درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

گدا (۳)

خانمی حدود 50 ساله

سر زنده و همیشه خندان

مشغول به شغل نا شریف گدایی!!!

میاد ... میگه سلام خوبی؟... 200 تومن بده(البته با لهجه میگه 200 تمن دام)

تا حالا فک کنم 5 یا 6 بار بهش دادم. ولی از این به بعد تصمیم گرفتم دیگه بهش ندم. پر رو شده دیگه!!!... چند روز پیش اومد گفت 200 تومن بده.. مثکه طلب کارشیم!.. بهش دادم... جلوی چشم خودم از 3 نفر دیگ هم گرفت!!!... به ملت میگف دره عیده ثواب داره 200 تومن بده!!! ...اه اه اه من چقدر ساده بودم تا حالا!!!!.... من دیگه نمیخوام ساده باشم!!

آخه اون خانم هایی که میرن تو خونه ها کار میکنن... قالی میشورن.. دیوار پاک میکنن... لباس میشورن.... چه فرقی با این خانم دارن!!... اون خانم ها اون همه زحمت میکشن... نهایت روزی 10 تومن درامد داشته باشن... اونوقت این خانمه!!!.... من دیگه محاله بهش پول بدم!!... حتی 1 ریال!!!... اگه احتیاج داره بره کار کنه!!!... لابد از هرکسی که پول میگیره تو دلش به سادگی طرف میخنده!!!.... پر روووووووو چقدر تا حالا به من خندیده!!!....

پ ن: میدونید چرا پول خرد تو بازار کمه؟؟... چون تعداد گداها زیاده... امروز یه پیرمردی اومد... بابا بهش پول داد... پیرمرده که میخواست بره... بهش گفتیم اگه پول خورد داری بهمون بده!... کت تنش بود!!!... تو تمام جیب های کتش پر از پول خرد بود!!!... همه رو بهمون داد!!!...

نظرات 4 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 20:18 http://www.roshanieshab.blogfa.com/

واااااااااییییییییییی
گفتی گدا داغ دلم تازه شد...
مخصوصا این بچه لرای سر چهارراه...
تا پول نگیرن ول نمیکنن که....اینقد این لباس میکشه که دیگه وقت لباس پاره شه....
ولی وضعشون خوبه ها !!!!

رامک دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 22:54 http://letterbox.blogfa.com

قسمت پول خردش خیلی بانمک بود.
من هم به گداها پول نمی دهم.

دختراردیبهشتی دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 23:12

یعنی تو واقعا به این آدما پول میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه ندی هاااا..
اوندفه یه پسره از دره پل تا نزدیکا چهارراه شریعتی آویزون بود رو دستم ، تاب تاب خورون..هیچیم نمیگف فقط یه آدامس موزیو گرفته بود جلوم..
احتمالا انقد بد آدامس میجویدم فهمید آدامس خورم خیلی زیاد گیر شد..
دیگه اون آخره راه یهو آدامسو ازش گرفتم گفتمش حالا بدو برو..(پول ندادم بش)
داشت میمرد بدبخت..
بعد تا آدامسو بش دادم از ترس غیب شد..
هرچند..
خب آدم دلش برای این بچه ها میسوزه..اینا چه آینده ای دارن جز اینکه دزدو قاتلو معتاد و قاچاقچی شن؟؟؟
بچه ای که تا وقتی زبون باز کنه به عنوانه عروسکه معتاد رو زمین پهنه ، بعدم بدو اینور بدو اونور التماس..نه شخصیتی نه عزته نفسی..نه زندگی..نه ...
ولی خب پول دادن بشونم که کاره بیخودیه..میفته دسته اون باباهه که میفرستشون ... فک میکنم اگه من جایه اون بچهه تو همچون خونواده ای به دنیا اومده بودم الان چیکا رمیکردم؟؟؟

آره حق با توئه ولی منم هیچ وقت به اون بچه های سر ۴راه چیزی نمیدم!!!

hosein eybpoosh یکشنبه 16 اسفند 1388 ساعت 20:17

uuuuuuu!hala 1200 toman pul dadia!hehehe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد