درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

میگم هاااا.. بازم چارشنبه سوری شد بعضی ها ترس برشان داشت!!!... تا تقی به توقی میخوره میترسن!!... هی تبلیغ میکنن تو رسانه شان!!... ما که.. کاری نمیکنیم که.. ما همه سرمان به کار و زندگیمان گرمه که.... مثل بچه های خوب میشینیم آشپز باشی میبینیم!!...

ولی نه جدی!... میگم!... خوب که چی؟.... نه واقعا که چی؟... چار شنبه سوری... به جای اینکه 4تا اتیش روشن کنیم... از روش بپریم... باید هی کپسول و پمب و از این چیزا بترکونیم؟... واقعا کیف داره؟...من که خوشم نمیاد!... من از این چیزایی که خوشکله نمای خوبی داره... اتیش بازیه خوشم میاد.. نه از چیزای صدا دار!!!.... شما چطور؟

اگه امشب رفتیم اتیش بازی... فردا عکساشو میزارم ببینید!!

مامان هی میگه باید کمکم کنید خونه تکانی کنیم!!.... بهش میگم مامان.. میبینی؟... امسال.. هیچیش مثل عید نیست!... نه خیابونا شلوغه... نه مردم شور و حال دارن!!... قبلنا عید ها یه جور دیگه بود.... خونه تکونیو بی خیال شو!!... قبول نمیکنه!...

نظرات 6 + ارسال نظر
روناش سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 14:58 http://www.ccc4.blogfa.com

سلاممم.مرسی که سر زدی بهم...
کاش عید حال و هوای قدیم رو داشت...متاسفانه چند سالی هست که دیگه اون حس و حال وجود نداره....
شاید افرادی هستن که نمیخوان عید ،عید باشه....
شاید بیشتر دوست دارن عید فطر بگیرن تا عید 7000 ساله نوروز...
خیلی نوشته ات ساده و پر محتوا بود.

.:: علی ::. سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 15:58 http://norouzshop.mihanblog.com

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره

http://norouzshop.mihanblog.com

مریم سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 18:27 http://mosafer777.blogfa.com

سلام
یادش بخیر هفت کوپه آتیش و شعر زردی من از تو سرخی تو از من .بجای من هم بپر و بخون

دختراردیبهشتی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 20:37

دارم فکر میکنم...چه کسی چهارشنبه سوری رو از یک جشن به یک جنگ تبدیل کرد؟؟؟؟؟

محسن شیطون سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 22:46 http://dez-negar.blogfa.com

سلام...شب بخیر...
انقدر ترس برشون داشته که از ظهر همینطور داره فیلم و کارتون میزاره ، فکر کنم تا نصف شب ادامه داشته باشه...دقیقاً مثل بعد انتخابات که مردم قرار میزاشتن برن رو پشت بوم ها الله اکبر بگن ، بعد اینا 2 ساعت تامم جومونگ پخش میکردن‌!
یکی نیست بهشون بگه آخه .. ها ،‌کسی که میخواد بره تو این جور چیزا شرکت کنه ، تو فکر فیلم و سریاله که بخاطر اونا وایسه خونه؟
من که نشد برم آتیش بازی...یعنی کسی پایه نبود...حداقل شما برید ، عکسش رو بزارید ما هم ببینیم .
در مورد خونه تکونی و عید هم تا حد زیادی باهات موافقم...البته غیر از شلوغی...

مهتاب چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 10:32

ما که دیشب تا دیر وقت نزدیک خونمون ترقه بازار بود ... خیلی حالیدم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد