درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

خب!... دیگه هرچی خودمو اذیت کردم کافیه... دیگه اشکام تموم شدن...:دی!... اه اه.. چه دختر لوسی!.. په چم بید هی به گریوسوم؟... میگم!... حالا رتبم خیلی هم بد نشده ها... نه؟...:دی... انتخاب رشته میکنم...:دی... ولی جدی!.... این اولین سالی بود که کنکور ارشد دادم من!... دوستام دفعه ی چندمشون بود همه... من اولین بار!... خب واسه کسی که دفعه ی اولشه رتبم نسبتا خوب بود نه؟....  قبل از اینکه نتیجه رو بزنن... تو دلم گفتم خدا هرچی تو بخوای!... ولی فکر میکردم اگه به خدا اینجوری بگم قبولم میکنه...:دی... به این میگن ریا کاری.. اونم با خدا!!....

.

.

.

.

.

من حسن نیتمو ثابت کردم!.... ظاهرا حسن نیت فایده نداره..... بهتره از این به بعد زیر آبی برم!.... باید رو خودم کار کنم!.... من باید یاد بگیرم زیر آبی برم.... من یاد میگیرم.... من میتونم.... من موفق میشم.... استارتشم از همین امروز زدم!....

.

.

.

اه اه اه!!.... دیگه قید درسو میزنم!.. ترک تحصیل میکنم!... فک کن!... برم امور مالی دانشگاه بگه شماره دانشجویی!.... بگم 90......... چه زشت!... اول شماره دانشجوییم 90 باشه!... نوچ نوچ نوچ!...

.

.

پ ن: الان تو خیابون فردوسی بی ام و سفیدی دیدم!... نزدیک بود بخورم به جدول!.... خوبه قید درسو بزنم؟.... برم کار کنم؟.... تا 30 سالگی میتونم بی ام و بخرم!!.... ولی... پس اون چیزایی که میخوام بسازم چی میشه؟.... دلم یه چیزی میخواد!.. که تو دزفول نیست.... یه کار جدید که هم روحمو ارضا میکنه هم درامد خوبی میتونه داشته باشه البته تو دراز مدت.....

نظرات 8 + ارسال نظر
یه پسرخوب یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 10:47

زیر آبی ؟ آهان

محسن ( دزنگار ) یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 11:49 http://dez-negar.blogfa.com

خواستی BMW بخری سفید نخر...
همه سفید دارن....یه رنگی بخر که تک باشه.
-------------------
کار کن بهتره تا درس !
-------------------
اگه الان میگی "رتبم هم بد نشده ها !" . پس دیروز چه مشکلی بود ؟
خب از اوّل اینجور به قضیه نگاه میکردی‌ !
-------------------
به روزم.

reza یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 12:17 http://khoozestan.blogfa.com

salam eli joon

age iekam talash koni fekr konam too 300 salegi betooni bekhari

albate arezoo bar javanan eib nis ha

talash kon

mobarake ishala shirinie ghaboolie nahaeto bokhorim

امین یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 13:14

کمال همنشین اثرش رو کرده !

دختر و عشق bmw ؟

نرگس یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 16:10 http://parvaz-narges.blogfa

منم مثه تو.... با این تفاوت که اخرین نفر قبولی ما3000بود که من با کمی تفاوت مجاز هم نشدم

دختراردیبهشتی یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 16:16

با منی؟؟؟چن بار کنکور دادم؟؟؟؟
من که بار اول 7شدم..به اون خوبی..از همه هم بهتر شدم..

زیرآبی با خدا؟؟؟
من اول شماره دانشجوییم 90 خاهد بود.ولی وقتی تو دانشگا تهران باشی میارزه..برو کا رکن ولی بی ام و سفید نخریا..اگه خریدی باش نیای در شهید بهشتیا..خوشم نمیاد..با یه رنگه دیگه بیا..
تا تو بی ام و تو بخری من تو شهید بهشتی استادم البته

POTK یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 18:47 http://www.potk.blogfa.com

یه سوزن بدین باد بعضیا رو خالی کنم...

رضا دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 14:37

هیچ ارامشی جز با خدا بودن بدست نمیاد فکر کردی با این تفکرات بچه گونه عقده ای بکجا برسی؟
شایدسالها بگذره تابفهمی حرفم الان فحش بدی بدت بیاد ناراحت شی نمیدونم چندنفرمثل من واست اینطوری مینویسن ولی میدونم تواز بادمجون دور قاپچینا خوشت میاد.هردرامدی که بدست میادطبق دین ما ماله خودت نیست فقیر درراه مانده خمس زکات.نه اشتباه نکن ازبین نمیره مالت بذری که کاشته میشه یکم بگرد دنبال چیزایی که نرفتی دنبالش زندگی ماشین لب تاپ کار ب ام دبل یو نیست به والله خیلی بزرگتر از این دنیای کوچیک توست.بیا بدنیای دیگه ای پابذار به امید اون روز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد