درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

تو یه چشم به هم زدن!

این همه تلاش برای چیه؟... برای اینه که سال جدید بیاد؟.... سال جدید بیاد بعدش چی میشه؟... مشکلات ملت حل میشه؟... غم و غصه ها تموم میشه آیا؟

.

.

.

.

 دیگه این اضافه شدن یه عدد به سال و اضافه شدن یه سال به عمرم برای من هیچ جذابیتی نداره!!! ... تا جایی که امسال حتی لباس نو نگرفتم...

.

.

.

.

پارسال لحظه ی تحویل سال... خونه بابزرگ بودیم...تو اتاق نشیمن نشسته بودیم... چایی میخوردیم... منتظر بودیم تا تلویزیون لحظه ی تحویل سالو اعلام کنه... 10 ... 9... 8...........  ..... 3... 2... 1...بعد همه روبوسی... بعد عمه ی بابام که از همه بزرگتره دعا میکرد.... که سال جدید سال خوبی برای همه باشه.... و مشکلات همه حل بشه!!!....بعد همه سال نو رو به هم تبریک گفتن... بزرگترها عیدی میدادن!!....

.

.

.

نظرات 7 + ارسال نظر
merhan جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 09:28

الی سالی را سرشار از امید و نفس و شادی برایت آرزو دارم
ایشالله ارشد قبول شی (دولتی)
اما نری بیخبر شیم.
وبلاگ رو هم ول نکنی
همیشه هم به تو گفتم که سبکتو خیلی دوست دارم

فرنام جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 09:51 http://se7enboys.blogsky.com



سلام دوست عزیز

وب خیلی خوب و پر محتوایی داری

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم

یه سر به وب ما هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها ... زود بیا...

یادت نره
www.se7enboys.blogsky.com

خوده خودم جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 11:11 http://www.khodamokhodam.blogsky.com

یه جایی خوندم: نوروز واقعی از آن کسی است که آخر سال را جشن بگیرد نه اول آن را...

منم نفهمیدم امسال کی اومد
هیش کاریم نکردم!
مگه سالای دیگه که لباس نو میگرفتیم چه گلی به سرمون زدیم؟!!!

مهتاب جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 11:23

هر سال مزخرف تر از سال قبل

محسن جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 12:15 http://dez-negar.blogfa.com

همش واسه اینه که ملت یه سال پیر بشن...
یادش بخیر ؛ مرحوم بابا بزرگم وقتی می دید لباس نو میگیریم و شادیم ؛ میگفت : چرا انقدر شادی می کنید؟ همتون یه سال پیر تر میشید....راست میگفت...خدا رحمتش کنه...

namaki جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 14:05 http://weblog.dezfoul.net/namaki

سلام جیجلم
من آمده ام دزفیل
آدرس میدادی می آمدیم مغازه
جدیدا روحیاتت عینهو من شده
فکرکردم بلاگفایی بعد هی میگفت نیست این کاربر!!!
ولی هر روز میخونم
شاد باشی

نه ه ه

من با تو خیلییییی فرق دارم!!

مهم تر از همه طرز فکرمونه که بسیااااار متفاوتیم!!

مهران بقایی جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 17:32

نوروز ، مخصوص عاشقاست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد