درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

دیشب... با مامانم اینا داشتیم چای میخوردیم.... منم براشون پست آخر وبلاگ فرما تو دسفیلو میخوندم... خیلی خوششون اومد... کلی همشون خندیدن.... بعد به مامانم میگم.. وقتی میبینی.. پای کامپیوتر نشستم بلند بلند میخندم... دارم از این چیزا میخونم.....  

 

دوستم دیشب پیامک داده... میگه تلویزیون داره امپراتور باد ها رو پخش میکنه.. بشین ببینش!... میگمش عزیزم.. تلویزیونو بی خیال اینترنتو عشق است!...... 

 

دیروز... عصر چند جایی کار داشتیم.... خیلی وقت بود... اینجوری بیرون نرفته بودم... میگم!... تو شریعتی خیلی کافی نت هست!.....تو همون یه تیکه ی سر چهار راه!!....بیشتر از ۱۰ تا کافی نت و خدمات اینترنتی هست!!... 

 

 

یه چیزی!.... یه مدته.. وقتی جایی میرم.. برام کاری انجام میدن ولی پولشو ازم نمیگیرن!... به نظر شما چرا؟.... دیروز.... عصر... رفتم لوازم خیاطی فروشی!.... زیپ فلزی مانتو ی عمه رو بدم درست کنن براش... فروشنده یه خانمیه.. که معمولا... کارامونو میبریم برامونن انجام بده... درستش کرد... ولی هر چی اصرار کردم پول نگرفت!!! 

 

 

دیگه؟.... دیروز... یه جای دیگه هم رفتیم... برامون یه کار کامپیوتری انجام داد.... بعد که تموم شد... بهش گفتیم چقدر میشه... گفت حالا چقدر ازتون بگیرم!.... بعد فقط ۵۰۰ تومن ازمون گرفت!!....

 

 

دیگه؟... یه چیزایی هستن!!.. نمیدونم اسمشون چیه!... همینا که ۳ شاخه رو به ۲شاخه تبدیل میکنن!!... برای شارژر ها و این چیزا!.... خیلی زود خراب میشن!.... اتو و تلویزیون و شارژر لپ تاب و شارژ مبایلامون از اونا میخورن!.... مرتب این تبدیلشون خراب میشه!... دیروز... رفتم ۲تا خریدم... دونه ای ۵۰۰ تومن... به فروشندش میگم چرا اینا زود خراب میشن؟.... میگه به خاطر اینکه بقیشون فروش برن!!.... بعد سرخوشانه خودش کلی به حرف خودش خندید!!...  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سید رضا چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 09:52 http://srsreza.blogfa.com

سلام.کجاشو دیدی؟اگه بیای بیمه عمر از ما بخری ما هم تخفیف می دیم.اون موقعست که بیشتر لذت می بری.

بیمه ی عمر بیمه ی جا نیوفتاده ایه!!!

مردم ترجیه میدن پولشونو تو بانک بزارن سودشو بگیرن تا اینکه خودشونو بیمه ی عمر کنن!!!

دختراردیبهشتی چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 13:27

برای اینکه خودشون میدونن کاری که انجام میدن ارزش پول گرفتن نداره!
خب برو شارژر دو شاخه بخر!هست.
بعدشم من ازونا که میگی یکیه 3 ساله دارم همشم استفاده زیاادد.شوتشم میکنم اینبر اونبر سامه هنو
برای اینکه 500 نخریدمش
اون موقه خریدمش 1500 یا 2تومن

خو جنس بهترشونو نداشت!!!....

محسن چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 15:14 http://dez-negar.blogfa.com

خوشحالم که حتی 20 ثانیه از این سریال های کره ای (‌جومونگ و ... ) رو ندیدم .
باز خوبه که مغازه داره شاد بوده ، حتی با حرف های خودش.

سید رضا چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 20:42 http://srsreza.blogfa.com

بله.قبول دارم.جانیوفتاده.دلیل عدم آگاهی مردم از بیمه عمر و سرما یه گذاری بیمه کارآفرینه.میام براتون توضیح کامل توضیح می دم.مطمئنم بیمه عمر را می خری.

اگه سود دهی داره من هستم!!!

محسن از دنیای دوست داشتنی چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 ساعت 10:28 http://mohsenbak.persianblog.ir/

گفتی کافی نت داغ دلم تازه شد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد