق داره... ۲.دزفول نت با اینکا اکانتش از همه گرون تره سرعتش از همه افتضاح تره

نظرات 4 + ارسال نظر
saman چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 22:00 http://www.30rish.com

بزرگترین سایت تفریحی با طرحی نو تازه
www.30rish.com
-----------------------------------
دوستانی که آمار بالاتر از 500 بازدید دارند ابتدا ما را با نام زیر لینک کنند بعد به ما خبر دهند:
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
www.30rish.com
-----------------------------------
دوستان عزیز شما میتوانید لینک های داغ وبلاگ یا وب سایت خود را از لینک زیر در لینک دونی سایت ما قرار دهید به صورت کاملا رایگان
http://link.30rish.com/send
------------------------------------
فروش اسپمر های قدرتمند بلاگفا و بلاگ اسکای
به راحتی وبلاگ یا وب سایت خود را در 1000 ها وبلاگ تبلیغ کنید
یک روزه آمار خود را جند برابر کنید
فقط با 5000 تومان
دو برنامه با هم 8500 تومان
هر چه سریع تر اقدام کنید
اول تماس بگیرید مشورت کنید بعد به کارتون اومد بخرید
09358870906
----------------------------
آیدی پاسخ گو : Rocki3oy
موفق باشید


محسن شیطون چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 23:43 http://dez-negar.blogfa.com

سلام...شب بخیر.
الی همه متن رو خوندم...ماشاا... . ولی من با این قسمت مخالفم : "ولی من از اولش میدونستم مهندس میشم!!"
تو مهندس شدی...ولی مهندسی فقط یه قسمت موفقیت هاته....یادمه یه بار نوشته بودی دوست داری دکتر بشی...امیدوارم بشی...من که برات دعا میکنم...الی امیدوارم به هر چی دوس داری و حقته برسی...انشاءا... .

دختراردیبهشتی پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 00:10

یه یهی ییییییی
من روزی 5 بار وبلاگتو باز میکنم..ازینکه انقد کوتاه مینویسی اعصابم خراب میشه هااااا
قبلنا بهتر بودی..یه دو ساعت مشغولمون میگردی بعدم میفهمیدیم الی کی چیکارا میکنه...
حالا هی باید اس ام اس بدیم الی چیکار میکنی؟؟؟چه خبر؟؟؟
خب ما هم نمیدیم..
چون هی ساعت 10 به بعده شب یاد میاد بت اس بدم که بعد یادم میاد خوابی

خبر؟

کار کار کار

بچه داری بچه داری بچه داری

خونه داری خونه داری خونه داری!!!!

مامانم اینا بیان شروع میکنم درس میخونم!!!!...... رتبه تک رقمی میخوام :دی :دی :دی

محسن شیطون پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 03:09 http://dez-negar.blogfa.com

دوباره سلام...با اجازه رفتم تو مطالب گذشته وبلاگت که نوشته هایی رو که قبلاً نخونده بودم بخونم..یه نکته خیلی توجه منو جلب کرد...اون پازل که نوشته بودی چی شد؟ همون که 2600 قطعه بود.!
درست شد؟ اگه آره و عکسی داری ازش بزار ما هم ببینیم...
خیلی کنجکاو شدم...اون موقع که خونه ما اهواز بود و خوه عمه کوچیکم شوش بود. بچه هاش یه پازل داشتن که از کیش خریده بودن 3000 قطعه بود...وقتی شوش بودم داشتن درستش میکردن...بعد که برگشتیم اهواز ، خبر رسید که درستش کردن...گفتم که خوبه ، وقتی رفتم خونشون میبینم. رفتم خونشون که دیدم بله .... پازل رو درست کردن و سه یا چهار روز روی میز بودهو بعد برداشتنش.. واینگونه شد که ما دیدن پازل به دلمون موند.
حالا اگه عکسی داشتی ازش مرحمت کن به ما اون عکس رو ....البته اگه وقت کرده باشی درستش کرده باشی پازل رو .

پازل من؟
۳هزار تایی بود... درستش کردم.. باشه سر فرصت عکسشو میزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد