درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره....

پنج شنبه شب نوشت: فردا نمیریم!!!!!!....... سفر یه روز به تعویق افتاد خوش بختانه!! 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

تا یکی دو ساعت دیگه قراره بریم باغ!!.... با دوستای خانوادگیمون!.... خیلی معذب هستم!.... اصلا حسش نیست!... گرچه دفعه ی قبل که رفته بودیم(تقریبا ۳سال پیش).... کلی پسر و دختر تو یه رده ی سنی بودیم... و خیلی خوش گذشت.. ولی این سری.... اصلا حسش نیست!!!...... هر چی تلاش میکنم حسش نمیاد دیگه!.... 

 

 

 

 

هنوز وسایلمو جمع نکردم!....  الان یه ساک بزرگ آوردم!... ولی نمیدونم چی با خودم ببرم!...  

 

 

 

میدونید امسال سال چنده؟... سال ۸۹!... اصلا باورم نمیشه!... واسه سال ۸۸ کلی برنامه ریخته بودم و هیچکدوم عملی نشده!.... دیگه انگیزه ای نیست برای برنامه ریختن و حتی زندگی کردن!... 

 

 

وای ولی فکرشو کن!!!.....:دی... میخوایم بریم سینما!... پوپک و حج ماشالا..:دی... 

 

 

اوه اوه اوه...... چند روز پیش... دوستم میگه.... بچه ها گفتن ما میخوایم ۵ شنبه بمونیم تو خوابگاه و استراحت کنیم که واسه کنکور انرژی داشته باشیم.... حالا ببینیم کدومشون قبول میشه!!... من و دوستم که میخوایم بریم بیرون...:دی....  

 

 

کلی خرید دارم..... آخرین باری که رفتم خرید اصلا یادم نمیاد!....  فک کنم ۳ ساله کفش نخریدم!... ۱ ساله مانتو نخریدم.... ۲ساله روسری نخریدم... خیلیه هااااا!!!.... ولی... جدی میگم نخریدم!....بس که دختر قانعی هستم من..:دی... از شما چه پنهان... بازار طلا فروش ها هم شاید برم!.... نمایشگاه کتاب که دیگه... جای خود داره...... 

 

 

 

:دی.... میخوام با خودم چند تا جزوه هم ببرم!!!..... جدی میگم هاااااا....  

 

 

آفرین؟.... وقتی برگشتم کلی کامنت داشته باشم هااااا....... غصه میخورم اگه کامنت برام نذاشته باشید....  

 

------------------------------------- 

 

 

اینم یه پیش بینی کوچولو: 

 

روز کنکور: 

 

صبح... میرم سر جلسه.... یه دختر تهرانی با یه تیپ خفن کنارمه....  بهش میگم خوندی..:دی.. اگه گفت آره... میگمش آُفرین؟... جواب سوالا رو به منم بده.... اگه گفت نه... میگمش من خوندم خیالت تخت.. از رو من بزن قبول میشی..:دی ..... بعدش من همه رو نگاه میکنم... از هر کی خوشم اومد... بهش میگم امیدوارم قبول شی... دوست دارم تو همکلاسیم شی..:دی.... چقدر خوبه!.... همه یه رشته رو زدن!.... دورو بری ها...  چندین تاشون که بچه های دانشگاه خودمونن....  سر به سرشون میزاریم!.... دیگه؟... :دی....:دی.... (دوست دارم چند تا شکلک بزارم ولی واقعا وقتشو ندارم الان!!....)... اسم نمیارم!... یکی از دوستامون میاد... کلی آرایش کرده.... میگمش ازمه!.. چه بید... چه خبرته؟... هنوز که قبول نشدی که!!... یکی دیگه میاد.... شدیدا خوشتیپ کرده.... میگمش اوه.... این هنوز قبول نشده تیپ تهرانی زده...:دی... کاش پسر ها هم باشن!... و مثل اینجا نباشه!... مخملو ببینم!... حتما دیگه بزرگ شده..:دی.. جدی دلم براش تنگ شده!!... نازی!.... 

 

دیگه؟...  دیگه بعد کنکور... نصف بچه ها میگن ما عصر نمیایم امتحان بدیم...:دی... منم بهشون میخندم میگم بهتر!..... نیاید که خودم قبول شم!... بعد اونا هم سر رو کم کنی که شده همشون میان!... 

 

اینا رو نوشتم!.. هیجان زده شدم!... دوست دارم هر چه زودتر روز کنکور بیاد!!! 

 

------------------------------- 

 

 

 

ولی حالا یه چیزی!!.... 

 

من خیلی استرس دارم آقا!!... اصلا نمیدونم حوزه ی امتحانیم کجاس!... شهرستان خیلی خوبه!... کوچیکه راحته... همه ی خیابوناشو بلدیم... نه؟.... من عاشق دزفولم!... ولی حالا... من که تهرانو بلد نیستم!... حتما باید کسی منو برسونه!....  

 

-------------------------------------------------- 

 

 

گوشیم خراب شده!.... بعد از ۴ سال!!.... وقتی با کسی حرف میزنم هی خش خش میکنه!... بعد نه صدای من میره نه صدای اون میاد!.... بعد!.. روم نمیشه به بابام بگم....!!!.... خیلی کم رو هستم خب!... خلاصه دلم گوشی جدید میخواد!... ولی..... 

   

----------------------------------------------------------

 

آفرین؟.... برام دعا کنید قبول شم!!!.....  

 

جدا دلم بری وبلاگم تنگ میشه!...... خدا نگهدار!...

نظرات 20 + ارسال نظر
دختراردیبهشتی پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 17:49

ولی من میرم قبل از امتحان سعی میکنم روحیه همه رو خراب کنم..نگی به کسی..
این الی پلی که تصور میکنه قانعه..تا دو سه سال پیش ماهی 3 تا مانتو ورمیداشت..6 تا روسری..
حالا هم قانع نشده انگیزه هاش مردن فقد..
همون بهتر که انگیزه هات بمیرن..
ای ی ی من که بات نمیام بزار طلا فروشا..اصلا بازار نمیخام برم.
وای با دوستای 8 سال پیشه فرنگستونم قرار گذاشتیم یه روز بریم بیرون..فک کن 8 ساله ندیدمشون..
خیلی هیجان انگیزه..فک کنم بعضیشون عروسی کردن..یکیشون که میدونم بچه داره..اونوقتا حرفشو میزد که پسر داییش یا پسر عمش دوستش داره و بعدها شنیدم زنش شد..
یادش بخیر..
الی چن سال دیگه راجبه تو هم اینا رو میگم..
میگم یادش بخیر..
یه الی پلی بود..یه وبلاگی داشت..
حالا مرده
همن اواخره 89 خودشو کشت

آیسودا پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 18:01 http://www.irpersian.com

سلام
خیلی وبلاگ خوبی داری
اگه دوست داری امارت بالا بره بیا و سایتت را در موتور جستجوی ما ثبت کن!
برای اینکار کافیه سایت خودت را جستجو کنی آدرسشو! به همین راحتی!

آنجل پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 18:57 http://weblog.dezfoul.net/sky_angel

عزیزم حج ماشاا... نیت، مش ماشاا... است.
ایشاا.. قبول میشی.
الی جون این قدر دوست دارم ببینمت که نگو.
اینجا نظر خصوصی نداره؟
می خوام یه چیزی بت بگم.

خب! میتونی تو قسمت تماس با من بگی!!

یا اینکه اینجا بگی و بگی تاییدش نکن!!

سید رضا پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 19:37 http://srsreza.blogfa.com

بابا عشق تهرون....قبول می شی.

آرون پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 19:41

من اولیم!
موذب غلطه! معذب خانوم مهندس !!!!!!!

مرهان پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 20:23

1-معذب درسته
2-اینم یه کامنت
3-خسیت رو جام ببوس
4-باقله به اندازه کافی ببر

رامک پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 20:45 http://letterbox.blogfa.com

وقتی که بری حسش میاد. اومد؟

من هم خیلی وقته برنامه ریزی نمی کنم. اینطوری راحت ترم.

امیدوارم بتونی خریدهایی که می خوای انجام بدی

ای بابا! بی خیال جزوه!

استرس نداشته باش! همه چیز درست میشه و خوب پیش میره.

دعا می کنم که بهترین اتفاق برات بیفته

مجتبی پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 21:02

ان شاالله قبول میشی
ولی آخه نونت نبود آبت نبود واسه چی تهران رو زدی؟

محسن پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 23:35 http://dez-negar.blogfa.com

سلام.
اینقدر دم از نا امیدی نزن.
واقعاً ؟ یعنی 2 ساله روسری نخریدی ؟ 3 ساله کفش نخریدی ؟!!!
انصافاً خوب گفتی ! چه دختر قانعی !!!!
بعد از بازار طلا فروش ها ، یه سر هم به بازار موبایل بزن.
پیش بینی هم جالب بود !
مطئن باش واست دعا میکنیم .
دل خواننده های وبلاگت هم واسه مطالبی که روزانه مینویسی تنگ میشه.
مراقب خودت باش و خدا نگهدار.

POTK جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 00:46 http://www.potk.blogfa.com

موفق باشی عزیز.
اینجا هیچ خبری نیست امن و امانه. خیالت راحت. کامنتات زیاد.

آرش جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 00:50 http://www.roshanieshab.blogfa.com/

آپم...
بیا...

احسان جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 02:49 http://kajopich.blogfa.com

آخییییی
چه کمرو ...
روت میشه به مردم تیکه بندازی ولی روت نمیشه به بابات بگی گوشی میخوای؟!
حالا چی میخوای بخری؟!
منم میخوام گوشی بگیرم ولی همه گوشی های خوب تبدیل شدن به جوات ترین گوشی های قرن!!!
مثل n95 و n96
ارواح طلت که 3 ساله کفش نخریدی و 2 ساله روسری!!! آخه دختر یه ماه بدون خرید میتونه تحمل کنه؟! نکنه خودتون بوتیک دارین؟! لازم نبوده بری خیابون بخری؟!

مردم بر حسب نیازشون گوشی نمیخرن.... خیلی ها بهترین گوشی ها را دارند... و کلی هم برنامه روی گوشی نصب کردن ولی اصلا یه به کارشون نمیاد یا بلد نیستن ازشون استفاده کنن... فقط جهت اینکه بگن من گوشی گرون دستم میگیرم!!


--------------

باور کن چند ساله کفش نخریدم!..... الان کفش های ۵ سال پیش پامه!!!

محسن جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 09:15 http://dez-negar.blogfa.com

بازم به سلامتی.
سفر بی خطر.

ناهی جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 09:58

من باور میکنم چون یه بار دیدمت با همین کفشها خوردی زمین

نه!...

من خیلی وقته زمین نخوردم!....

اشتباه دیدی!

تازه کفشام خراب نشده هنوز!

محسن جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 10:45 http://dez-negar.blogfa.com

ولی در کل...با اینکه الان 2 ساله کفش نخریدم...امّا فکر نکنم بتونم چند ماه رو بدون خریدن لباس سر کنم !
الی...به عنوان یه دختر این رکورد رو تو تاریخ ثبت کردی !!!
--------------------
چه خوبه ما هم یاد بگیریم !

همچی میگه دلم تنگ میشه که انگار قراره سفینه فضاییا بخوره به جو زمن ماهواره ها قط بشه یا زیر دریایی ناتیلیوس منفجر بشه خط کابل نوری بین قاره ای قط بشه...
تو دهکده جهانی هستیا...!! کافیه دست دراز کنی و ...
موبایل من قربونش برم هنوز مثل روز اولش کار میکنه... حقوقم 140 تومن بود رفتم اینو خریدم 253 تومناینقدر دوسش دارم.حتی نمیتونم فکرشو کنم یه روزی خراب بشه بهترین دوستی که تو همه این سالها داشتم همین موبایله بوده!! هروقت خواستم برام میخوند هر وقت میخواستم ساکت بود...باهم بازی میکردیم...خیلی جاها جلو خیلی از گوشی های امروزی برام افتخار کسب کرد...تو خیلی از شرط بندیا برنده شد...خیلی از تم ها رو اجرا کرد...خیلی از برنامه ها بهش خورد.....الاهی اون باشه و من نباشم...!!!!

مهران بقایی جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 10:57

(معزب) درست است نه (موذب)

تصحیح شد... مرسی

ارباب جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 11:52 http://saheledoor.parsiblog.com

سلام دوست عزیز. من همونی هستم که توی وبلاگ آسمان سرخ آقای محمد صادق در موردش پست نوشته. همون که سره کارش گذاشته. اگه چیزی در مورد این یارو می دونی بهم بگو ببینم کیه. اعصابم رو خراب کرده.
منتظرم

بله؟؟؟

من از همه جا بی خبرم!!

آسمان سرخ شنبه 18 اردیبهشت 1389 ساعت 16:51 http://www.m2sr.parsiblog.com/

بسم الله
سلام
ببخشید انگار اسباب درد سر شما هم شدیم !
این رفیق ما راست میگه ، خیلی اذیتش کردم همینجا جلوی بقیه ازش معذرت میخوام .
این احتمالا از تمام کسایی که با من در این وبلاگ ارتباط دارند همین سوال رو پرسیده تا بلکه به نتیجه برسه . خودتون رو ناراحت نکنید .
آسمون دلتون سرخ...

نسترن دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 10:39 http://nastaran-es@blogfa.com

سلام عزیزم من که مطمئنم قبول می شی شک ندارم اگه تو قبول نشی کی می خواد قبول سه لابد خواهر من با اما جدی جدی می گم شک ندارم قبول می شی سال دیگه منم میام پیشتفکر کن؟؟؟؟؟
اما از ته دل از خدا می خوام قبول شی و می دونم که قبول می شی و جواب زحمت هاتو می بینی
شاد باشی همیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد