درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

من... ۲تا کابل یو اس بی دارم!.... یعنی داشتم!... گم شدن!.... چه معنی داره کابل یو اس بی گم شه؟... همیشه جلو چشمم بودن ها.... ۲هفتس تمام خونه رو گشتم... ندیدمشون!.... از اون جایی که شدیدا نیاز داشتم.... الان رفتم خریدم!.... ۴تا مغازه رفتم نداشتن... و همه میگفتن داشتیم تموم کردیم.....   

  

 

بعد دیگه دست اخر!!.... یه لوازم جانبی فروشی بزرگ مبایل هست تو طالقانی!... رفتم اونجا.... یه کابل یو اس بی که صادقانه روش نوشته نوکیا مید این چین!!!... خریدم ۲ تومن!.... به نظرم خیلی گرونه!!!.... رفتم صندوقشون!... هی گفتمش چه خبره!... خیلی گرونه!!...:دی..... گفت اینا ۲۵۰۰ بوده زدیمشون ۲تومن!... گفتم اصلا شما از کجا میدونید من چی خریدم!... آخه فقط یه فیش بهم داده بود خانمه!... گفت میدونم شارژریه!... :دی... گفتمش نه کابل یو اس بیه!.... گناه داشت آقا ریشوئه ضایع شد!... 

 

 

 

 

تازه همینجوری کابلو داده دستم!!.... یه نایلونی چیزی!!....  

 

 

امروز.... با بابام رفتیم یه جایی... از دره دارو خانه نجات رد شدیم!!.... یه آقایی نشسته بود... دعا نویسی میکرد!!.... خوب پول در میاورد هااااا..... میگم خوبه هاااا..... سرمایه هم نمیخواد... سودشم خالصه.... نونشم حلاله....  مردم با رضایت از دل و جان پولشونو میدن دست این یاروها!!!!...  ... چرا نمیان اینا رو جمع کنن!!... قبلنم یکی دیدم تو خیابون امام!!..... تازه اون دم و دستگاهی داشت!... این یکی نه!.. فقط یه کتاب داشت و یه پارچه ی سبز!

 

  

پشیمونم که آزادمو تهران زدم!.... سختمه برم تهران کنکور بدم!... خیلی سخته!.... ولی.... دلم واسه همکلاسیامون تنگ شده... خوبیش اینه که روز کنکور همه ی هم کلاسی ها میان..... فکر اینکه روزه کنکور همه رو میبینم ذوق زدم میکنه!!.... بعد اون ۴ ساعتی که بین کنکور صبح و عصر زمان میمونه.. احتمالا با همیم و ....

نظرات 8 + ارسال نظر
j چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 21:40 http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطفا من رو با اسم
امروز نخستین روز اینده توست
لینک کن و بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم...

رامک چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 22:04 http://letterbox.blogfa.com

بین کنکور صبح و عصر حتما بهت خوش می گذره

ناهی چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 22:18

من نمیدونم چرا شما چشم نداری ببینی مردم یه لقمه نون در میارن حالا به هر روشی

همه که نباید برن بیل و کلنگ بزنن
خدار و شکر شما یه مسئولی توی این شهر نشدی

تیغ تیزی گر به دستت داد چرخ روزگار

هرچه میخواهی ببر اما مبر نان کسی را


در ضمن
خدا با هرکسی مطابق دلش رفتار میکنه

تهران هم که آرزوت بود که بری چی شده حالا که پیشمونی تو که خرجت رو اونجا که بری برات پست میکنن خانم مهندس لیسانسه پول دار


بهت بر نخوره شوخی بود

مرهان پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 09:32

الی بیا وبلاگ دزفول نتو ببین
باقله رو نوشتم

صادق پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 10:47 http://kamobish.parsiblog.com

این چار ساعت باید فوق العاده باشه گوگولی !

مجتبی پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 11:53

حالا اگه بری دنبال کابل بگردی پیداش میکنی.اصل 2تومن بود که بایدخرج می شد.[
تنوع هم خوبه برو یه هوایی بخور

دختراردیبهشتی پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 12:04

اوووو ووووو...

رضا پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 14:20 http://azsefr.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
ممنونم که اومدی
یه چیزی نوشتی که اصلا نفهمیدم جریانش چیه؟(منظورم اونه که داخل وبم نوشتی)
بعدا چرا ازاد زدی تهران؟
مگه دزفول چشه؟
میدونی تهران بری چقدر هزینه های اضافی باید بدی؟
من رشتم درس عملی خیلی داره این ترم حدود800تومنخرجم شده اون وقت اگه شهر دیگه ای باشی میدونی چه خرج های دیگه ای هک داری؟
البته شاید من از کل ماجرا خبر نداشته باشم و حق با تو باشه
به هر حال موفق باشی در تمام مراتع زندگیت
انشاالله کنکور هم قبول شی داخل هر رشته ای که دوست داری
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد