درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

دفاعیه

آخیش.... راحت شدم! 

دیروز دفاعیم بود... صبح با رفیق پخمالو رفتیم دانشگاه...من نه مطالبمو کامل خونده بودم... نه خلاصه نویسی کرده بودم... نه پور پوینتم آماده بود... ... با رفیق پخمالو رفتیم تو سایت... اون رو یه سیستم برام پاور پوینت درست میکرد... من رو یه سیستم داشتم میخوندم!... فاطی اومد... رفیق پخمالو بهش گفت بیا برو اینترنت... چند تا عکس دانلود کن بزنیم تو پاور پوینت الی!!!.... فاطی عکس ها رو دانلود کرد اومد.... من همچنان داشتم به لپ تابم نگاه میکردم و نمیخوندم!!!... رفیق پخمالو میگه فاطی کمی مطلب خلاصه کن بده بزنم تو پاور پوینتش!!!.... بعد دیگه داشتیم میخندیدیم!!... انگیزه زنگ زده میگه کی بیام؟.... رفیق پخمالو بهش میگه... آآآآ ....میخوای بیای چیکار؟.... ولی خو بیا!!!... الی دفاعیه داره... من براش پاور پوینت ساختم!!... فاطی مطلب میده بهم!... تو هم بیا براش ارائه بده که خیالمون راحت شه خودش کاری نکرده!!!! 

 

 

بعد دیگه... رفتم دفاع کردم از کارهایی که دوستانم برام انجام داده بودن!!!!!..... 

 

خوب بود!!... ولی کمی استرس داشتمم هااااااا....... 

 

دیروز.... فاطی میگفت بی خیالی و اعتماد به نفست منو کشته الی!!!

 

من آدم خوش شانسیم نه؟؟؟..... به نظر خودم که هستم!!!!....

نظرات 9 + ارسال نظر
محسن شیطون یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 09:10 http://dez-negar.blogfa.com

سلام...صبح بخیر.
واقعاً خسته نباشی...خیلی زحمت کشیدی واسه این ارائه!!!خصوصاً درست کردن پاور پوینتش......خسته نباشی.

پ . ن : این اسم مستعار هایی که شما استفاده میکنین خیلی باحالن هاااااا ؛ خصوصاً این پخمالو !!!

امین یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 09:21

شما خوش شانسی..

رضا یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 09:55 http://khoozestan.blogfa.com

سلام به سلامتی

خیلی عالیه

موفق باشی انشاالله

حالا کی شیرینی می دید ! ؟

یه پسر خوب یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 14:14

موفق باشی

سنگ صبور یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 14:34 http://www.gozarezamaneh.blogfa.com

پس واقعا خسته نباشی، سرکار خانم خسته مسته زحمت نژادیان...

فاطمه یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 15:11

مبارکه
بلاخره راحت شدی
اما نامرد چرا خبر نکردی نه برا ارائه لا اقل بیام ببینمت
راسته که میگن از دل برود هر آنکه از دیده برفت

عزیزم هیشکیو دعوت نکرده بود.....
ایشالا شیرینی خورون دعوتتون میکنم

پخمالو اینا.. دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 00:53

آقا من همینجا رسما ...
اعلام میدارم این الی پلی به ما هم شیرینی نداد حتتتا

فاطمه دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 01:11

به به خیلی ممنونم(به نقل از مرد 2هزار چهره )
حالا چه مدل شیرینی خورونی دعوتم میکنی آخه شیرینی خوردن برچند قسم است
البته من همه جورش رو هستم

موفق وسربلند باشی عزیز

رامک دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 23:43 http://letterbox.blogfa.com

مبارکه خانوم! خسته نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد