درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درد دل

نمیدونم تا کی میخوام به نوشتنم اینجا ادامه بدم.... نمیدونم چرا!!!... ولی....  از وقتی که شروع به نوشتن کردم هر اتفاق بدی که برام میوفته... اولین فکری که به ذهنم میرسه اینه که وبلاگمو حذف کنم!.... میام و صفحه ی وبلاگمو باز میکنم... میرم که رو حذف وبلاگ کلیک کنم.... ولی این کارو نمیکنم... بعد از چند روز.... خوشحال میشم از اینکه حذفش نکردم!... اخه مگه من به جز این وبلاگ کجا رو دارم که مال خوده خوده خودم باشه؟..... و توش راحت باشم و حرفامو بزنم؟

.

این جا شده خونه ی تنهایی ها.... خوشحالی ها.... و ناراحتی هام.... شده همدم من.... ولی.... شاید مجبور شم به زودی ترکش کنم!.....

نظرات 5 + ارسال نظر
amin یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 20:42

تنها جایی که من از تو خبر میگیرم و خوشحال میشم این وبلاگه...

حذفش کنی که چی؟..

من تنها میشم...

رامک یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 21:59 http://letterbox.blogfa.com

هر وبلاگ نویسی در دوره ای دچار ین درد می شود. صبر که کنی دیگه مدام حذف کردنش مدام در ذهنت نمی پرخد. من هم این دوران را گذرانده ام

آرون یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 22:58

هیچ چیز بدتر از این نیست که به اسم و چهره، یه نویسنده ی وبلاگ رو بشناسن!
من با اینکه شناخته شدم ولی وبم رو نمی حذفم تا چششون در بیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهتاب دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 10:24 http://dezrood.blogfa.com

ترکش نکن ...please

. دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 11:07

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد