درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

هفته معلم

هفته ی معلمو به همه ی معلم های عزیز تبریک میگیم... به خصوص خانم معلم عزیز خودمون.. مریم خانم...

.

.

.

میگم... معلم ها خیلی کارشون درسته!... البته نه همشون ها.... بیشترشون!.... از اون شغلهاست که از منزلت اجتماعی بالایی برخورداره.. ولی متاسفانه... حقوقش خیلی خیلی کمه... و اغلب معلم ها... واسه تامین زندگیشون... باید متوسل شن به شغل دوم و حتی سوم... 

 

 

من بعضی از معلم هامو خیلی اذیت کردم!!... سر کلاساشون اونقدر شیطونی کردم که!!... اشکشون درومده!!.... عذاب وجدان دارم!!.... چیکار کنم خب؟.... نوجوان بودم....  نادون بودم!!.... خدایا ببخش منو... در عوض الان خیلی آروم شدم!!.... باید پیداشون کنم ازشون معذرت خواهی کنم!!!....  

 

 

اینم یه خاطره از دوران دبیرستان: 

 

دوم دبیرستان بودیم.... درسمون رسیده بود به تصاعد ها.... آقای صنیعی معلممون بود... میشناسیدش که؟... سر کلاس بودیم... آقای صنیعی داشت یه چیزیو توضیح میداد...  منو نگاه میکرد... منم در حالی که با پشت سریم حرف میزدم...  تو چشمای معلم نگاه میکردم... حرفش تموم شد... من هنوز داشتم حرف میزدم... اون منو نگاه میکرد... منم اونو.... موند!... حرفم تموم شد...  خیلی جدی و با عصبانیت گفت خانم فلانی... برای بچه ها بگو من الان چی گفتم.... منم دقیقا... مثکه تو ذهنم ضبط شده بود... کلمه به کلمه ی چیزایی که توضیح داده بودو تند گفتم!!...

قیافش دیدنی بود!!... 

گفت خانم شما باید برید تو دیدنی ها!!!!!.... بعد گفت تو جدی جدی تیز هوشی!!... منم ذوق مرگ....  

------------------------------- 

بعضیای دیگه هم هستن... معلم آدم نیستن.... ولی آدم خیلی چیزا ازشون یاد میگیره.... رسما ازشون تشکر میکنییییییییییم!!....

نظرات 7 + ارسال نظر
رامک شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 20:49 http://letterbox.blogfa.com

جدا خیلی زحمت می کشند.
من هم معلم ها و استادهایم رو اذیت کردم. بی احترامی نکردم هیچ وقت ولی کلا شیطنت زیاد کردم

احسان شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 22:35 http://kajopich.blogfa.com

نکنه تو فرزانگان درس میخوندی؟!
همون صنیعی خودمون رو میگی؟! همون که موهاش فر بود؟!
من که تو تیزهوشان بودم فقط تونستم سال اول راهنمایی با صنیعی کلاس داشته باشم... جالبه سال دوم دبیرستان یه بار سر نون وایی دیدمش... هنوز فامیل منو یادش بود ... کلا معلمای ریاضی و ادبیات باهام خیلی حال میکردن! غیر از یکیشون ... که منم با اون حال نمیکردم! اونم معلم ریاضی دوم و سوم دبیرستانم آقای (ح.ف) بود!

آره همون...

نقش دیوار دلم یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 00:31 http://naghshe-divare-delam.blogfa.com/

منم زیاد معلم هامو اذیت کردم

یکی از معلم های دبیرستانم و بد اذیتت کردم

و الان پشیمونم و روم نیست که برم ازش معذرت خواهی

دختراردیبهشتی یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 01:07


گفتم اومده چه خاطره ای تعریف کنه از یه معلمی..
اینطوری که ورداشتی یه میخ زدی به نعله خودت!!
آقاا..
میخ به نعل ضرب المثله؟؟؟من حس کردم اینجا دقیقا باید اینو بکار ببرم.اگه نیس من اینجا رسما ساختمش
درضمن..خواهش میکنم که ازم تشکر کردی.به هرحال..دیگه دیگه.

عزرازیل! یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 02:26 http://ezrazil.blogfa.com

یادش به خیر آقای صنیعی ...
اما وقتی یادش میوفتم یاد این هم می افتم که اون سالی که دبیرم بود یه روز پرایدشو دزدیدن اومده بود سر کلاس اصلا حال خوشی نداشت همش ارور می داد....

احسان یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 13:09 http://kajopich.blogfa.com

اونوقتا یادمه به مزدا داشت فکر کنم یا تویوتا؟!

خیلی معلم باحالی بود ... این و آقای مهتدی دبیر تاریخ سال اول راهنماییمون خیلی 20 بودن ... مهتدی رو فکر کنم انداختن بیرون ... تا اونجایی که میدونم الان شده مسافرکش ... هر کی با این نظام در افتاد ... ور افتاد ...
ولی اینجوری نمیمونه ... یه روز خوب میاد!

وحید زایری دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 12:08 http://goldoost1770.persianblog.ir/

سلام ممنون که سر زدی .
من همیشه توی راهنمایی با معلم ریاضیمون شاخ به شاخ می شدیم ... البته آخر سال بهترین دانش آموز کلاس ریاضی بودم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد